חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להקים עסק לייעוץ ארגוני? 

יש לכם חוש אסטתי ויכולת ארגונית מדהימה? תוכלו לעשות מזה הרבה מאוד כסף! נשים רבות שעובדות שעות רבות מחוץ לבית, אינן מצליחות להשתלט על העבודה בבית במקביל לעבודה שבחוץ. ייעוץ ארגוני מיועד לנשים כדי לייעל את ההתנהלות האישית בבית, לבעלי עסקים המעוניינים לנצל את המקום הפיזי בעסק ואת הזמן העומד לרשותם. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך ניתן להרוויח כסף מייעוץ ארגוני פרטי? 

לאנשים רבים שאינם נחשבים לאנשים מבולגנים באופי שלהם, חסרה המודעות לסדר וארגון מינימליים ועל ידי הדרכה מיועצת ארגונית, הם יכולים להפוך את הבית ואת החיים למסודרים יותר. דבר ראשון עליכם לפתוח קבוצה חינמית שתעלה אתכם למודעות הציבור. עליכם להעלות תכנים ופוסטים שיספקו מידע שיעזור ויועיל לאנשים. 

מה לדוגמא? ערכו וובינר חינמי בנושא ניצול שטחים על ידי תכנון נכון של חפצים פיזיים. 

אחרי שיש לכם תוכן חינמי תוכלו להתחיל לספר על קורס בתשלום שאתם עומדים לפתוח. מי שאהב את התכנים שלכם, ירצה להצטרף. בימינו, האנשים לא יוצאים מהבית כדי להגיע לקורס, ואתם מבחינתכם תוכלו לתת מחיר נוח תמורת ההרשמה לקורס ולפתוח את ההרשמה לכמה שיותר נרשמים. כך אתם מגדילים את התועלת והריווחיות שלכם. 

ייעוץ ארגוני לעסקים

בעלי עסקים גדולים עסוקים מעל ראשם. רבים מהם ישמחו לשלם למישהו כסף שיבוא לעזור להם לסגל לעצמם חיי עבודה מסודרים. כדי שכל המסמכים יהיו מתוייקים בצורה הראויה ביותר, יש צורך להכין תשתית מסודרת ובנויה. כיועץ ארגוני תוכלו לתת לו קורס כיצד להכין את התשתיות ותוכלו גם להגיע באופן פיזי למשרד ולסייע לו לעשות את העבודה. 

כמובן שזו רק דוגמא אחת מתוך רבות. אתם פשוט צריכים לשבת ולבנות תוכנית עסקית אסטרטגית עם יועץ עסקי שידע לנתב אתכם לעבודה המשתלמת ביותר.  

ייעוץ ארגוני.

השלבים לפתיחת עסק הם:

  1. הכרת התחום והתמקצעות בו.
  2. בדיקת עלויות פרסום וכדאיות כלכלית – זאת תוכלו לבדוק יחד עם יועץ עסקי מקצועי שידע למפות את כל הנתונים בעין מקצועית.
  3. פתיחת תיקי עוסק פטור מול הרשויות. 
  4. בניית תוכנית עסקית והצבת יעדים עסקיים.
  5. מיתוג, פרסום ותחילת העבודה בהתאם ליעדים שהוצבו בליווי צמוד של יועץ עסקי.

     

פניה מהירה: