חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מתמודדים עם משבר עסקי? 

משברים עסקיים הם אחד הדברים שאף בעל עסק לא רוצה להגיע אליהם. אבל אין מה לעשות, המציאות עולה על כל רצון ועסקים רבים מגיעים מפעם לפעם לרגעי משבר. תופתעו לשמוע, אבל משברים הם לא דבר בעייתי. רק צריך לדעת איך להתמודד מולם. אם אתם יודעים להתמודד מול המשבר הנוכחי, אתם יוצאים עוד יותר טובים ממה שהייתם קודם. 

מקדימים את המשבר העסקי

אם אתם רואים שמשהו בעסק לא דופק, שמשהו לא נראה לכם מתנהל קשורה, אל תטמנו את הראש בחול. תפשילו שרוולים ותראו איך ניתן לעצור את המצב השלילי שמתחיל להתרחש בעסק שלכם. אם אתם רוצים לבדוק את עצמכם, ולראות מה המצב העסקי שלכם, אתם מוזמנים לשאול את עצמכם את חמשת השאלות הבאות:

  1. האם אחוז הנטישה של הלקוחות שלכם קטן לעומת אלה ששומרים לכם אמונים? 
  2. איך העסק שלכם לעומת אשתקד? 
  3. האם אתם עומדים עומדים בהתחייבויות? צ'קים משולמים בזמן? הוראות קבע דופקות? 
  4. הוצאות העסק יציבות או שהן על גרף של עליה? 
  5. מהו דירוג האשראי שלכם? 
משבר עסקי

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

קודם כל מה שאתם לומדים מחמשת השאלות האלו, שחייבים להיות מודעים און ליין למצב העסקי שלכם. מודעות היא הדגל להתנהלות עסקית נכונה. גם מבחינה פיננסית וגם מבחינת ניהול הסחורה והמלאי. כדי להיות מודעים ולדעת את התשובות על השאלות הללו, אתם צריכים להשקיע מעצמכם זמן וכוח. ולכן, חשוב שתתחילו להרגיל את עצמכם לעשות את זה. תכניסו לכם ליומן את הקטע של בירור תמונת המצב כמו אחד החובות עליהם אתם לעולם לא מדלגים. 

למה קוראים משברים בעסק? 

את התשובה הזו רק אתם יכולים לענות. אם קרה והגעתם למצב של משבר עסקי, אתם צריכים לעשות ישיבה, או לבדוק בצורה הכי טכנית שיש מה גרם למשבר ולמה הגעתם למצב של ירידה בהכנסות. יכול להיות שאחרי קמפיין פרסומי לא מוצלח, ירדו לכם המכירות ויכולות להיות עוד אלף ואחת סיבות. 

חשוב לראות שאתם לא מכניסים כאן את הרגש לתמונה. אם תתחילו לעשות לעצמכם נקיפות מצפון, לא תצליחו לצאת מזה. אבל אם אתם עובדים ענייני ומנסים למצוא פתרונות יעילים לבעיה אליה נקלעתם, בעזרת ד' עוד תצליחו לצאת מהמשבר הזה ובקלות. 

פעמים רבות, כדי להצליח לצאת ממשבר, יש להשקיע כסף – לדוגמא לבנות אתר מכירות, כדי להתחיל למכור גם דרך הדיגיטל, להשקיע בקמפיין פרסומי, לקנות עוד סחורה שיותר רלוונטית ללקוחות וכו'. הלוואה היא דבר לא כל כך פשוט ובפרט בזמן של משבר. לפני שאתם מכניסים את עצמכם לחובות מסוכנים, חשוב מאוד לפנות לייעוץ שיעזור לכם לבדוק בדיוק כמה כסף כדאי לקחת כהלוואה, איך בדיוק תצליחו להחזיר את הכסף, גם על פי תרחישים שחורים. ובקיצור, צריך לבדוק בשבע עיניים מה עלולות להיות ההשלכות של ההלוואה אותה אתם לוקחים.

הקליקו כאן כדי להכיר את חברת המפתח לליווי והקמת עסקים שתעזור לכם לצאת מהמשבר במהירות ובקלות. 

פניה מהירה: