חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים להקים מסגריה? קראו את הכתבה הזו

יש ביקוש לעבודות מסגרות בישראל. השאלה היא כמה. האם זה מתאים לכל מי שרוצה להרוויח כסף? כל השאלות שלכם, הן נכונות וטובות. המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים רוצים לענות לכם עליהן. אז בואו נתחיל. 

מהם מאפייני שוק המסגרות בישראל?

בישראל הצורך במסגרים, הולך וגדל. בכל פרויקט של בניה, יש צורך במאות ואפילו באלפי סורגים חדשים. מסגרים לא רק מייצרים סורגים לחלונות, הם גם מייצרים מעקות בטיחות, שער לחניה, וכן הלאה. אבל, אתם צריכים לדעת שלהיות מסגר, זו עבודה לא קלה בכלל. 

האם כדי להיות מסגר, יש צורך בהשקעה גדולה? 

שאלת המיליון דולר. כדי להקים עסק של מסגריה, יש צורך לרכוש ציוד יקר מאוד. בנוסף לכך, רכישת המלאי הראשונית היא יקרה מאוד, עקב עליית המחירים שפוקדת עכשיו את כל התחומים, מחיר הברזלים נסק לגבהים הזויים. בנוסף לכך, גונבי מתכות רבים מסתובבים ומחפשים כל פיסת ברזל כדי להרוויח עליה כסף, לכן אמצעי האחסון צריכים להיות מאוד מאובטחים, מה שאומר שתצטרכו לשלם כסף על מצלמות אבטחה, ביטוחים גבוהים וכו'. 

רוצים להקים מסגריה? קראו את הכתבה הזו

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

האם ניתן להיכנס לשוק המסגרות בקלות? 

אם יש לכם הון עצמי ראשוני כדי להוציא הלוואה גדולה מהבנק, תוכלו להצליח לקנות את המלאי הראשוני. אבל זה רק האתגר הראשונה. כמעט כל מי שעושה סורגים, הולך לאנשים ותיקים, מה שאומר שקשה מאוד להצליח לתפוס לקוחות. אם אתם חולמים להיכנס דווקא לתחום הזה, הדרך הטובה והנכונה ביותר לעשות את זה , היא לעבוד כשכיר במסגריה ורק אחרי שנים של צבירת ניסיון, להקים עסק כזה משלכם. 

כדי להקל עליכם את הכניסה לשוק וכדי שלא תצטרכו לעבור ימים מורטי עצבים של המתנה ללקוחות, חשוב מאוד להתאמץ ולהגיע לעבוד עם יזם שייקח אתכם למסגר לו את כל הפרויקט שלו, כך תבטיחו לעצמכם עבודה מצד אחד ושם טוב מצד שני. 

יש לכם חלומות גבוהים? זה לא מביא אתכם לפעולה? 

מצוין, ככה מתקדמים בחיים. התפקיד שלכם זה לחלום ולדאוג לפרטנרים שיסייעו לכם בביצוע. הגעתם למקום הנכון. 

המומחים של חברתינו חברת המפתח ללווי והקמת עסקים, ישמחו להעניק לכם ליווי עסקי ולממש את פוטנציאל העסק שלכם. כל מה שנותר לכם זה להמשיך לטוות את החלום ולדאוג למומחים שלנו שיעשו לכם את העבודה. 

פניה מהירה: