חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להקים עסק תקליטנות לחתונות ואירועים (דיג'יי)

לכל אירוע יש את הפואנטה שלו. אבל כל חתונה, מסיבה או אירוע משמח אחר, מחייבים תקליטן מקצועי שהוא זה שיעשה את השמחה. התקליטן במסיבה הוא זה שיוצר את הפסקול של האירוע. בזכותו האירוע הופך למשהו בלתי נשכח. 

כאן תקליטנים יקבלו מידע שיסייע להם בהקמת העסק שלהם. המומחים של המפתח לליווי והקמת עסקים כאן בשבילכם. 

מי צריך תקליטן DJ?

  1. חתונות. כל חתונה שמחה, מארחת תקליטן מקפיץ. חתונה שמחה היא חתונה עם תקליטן dj.
  2. אירועים – בר מצוות, בת מצוות, בריתות, מסיבות ועוד. 
  3. חברות הפקה המספקות מוזיקה לאירועים נזקקות לתקליטנים פרילנסרים.

איזה ציוד תקליטן DJ צריך?

  1. נגן איכותי וחזק. כמו: קומפקס דיסק/ פטיפון/ רדיו קסטות וכו'.
  2. מיקסר לעיבוד הקולות.
  3. כבלים לסאונד ולחשמל, דאגו גם לכבלי גיבוי.
  4. קונטרולר – העדיפו קונטרולר שיש בו גם כרטיס קול וגם מיקסר פנימי כדי לחסוך בשינוע ציוד.
  5. מחשב עליו מותקנות תוכנות הקלטה וקבצי מוזיקה.
  6. אוזניות מקצועיות, מערכות הגברה ועוד.
תקליטן

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהו תפקידו של תקליטן מנוסה?

תפקידו של תקליטן יהיה להפעיל מוזיקה קצבית, לשלב תאורה, שירה, קצב והרמוניה. כמובן שהכל צריך להיעשות לפי בקשת הלקוח. ככל שהתקליטן מומחה ומקצועי יותר, הוא יצליח יותר בשילוב המוזיקה המתאימה. מתי לזרום עם תגובת הקהל, איך לשלהב את הקהל, וזו אומנות בפני עצמה. 

אל תצאו לשטח לפני שערכתם חזרות. בקשו מידידים וחברים שיזמינו אתכם בעלות סמלית לאירועים ושם תעשו את הסטאז' שלכם. כך בהמשך תוכלו לפרסם את עצמכם עם המלצות חמות מהשטח. רק כאשר אתם מרגישים בטוחים מאוד, תוכלו לצאת לדרך

מהם השלבים לפתיחת עסק לתקליטנות לאירועים?

השלב הראשון של פתיחת עסק חדש יהיה לפנות לייעוץ עסקי. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם סוגרים את העסק. פנו ליועץ עסקי מנוסה, בקשו ממנו שיבנה עבורכם תוכנית עסקית שתכיל את כל נתוני העסק. הוא יפרט את כל מאזן ההכנסות וההוצאות, כמה תשלמו על הציוד הנדרש, כמה תרוויחו מכל אירוע וכו'. רק אחרי שיש לכם ביד תוכנית עסקית מסודרת, אז תוכלו להתקדם הלאה לפי התוכנית העסקית.

תוכלו להתרשם מהעסק שאנו מלווים כבר מעל 10 שנים בתחום של דיגי'י לאירועים – חברת סלייד מיוזיק

איך לבנות תוכנית עסקית לתקליטנות לחתונות ואירועים?

מטרת תקליטנות לחתונות ואירועים הוא ליצור אווירה ולהגדיר את מצב הרוח לאירוע ספציפי. דיג'יי לחתונות ואירועים הפך למקצוע יותר ויותר פופולרי עקב עליית המוזיקה האלקטרונית והביקוש הגובר לזה. תפקידו של התקליטן הוא לבחור בקפידה ולערבב מוזיקה כדי לשמור על הקהל וליצור חוויה בלתי נשכחת.

 

תקליטנים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם החתן והכלה כדי להבין את העדפותיהם המוזיקליות ולסייע ביצירת פלייליסט המשקף את הסגנון והטעם האישי שלהם. תקליטנים לחתונה חייבים להיות מסוגלים לקרוא את הקהל ולהתאים את מבחר המוזיקה שלהם תוך כדי תנועה כדי לשמור על המסיבה ולשמור על מעורבות האורחים.

 

תקליטנים לאירועים מנגנים מוזיקה למגוון אירועים, כולל אירועי חברה, פסטיבלים, ימי הולדת וחתונות. הם בעלי מגוון רחב של ידע מוזיקלי, כולל מוזיקה פופולרית מז'אנרים ותקופות שונות, כדי להבטיח שהם יכולים לספק את ההעדפות המוזיקליות של קהל מגוון. תקליטנים לאירועים חייבים להיות מיומנים גם בקריאת הקהל, בהכרזות ובניהול זרימת האירוע כדי להבטיח שהוא מתנהל בצורה חלקה.

תוכנית עסקית לתקליטנות לחתונות ואירועים

הגדירו את שוק היעד שלכם: את סוג האירועים שאתם רוצים להתמחות בהם, זה יעזור לכם להתאים את השירותים ואת מטרת השיווק שלכם כדי לענות על הצרכים של הלקוח האידיאלי שלכם.

 

לבנות תיק עבודות: צרו תיק עבודות המציג את כישורי הדיג'יי והניסיון שלכם. זה יכול לכלול סרטונים של ההופעות שלכם, המלצות מלקוחות קודמים ורשימת האירועים והחתונות שתכננתם בעבר.

 

השקיעו בציוד: השקיעו בציוד די ג'יי איכותי המתאים לאירועים וחתונות. זה עשוי לכלול עמדת DJ, רמקולים, מיקרופונים ותאורה. ודאו שיש לכם ציוד גיבוי במקרה של בעיות טכניות.

 

אסטרטגיה שיווקית: צרו תוכנית שיווקית מקיפה הכוללת טקטיקות כגון מדיה חברתית ואתר אינטרנט ושם תציגו את תיק העבודות שלכם ותגיעו ללקוחות פוטנציאליים.

 

תמחור: תמחור עבור שירותי התקליטן שלכם, כולל תעריפים עבור סוגים שונים של אירועים וחתונות, תעריפים לפי שעה ועסקאות חבילות לאירועים של יום שלם. היו תחרותיים אך גם וודאו שהתמחור שלכם משקף את איכות השירותים שלכם.

 

קשרים עם מתכנני אירועים: לבנות קשרים עם מתכנני אירועים וחתונות, הציעו להם עמלת הפניה או הנחה עבור כל עסק שיביאו אליכם.

 

שמרו על תדמית מקצועית: הקפידו לשמור על תדמית והתנהגות מקצועית בכל עת, לרבות לבוש מתאים לאירועים וחתונות והתנהלות מקצועית מול לקוחות ואורחים.

 

שיפור מתמיד: הישארו מעודכנים בטרנדים וטכנולוגיה בתעשייה, ושפרו ללא הרף את הכישורים שלכם באמצעות השתלמויות, הדרכה ועוד.


ייעוץ משפטי: להתייעץ עם איש מקצוע משפטי כדי לוודא שהעסק שלכם פועל כחוק ושיש לכם את כל הביטוחים הדרושים.

דוגמא לתוכנית עסקית לתקליטנות לחתונות ואירועים

תקציר מנהלים:

עסק תקליטנות הינו שירות DJ מקצועי המתמחה במתן בידור מוזיקלי איכותי לחתונות ואירועים. עם התמקדות באספקת חוויה מוזיקלית יוצאת דופן,אנו שואפים להיות הבחירה המובילה עבור לקוחות המעוניינים להוסיף מגע של קסם מוזיקלי ליום המיוחד שלהם.

 

ניתוח שוק:

תעשיית ה-DJ לחתונה ואירועים צומחת, עם ביקוש הולך וגובר לבידור לאירוע בלתי נשכח. אנו נכוון לזוגות ומתכנני אירועים שמחפשים תקליטן אמין ומנוסה.

 

מוצרים ושירותים:

החברה תציע מגוון רחב של שירותי תקליטנות, כולל:

  • חתונות
  • אירועים עסקיים
  • מסיבת יום הולדת ועוד

בנוסף, החברה תציע גם שירותי השכרת תאורה ומערכות סאונד ללקוחות הזקוקים לציוד נוסף לאירוע שלהם.

 

אסטרטגית שיווק:

  • אנו נשתמש בשיווק כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים, כולל:
  • יצירת קשרים עם מארגני חתונות 
  • פרסום ממומן לאתר החברה
  • שיווק ברשתות חברתיות בפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

ארגון וניהול:

העסק יהיה בבעלות של[שם], תקליטן מקצועי בעל ניסיון של [מספר] שנים בתעשיית הדיג'יי לחתונה ואירועים. [שם] יהיה אחראי על מתן שירותי דיג'יי, ניהול הפעילות העסקית ושיווק העסק ללקוחות פוטנציאליים.

פניה מהירה: