חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להפוך למנעולן?

יש לכם חוש טכני מפותח ואתם רוצים לעבוד בתחום המנעולים? אתם יכולים לפתוח עסק ולהיות מנעולנים! מהם השלבים לפתיחת עסק מנעולן וכמה עולה להקים עסק כזה? מנעולן יכול להרוויח 200 שקלים בחודש אבל הוא גם יכול להרוויח מעל 100 אלף שקל בחודש.  המומחים של ליווי והקמת עסקים כאן בשבילכם.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מי קהל היעד?

  1. אנשים פרטיים.
  2. משרדים ומוסדות.
  3. קורסים לבעלי מקצוע.

מהם השלבים לפתיחת עסק מנעולן?

  1.  בדיקת עלויות וגיוס מימון – לפני שפותחים עסק חדש, אתם מוכרחים לפנות לייעוץ עסקי. אחרת, העבודה שלכם תהיה לריק. יועץ עסקי מנוסה יבדוק את כדאיות פתיחת העסק, יבנה תוכנית עסקית מקצועית. כמה אתם עומדים להוציא וכמה ישלמו לכם על כל עבודה. כמובן שהוא גם יכלול את עלות החומרים הנדרשים: מנעולים, כלי עבודה וכו'. כך שהוא יעשה לכם את חישוב כדאיות העסק החדש.

     

  2. פתיחת תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.

     

  3. רכישת ציוד – תדרשו לקנות מנעולים שונים, כלי עבודה, צילינדרים שונים, סולם וזה עוד לא הכל. ערכו רשימה מסודרת, כולל עלויות.

     

  4. מיתוג ופרסום – חשוב מאוד לפרסם את העסק שלכם בצורה מקצועית ומשכנעת. לא כל יום פותחים עסק, אבל כשכן פותחים, כדאי לעשות זאת בצורה מקצועית שתמשוך את הלקוחות דווקא אליכם ולא לעסק מתחרה. כך שחשוב שתפנו למשרד פרסום כמו המפתח דיגיטל שישווק את העסק שלכם כמו שצריך.

     

מעוניינים לפתוח עסק ולהפוך למנעולנים? אתם מוכרחים להכיר את חברת המפתח לליווי והקמת עסקים. בחברת המפתח לליווי והקמת עסקים מלווים כל עסק משלב הרעיון הראשוני, דואגים לגיוס עלויות המימון, בודקים את הכדאיות הכלכלית ועוזרים לבעל העסק למנף את העסק להצלחה.

גם לעסק שלכם מגיע ייעוץ עסקי מקצועי! פנו למומחים בתחום.

איך בונים תוכנית עסקית למנעולן?

מנעולנות היא מקצוע שמטרתו להתקין, לתקן ולהתאים מנעולים ומערכות אבטחה נלוות. בנוסף גם מערכות חדישות כמו: מערכות אבטחה אלקטרוניות, מערכות בקרת כניסה, כספות ועוד.

מנעולנים עובדים בדרך כלל עם מגוון רחב של לקוחות, מבעלי בתים ועסקים קטנים ועד לתאגידים גדולים וסוכנויות ממשלתיות. הם עשויים להיקרא לעזור לאנשים שנעלו את עצמם מחוץ לביתם או לרכבם, להתקין מנעולים או מערכות אבטחה חדשות, או לתקן מנעולים פגומים או לא תקינים.

 

בסך הכל, עסק המנעולנות הוא ענף חשוב הממלא תפקיד מכריע בשמירה על בטיחות ובטחון אנשים ורכושם.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

תוכנית עסקית למנעולן

תקציר מנהלים:

תקציר המנהלים צריך לתת סקירה כללית של עסק המנעולן, ייעודו, מטרותיו והשירותים המוצעים.

 

תיאור חברה:

סעיף זה צריך לכלול מידע על החברה, ההיסטוריה שלה, המבנה המשפטי, מיקומה ופרטים רלוונטיים נוספים.

 

ניתוח שוק:

בחלק זה, יש לערוך מחקר על ענף המנעולנות בעירכם, המתחרים והלקוחות הפוטנציאליים.

 

שירותים ותמחור:

תארו את השירותים שתציעו, כגון התקנת מנעולים, תיקון ועוד כמו כן, יש לציין תמחור עבור כל שירות.

 

אסטרטגיות שיווק ומכירות:

תארו את אסטרטגיות השיווק והמכירות שבהן תשתמשו כדי לקדם את העסק שלכם ולמשוך לקוחות חדשים. זה עשוי לכלול שיווק מקוון, פרסום מקומי ופניות מפה לאוזן.

 

ניהול וכוח אדם:

תארו את מבנה הניהול והכוח אדם של העסק שלכם, כולל התפקידים והאחריות של אנשי צוות.

 

תחזיות פיננסיות:

לספק תחזיות פיננסיות, כולל תקציב, הכנסות והוצאות חזויות ותחזיות תזרים מזומנים.

 

דרישות משפטיות ורגולטוריות:

סעיף זה אמור לספק מידע על הדרישות החוקיות והרגולטוריות להפעלת עסק מנעולן, כמו ביטוח ומס.

 

סיכום:

סכמו את נקודות המפתח של התוכנית העסקית והדגישו את פוטנציאל ההצלחה בענף המנעולנות.

דוגמא לתוכנית עסקית למנעולן

תקציר מנהלים:

המטרה שלנו היא לספק שירותי מנעולנות איכותיים ללקוחות ביתיים ומסחריים במחיר הוגן. השירותים שלנו כוללים התקנת מנעולים, תיקון ושירותי נעילת חירום.

 

תיאור חברה:

העסק בבעלות (שם הבעלים), מנעולן מוסמך עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בענף. העסק יפעל מתוך משרד מושכר במרכז העיר (שם העיר).

 

ניתוח שוק:

קיים ביקוש גבוה לשירותי מנעולן בכל הארץ, התחרות באזור מתונה, וכבר פועלים מספר עסקי מנעולנים חזקים. עם זאת, ההתמקדות שלנו בשירותים איכותיים ותמחור הוגן מבדילה אותנו מהמתחרים.

 

שירותים ותמחור:

העסק יציע מגוון שירותים, לרבות התקנת מנעולים, תיקון ומערכות אבטחה אלקטרוניות. התמחור ישתנה בהתאם לשירות שניתן, כאשר שירותי נעילת חירום יחויבו בתעריף גבוה יותר. המחירים שלנו יהיו תחרותיים, ונציע הנחות ללקוחות קבועים.

 

אסטרטגיות שיווק ומכירות:

נתמקד בשיווק מקוון,פרסום של אתר אינטרנט ופרסום ברשתות חברתיות. בנוסף, נחלק פליירים וחוברות לעסקים ואזורי מגורים באזור השירות שלנו. כמו כן, נציע בונוסים ללקוחות קיימים המפנים אלינו לקוחות חדשים.

 

ניהול וכוח אדם:

העסק ינוהל על ידי (שם הבעלים), שיטפל בכל ההיבטים של העסק, לרבות ניהול, שיווק ומתן שירותים. אם הביקוש יגדל, נזמין מנעולן במשרה חלקית שיסייע במתן השירות.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

דרישות משפטיות ורגולטוריות:

העסק יהיה מורשה על ידי המדינה ומבוטח. בנוסף, אנו נעמוד בכל חובות המס ונפעל לפי התקנות.

 

סיכום:

לעסק יש בסיס חזק להצליח בתעשיית המנעולנות התחרותית בעיר (שם העיר). על ידי מתן שירותים איכותיים, תמחור הוגן ומאמצי שיווק חזקים, אנו בטוחים ביכולתנו למשוך לקוחות ולשמר אותם ולהרחיב את העסק בשנים הבאות.

פניה מהירה: