חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להיות מעצבת אופנה? 

יש לך טעם ייחודי? תמיד אמרו לך שאת כישרון מבוזבז? עבודה כמעצבת אופנה יכולה להתאים לך ולגרום לך סיפוק והנאה רבה. כאן תמצאי כל מה שרצית לדעת כדי להתחיל לעבוד כמעצבת אופנה, המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים, מסבירים את הפן העסקי בתמונה. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מה דורש התפקיד כמעצבת אופנה? 

כדי לעבוד כמעצבת אופנה, עליך לעבור לימודים מקצועיים מאוד. בגדול, הדרישה במקומות הגדולים היא הצגת תואר ראשון, אבל ניתן גם ללמוד עיצוב אופנה בצורה מהירה יותר. תחום עיצוב אופנה הינו תחום בעל ביקוש רב, מה שמעלה את הסיכוי למצוא לקוחות מייד בגמר הלימודים. 

הכתבה כתובה בלשון נקבה, על אף שעבודה כמעצבי אופנה מתאימה גם לגברים המעצבים בגדי גברים. אך, רוב מוחלט של מעצבות האופנה הן נשים, ולכן בחרנו לכתוב את הכתבה בלשון זו.

מעצבת אופנה

מי קהל היעד? 

  1. חברות לעיצוב אופנה. 
  2. חנויות המייצרות את הסחורה שלהן בעצמן – חנויות בגדי ילדים, נשים וגברים. 
  3. השכרת שמלות כלה. 
  4. השכרת בגדי אירועים. 
  5. חנויות בגדי מעצבים. 

אגב, אינך צריכה להיות באותו ראש עם החנות עבורה את מעצבת אופנה. ישנן חנויות בגדים המיועדות לציבור הלובש שמלות ובגדים ארוכים שמעצבות האופנה שלו אינן מזדהות עם אותו קוד לבוש.

איך לעבוד כמעצבת אופנה? 

  • שכירה – מקומות לימודי עיצוב אופנה רבים, מספקים עבודה ומקשרים בין מקומות עבודה לבין מסיימי לימודי עיצוב אופנה. תוכלי לעבוד כשכירה. הרווח בעבודה כשכירה, היא עבודה בלי עול, בתחום שאת מאוד אוהבת.  
  • פרילנסרית – רוב מעצבי האופנה עובדים כפרילנסרים ונותנים שירות לחנויות בגדים ספציפיות. עבודה כפרילנסר, נחשבת לעבודה בטוחה מאוד. למה? כי מצד אחד אתם לא שכירים, ויש לכם אפשרות לדרוש דרישות הדומות יותר לדרישות של עצמאיים. מצד שני מובטחת לך עבודה מראש ואין את הלחץ ואי הוודאות של מה יהיה בחודש הבא.
  • עצמאית – ניתן לפתוח עסק עצמאי של עיצוב אופנה ולתת שירותים שונים למפעלי בגדים המוכרים ביגוד יוקרתי ועוד. פתיחת עסק עצמאי דורשת השקעה גדולה מאוד, ראש גדול, כושר ניהולי מעבר ליכולות הטכניות. הרווח בעבודה כעצמאית, הינה פוטנציאל אדיר להגיע להכנסה חודשית גבוהה מאוד.

כדי לפתוח עסק עצמאי תצטרכי חדר פרטי ושקט כדי לעבוד בו, עלויות ציוד הן לא גבוהות אבל כן תצטרכי לשקלל אותן. תצטרכי לפתוח תיק במס הכנסה, ביטוח לאומי ורשות המע"מ. למתג את עצמך, לפנות ללקוחות ולהיות משווקת של עצמך. אבל את יכולה להקל מעצמך את מרבית העבודה ולהשאיר לעצמך את העיסוק בתחום האהוב עלייך! תני למומחים שלנו בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים ללוות את העסק שלך להצלחה. נשמח לסייע גם לך להצליח. פני אלינו למינוף העסק.

פניה מהירה: