חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להיות אינסטלטור?

עבודה כאינסטלטור במדינת ישראל, היא אחת העבודות הרווחיות. בימינו אנשים הפכו להיות עצלניים, ורובם אינם מעלים בדעתם שהם יכולים בכוחות עצמם לפתור בעיות אינסטלציה בבית ובעבודה. לאינסטלטור תמיד תהיה עבודה. אנשים מעדיפים לקרוא לאינסטלטור ולשלם לו כמה מאות שקלים ולא לבצע בעצמם עבודות פחות נעימות.

מי קהל היעד? 

  • אנשים פרטיים. 
  • מוסדות חינוך ומוסדות ציבור. 
  • עיריות. 
  • משרדים. 
  • בסיסים צבאיים. 
  • וכל מקום בו יש אינסטלציה. 
אינסטלטור

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים הנדרשים כדי להפוך לאינסטלטור? 

  • התמחות בתחום – כדי לתת שירותי אינסטלציה, אתם צריכים להיות בטוחים בעצמכם ולמצוא פתרון בצורה מהירה ויעילה לכל בעיות האינסטלציה המצויות. תוכלו להצטרף לעבוד כשוליה לאינסטלטור ותיק ולהעמיק את ההתמקצעות שלכם. ותוכלו ללמוד את רזי המקצוע בקורס מקצועי ולצאת מייד אל השטח כעצמאים, הכל תלוי באומץ שיש לכם. אל תוותרו על לימודים מקצועיים.

     

  • רכישת ציוד – אינסטלטור חייב לנהוג ברכב המכיל את כל הציוד הנדרש. כאשר תגיעו לבית הלקוח, תמפו את המצב ואז תרדו לרכב להביא את הכלים הדרושים לצורך פתירת הבעיה הספציפית. הכלים שאינסלטור צריך כוללים גם מפתחות שוודיים בכל מיני גדלים, מפתח צינורות, פומפה, מכופף צינורות, מכשירים שונים לחיתוך צינורות, פלייר, מברג, פטיש, קפיץ לפתיחת סתימות, מכשירי לחיצה ועוד. בחנויות טמבור יעשו לכם מחיר טוב כשתרכשו את כל ארגז הכלים יחד.

     

  • בניית תוכנית עסקית – עסק אינסטלציה הינו עסק רווחי ויש בו פוטנציאל אדיר. כדי למצות את הפוטנציאל ברמה המקסימלית ביותר, חשוב מאוד לפנות ליועץ עסקי שיבנה עבורכם תוכנית עסקית מקצועית ונכונה. התוכנית העסקית היא המפתח להצלחה שלכם. תצטרכו לפנות לרואה חשבון שיפתח עבורכם תיק עוסק פטור ברשויות המס.

     

  • פרסום – כדי להתחיל לתת שירותי אינסטלציה, אתם צריכים להיות מוכרים לציבור. מומלץ מאוד להתבדל מהמתחרים כדי שתהיה ללקוחות שלכם העדפה דווקא אליכם. דוגמה: זמינים עשרים וארבע שעות – רוב הלקוחות לא צריכים שירותי אינסטלציה באמצע הלילה, אבל מספיק שיהיו כמה שיעדיפו אתכם בגלל השירות המיוחד הזה ויכניסו אתכם לשוק.

מי בונה תוכנית עסקית? 

הגעתם למקום הנכון! צוות היועצים העסקיים המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים מלווים בעלי עסקים קיימים ועסקים בהקמה במטרה לממש את פוטנציאל העסק שלהם בהצלחה מרובה. מוזמנים גם אתם להצטרף למועדון בעלי העסקים המצליחים. דברו איתנו. 

איך בונים תוכנית עסקית לאינסטלטור?

אינסטלטור הוא בעל מקצוע המתמחה בהתקנה ותחזוקה של מערכות המשמשות למי שתייה, ביוב וניקוז במערכות אינסטלציה. עבודתו של אינסטלטור כרוכה במגוון משימות, לרבות התקנת צנרת, אביזרים וכן תיקון ותחזוקה של מערכות אינסטלציה.

 

אינסטלטורים עשויים לעבוד עם מגורים, מסחרי או תעשייתי, ועבודתם יכולה לנוע מבנייה חדשה ועד לתיקון ותחזוקה של מערכות קיימות. הם משתמשים במגוון של כלים וציוד, כולל כלי עבודה ידניים וכלים חשמליים, כדי לאבחן ולתקן בעיות בצינורות, שסתומים ורכיבים אחרים של מערכות אינסטלציה.

 

בסך הכל, תפקידו של האינסטלטור חשוב לשמירה על הבטיחות והתפקוד של מערכות האינסטלציה, להבטחת מים נקיים וסילוק פסולת של בתים ועסקים.

תוכנית עסקית לאינסטלטור

תקציר מנהלים:

תקציר המנהלים מספק סקירה קצרה של התוכנית העסקית, לרבות מטרת החברה, השירותים המוצעים ושוק היעד. חלק זה צריך לכלול גם תיאור קצר של צוות הניהול והניסיון שלהם בענף האינסטלציה.

 

ניתוח שוק:

סעיף זה צריך לכלול מחקר על תעשיית האינסטלציה ושוק היעד, זה יעזור לזהות את התחרות ואת כל הזדמנויות צמיחה פוטנציאליות בשוק.

 

שירותים:

בחלק זה, עליכם לספק תיאור מפורט של השירותים המוצעים על ידי חברת האינסטלציה, לרבות כל תחומי התמחות. חלק זה צריך לכלול גם מידע על תמחור וכיצד החברה תבדל את עצמה מהמתחרים.

 

שיווק ומכירות:

סעיף זה צריך לתאר את אסטרטגיות השיווק והמכירה של חברת האינסטלציה, כולל טקטיקות להגעה ללקוחות פוטנציאליים, זה עשוי לכלול פרסום, יחסי ציבור ורשתות.

 

פעולות:

בחלק זה יש לתאר את הפעילות השוטפת של חברת האינסטלציה, לרבות פירוט על לוח זמנים, ציוד ואיוש. בנוסף יש לתאר את כל התהליכים והמערכות הקיימים כדי להבטיח תפעול יעיל ואפקטיבי.

 

תחזיות פיננסיות:

סעיף התחזיות הכספיות צריך לכלול ניתוח מפורט של העלויות וההכנסות הצפויות לחברת אינסטלציה, כולל ניתוח איזון ותחזית תזרים מזומנים. חלק זה צריך לכלול גם מידע על כל מימון הדרוש לפתיחת העסק ומה מטרתו.

 

סיכום:

המסקנה צריכה לסכם את נקודות המפתח של התוכנית העסקית ולספק המלצה סופית להתנהלות מול חברת האינסטלציה.

דוגמא לתוכנית עסקית לאינסטלטור

תקציר מנהלים:

חברתינו מתמחה בשירותי אינסטלציה למגורים ולתעשייה. החברה תהיה בבעלותו של ___, אינסטלטור מורשה בעל ניסיון של 10 שנים בענף. אנו ניתן שירותי אינסטלציה איכותיים במחיר תחרותי.

 

ניתוח שוק:

ענף האינסטלציה בארץ הוא תחרותי, כאשר יש בה מספר חברות אינסטלציה מוכרות וותיקות. עם זאת, יש מקום לשחקן חדש בשוק, במיוחד כזה ששם דגש על איכות ושירות לקוחות.

 

שירותים:

חברתינו תציע מגוון שירותי אינסטלציה כמו התקנה, תיקון ותחזוקה של מערכות אינסטלציה. החברה תתמחה הן באינסטלציה למגורים והן למסחר, תוך התמקדות במתן שירותים איכותיים במחיר תחרותי. חלק מהשירותים הספציפיים המוצעים יכללו:

  • התקנה ותיקון של דוד מים
  • התקנה ותיקון של ברזים 
  • תיקון שירותים
  • ניקוי ניקוז
  • איתור ותיקון נזילות

שיווק ומכירות:

חברתינו תשתמש בשילוב של אסטרטגיות שיווק ומכירה כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולייצר לידים. אלה יכללו:

  • פרסום בעיתונים מקומיים ומודעות באינטרנט
  • יצירת קשרים עם קבלנים מקומיים וסוכני נדל"ן
  • מסעות פרסום בדיוור ישיר המכוונים לבעלי בתים ועסקים חדשים
  • אתר אינטרנט ורשתות חברתיות להצגת שירותי החברה ומתן מידע ללקוחות פוטנציאליים

 

פעולות:

חברת האינסטלציה תפעל מתוך משרד ומחסן קטן, הממוקם בעיר ____. לחברה צוות קטן של אינסטלטורים מנוסים,_____ האינסטלטור הראשי ומנהל החברה. החברה תשקיע בכלים וציוד איכותיים על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

פניה מהירה: