חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך התוכן באתר שלכם יעזור לכם להגדיל מכירות? 

אנשים שלא מספיק מבינים בתחום של אתרי אינטרנט, עלולים לזנוח את התוכן באתר שלהם, לטובת עיצוב. נכון, בלי עיצוב, אף אחד לא יקרא את התוכן. אבל גם אם האתר שלכם מעוצב בצורה מרשימה מאוד ואפילו ממותגת, אם אין תוכן, אף אחד לא ישאר באתר שלכם לאורך זמן. וקל וחומר שהוא לא יבצע רכישות…

הז'אנר העכשווי הוא לספר את הסיפור של העסק שלכם, ולספר כל סיפור מעניין שיש לכם לגבי המוצרים שלכם, על הצוות שלכם ובקיצור, לשתף את הגולשים בחוויות מעניינות שיגרמו להם לאהוב אתכם. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך ממירים גולשים ללקוחות?

המטרה שלכם היא שיהיו כמה שיותר כניסות לאתר ומתוך הכניסות, שיהיו כמה שיותר הנעות לפעולה. כלומר, אנשים שאחרי שקראו את החומר, גם הניעו את עצמם לפעולה ועשו את מה שציפיתם מהם שיעשו, אם זה אתר חנות, אז לבצע רכישה, אם זה אתר המציע שירותים אחרים אז השארת פרטים וכו'. 

אתם מכירים את המוצרים שלכם מאוד טוב, אבל הגולשים לא. לכן, אתם צריכים להסביר להם מה יש בכל מוצר, במילים ברורות, כדי שלא יצטרכו להתאמץ לקנות אצלכם והחוויה תהנה אותם. איך עושים את זה? נותנים פירוט מקיף על כל מוצר בשפה שיווקית ומעניינת. 

באתר צריך להופיע בצורה ברורה אודות כל אחד מהמוצרים שלכם. מה הכוונה? כאשר מגיעים לחנות פורנטאלית, יש מוכרת שנותנת את השירות ומסבירה על כל מוצר מהו ומה המהות שלו. בחנות פיזית ניתן לגעת במוצר, לראות, לחוש ולהשוות בין מוצרים אחרים. אבל כאשר אנחנו נמצאים בעולם הדיגיטלי, הכל הרבה יותר קשה, חוש המישוש מנותק מתהליך הקניה. והמוכרת המסורה שתלווה את הלקוח לא נמצאת. מה משלים את כל זה? התוכן!

איך התוכן באתר שלכם יעזור לכם להגדיל מכירות?

תוכן, זה לא רק מילים

"תמונה אחת שווה אלף מילים" – המשפט הזה מגיע להמחיש הכל. התוכן, הוא לא רק המלל, אלא גם התמונות, וכל מה שעוזר להבין את המוצר ואת מה שיש לאתר להציע. שימו לב שכל התוכן שלכם, גם זה שלא מורכב מאותיות, מספיק מושך, מספיק ברור ואכן מסוגל לגרום לאנשים לשלם על המוצרים שלכם. 

מה תעשו אם אתם לא טובים ביצירת תוכן? 

אתם כבעלי עסקים לא אמורים להתבזבז על תחום שאתם לא טובים בו, כי לכם מגיע הטופ שבטופ. מה עושים במקרה כזה? נותנים למקצוענים בתחום לתת את העבודה שהם יודעים. אנו בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים, ראינו את הצורך של עסקים גדולים וקטנים שמגיעים אלינו לייעוץ וליווי בהקמת העסק שלהם, בחיזוק הנוכחית הדיגיטלית וראינו את ההתקדמות של העסקים שיישמו את הטיפים. קבלו אותם באהבה. מגיע לעסק שלכם לפרוח ולהצליח. 

פניה מהירה: