חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לפתוח עסק לציורי קיר?

למדתם את שיטות הציור על קירות? תוכלו להתחיל להרוויח כסף מצביעת ציורי קיר. אומנם לא בטוח שמדובר בהכנסה קבועה ובטוחה, אבל כהכנסה משלימה, מדובר בעסק לכל דבר ועניין. אז איך עושים את זה מבחינה עסקית ואיך מפתחים עסק כזה? כל מה שרציתם לדעת על עסק לצביעת קירות כאן בנושא. 

מי קהל היעד? 

  1. בתי ספר (לקישוטי קיר). 
  2. חנויות – ליצירת אווירה על ידי ציורי קיר. 
  3. מעצבי פנים – להשלמת קיר בחדרי ילדים בצורה מושלמת. 
  4. בית ספר לציור – תוכלו להעביר הלאה את הכישורים שלכם וללמד את הדור הבא איך מציירים בצורה מושלמת (ולא דווקא על קיר). 
  5. עיריות ומועצות מקומיות – לצביעת ארונות חשמל וקירות משמימים בפארקים ובמקומות ציבוריים שונים (בעיר אשדוד תוכלו לראות את התחום מפותח והרבה ארונות חשמל וקירות מרכזיים מקושטים בידי אמנים בציור על קירות).

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים לפתיחת עסק לציור קירות? 

  • פתיחת עסק – ברגע שפותחים עסק חייבים לקבל תעודת עוסק. לצורך כך עליכם להירשם כבעל עסק ברשויות: ביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ. מדובר בתהליך די בירוקרטי ומומלץ לפנות למשרד הנהלת חשבונות שיעשה עבורכם את השירות תמורת תשלום לא גבוה.
  • יצירת קטלוג – איך יכירו את סגנון, רמת ומקצועיות הציורים שלכם ללא קטלוג מושקע? מדובר בהשקעה לא מועטה. אבל אם כבר צבעתם כמה קירות, תוכלו לשלבם בקטלוג התחלתי וכך ליצור קטלוג רשמי. חשוב להיעזר בגרפיקאי מקצועי לעריכת קטלוג. 
  • מיתוג ופרסום – חשוב מאוד להתמקד בבניית המיתוג והקו הפירסומי בקהל היעד שלכם. תוכלו להתמקצע בציורי קיר בקו של דיסני וציורי ילדים, או דווקא בציורי סלון בעלי קו נקי ועשיר. ככל שקהל היעד שלכם יהיה ממוקד יותר במהלך הפרסום, כך הסיכוי שלכם לקבל בקשות לעבודה, יהיה גבוה יותר. צרו קשר עם המומחים של המפתח דיגיטל.
  • בניית אתר אינטרנט – ביחס לתחרות הקיימת בשוק הדיגיטל, בתחום ספציפי זה של ציורי קיר, התחרות נמוכה עדיין. לכן הקמת אתר אינטרנט יכולה להוביל אתכם קדימה. דרך האתר תוכלו להיות נגישים לקהל יעד גדול יותר ותיק העבודות שלכם יקבל במה מכובדת ותדמיתית. 
  • בניית תוכנית עסקית – על מנת לייעל את רווחיות העסק, ולהפוך אותו לעסק של ממש, אתם צריכים את ליווי של יועץ עסקי מומחה שיבנה לכם תוכנית עסקית שהיא הבסיס הראשוני להקמת עסק. עסק בעל תכנית עסקית הוא עסק עם סיכויים גבוהים יותר להצליח.

יועץ עסקי מומלץ להקמת עסק לציור קירות

אם אתם רוצים יועץ עסקי שמבין את התחום הספציפי שלכם. הגעתם למקום הנכון! אצלינו, בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים תפגשו בצוות שממנף יום יום עסקים להצלחה שלהם. כי כל עסק יכול להצליח. צריך לדעת למפות טוב את הנתונים, לבדוק את היתכנות העסק וכדאיותו הכלכלית ולבנות אסטרטגיות להגדלת ריווחיותו. מוזמנים ליהנות מפגישת ייעוץ ראשונית חינם.

איך לבנות תוכנית עסקית לציורי קיר?

ציור קיר הוא צורת אמנות הכוללת ציור תמונות או עיצובים על קירות או משטחים. סוג זה של יצירות אמנות שימש במשך אלפי שנים לקישוט של חללים ציבוריים, מוסדות, בתים ומבנים מסחריים. ניתן לצייר ציורי קיר במגוון סגנונות, החל מדימויים ייצוגיים של נופים או דיוקנאות, ועד קומפוזיציות מופשטות או סמליות. בשנים האחרונות הפכו ציורי הקיר לעסק צומח, כאשר אמנים הוזמנו ליצור עבודות, הביקוש לציורי קיר גדל ככל שאנשים מבקשים להוסיף יופי ויצירתיות לסביבתם.

תוכנית עסקית לציורי קיר

תקציר מנהלים: הציגו את העסק שלכם, מטרתו והחזון. תארו את שוק היעד, השירותים המוצעים ונקודות מכירה הייחודיות שלך.

 

ניתוח שוק: חקרו את שוק ציורי הקיר כדי לקבוע את קהל היעד, התחרות והביקוש הפוטנציאלי שלכם. ציינו את החוזקות והחולשות של המתחרים שלכם, ומה מבדיל אתכם מהם.

 

הצעות שירות: תארו את השירותים הספציפיים שתציעו, כגון עיצוב ציורי קיר בהתאמה אישית, ציורי קיר גדולים, ושימור של ציורי קיר קיימים.

 

שיווק ומכירות: ציינו תוכנית שיווק ומכירה מקיפים הכוללת את האופן שבו תגיעו לשוק היעד שלכם, הערוצים שבהם תשתמשו לקידום העסק ואסטרטגיית התמחור שלכם.

 

תפעול: פרטו את הפעילות השוטפת של העסק שלכם, לרבות שעות פעילות, מספר העובדים שתזדקקו להם וכל ציוד ואספקה שתצטרכו.

 

תחזיות פיננסיות: רשמו תוכנית פיננסית הכוללת הכנסות והוצאות צפויות, ניתוח איזון ותחזיות תזרים מזומנים. זה יעזור לכם לקבוע את ההיתכנות של העסק שלכם ואת המשאבים שתצטרכו כדי להתחיל.


מסקנה: סכמו את התוכנית העסקית שלכם והדגישו את נקודות המפתח שהופכות את עסק ציורי הקיר שלכם לייחודי ואטרקטיבי עבור לקוחות פוטנציאליים.

דוגמא לתוכנית עסקית לציורי קיר

תקציר מנהלים:

העסק שלנו הוא עסק חדש לציורי קיר שמטרתו להביא ציורי קיר תוססים ומיוחדים למרחבים ציבוריים, בתים פרטיים ובניינים מסחריים. שוק היעד שלנו הוא ארגונים קהילתיים, מפתחי נדל"ן ועסקים מקומיים שמחפשים לשפר את הסביבה שלהם עם יצירות אמנות מדהימות ומושכות את העין. נקודות המכירה הייחודיות שלנו הן הניסיון הרב שלנו, איכות הציורים והתמחור סביר.

 

ניתוח שוק:

שוק ציורי הקיר הולך וגדל ככל שיותר אנשים מבקשים להוסיף צבע, יופי ויצירתיות לסביבתם. התחרות שלנו כוללת בתי עסק נוספים לציורי קיר, אמני רחוב וציירי קיר עצמאיים. עם זאת, היתרון התחרותי שלנו הוא הניסיון, המומחיות והיכולת שלנו לעבוד עם לקוחות כדי ליצור ציורי קיר ייחודיים בעיצוב אישי המשקפים את הצרכים והחזונות הספציפיים שלהם.

 

הצעות שירות:

חברתינו תציע מגוון רחב של שירותי ציור קיר, כולל:

– עיצוב ציורי קיר בהתאמה אישית

– ציורי קיר בקנה מידה גדול

– שימור ציורי קיר קיימים

– שירותי תחזוקה של ציורי קיר

 

שיווק ומכירות:

כדי להגיע לשוק היעד שלנו, ניישם אסטרטגיית שיווק כמו פרסום מקוון, שיווק במייל ומדיה חברתית. אסטרטגיית התמחור שלנו תהיה תחרותית, עם תעריפים דומים לעסקים אחרים של ציור קיר באזור. כמו כן, נציע הנחות ללקוחות חוזרים והפניות.

 

פעולות:

נתמקם בסטודיו עם צוות של ארבעה אמני קיר מנוסים. אנו נהיה פתוחים בין השעות 9:00-17:00, ראשון עד חמישי, עם שעות נוספות לפי הצורך. הציוד שלנו יכלול צבע, מברשות וחומרים נוספים הדרושים ליצירת ציורי קיר באיכות גבוהה.

 

תחזיות פיננסיות:

עלויות הפתיחה החזויות שלנו כוללות שכר דירה, ציוד, אספקה, שיווק והוצאות אחרות. 

 

סיכום:

חברתינו עומדת להפוך למתחרה מובילה בשוק ציורי הקיר, מציעה שירותי צביעת ציורי קיר באיכות גבוהה, במחיר סביר למקומות ציבוריים, בתים פרטיים ובניינים מסחריים. עם הניסיון הרב שלנו, המחויבות לאיכות והתמחור התחרותי שלנו, אנו בטוחים שנצליח בשוק זה.

פניה מהירה: