Search
Close this search box.

כך תבחרו את סניף הבנק הנכון להלוואות בערבות מדינה

בתהליך גיוס הלוואות בערבות מדינה, שלב אחד מכריע הוא בחירת סניף בנק שיספק את הכספים הדרושים. עסקים רבים אינם מודעים לדרישה זו, אך בחירת הבנק המלווה המתאים היא חיונית כדי להבטיח הלוואה בערבות מדינה בתנאים נוחים. במאמר זה נבחן את השלבים הכרוכים בבחירה מוצלחת של סניף בנק להלוואות בערבות מדינה ונדגיש את היתרונות של קרן ערבות המדינה ושל בנקים שותפים שונים. קבוצת מפתח, חברת הייעוץ העסקי המהימנה שלכם, נמצאת כאן כדי להדריך אתכם בתהליך זה.

1. הבנת הלוואות בערבות מדינה ובנקים שותפים

כספי הלוואות בערבות מדינה ניתנים על ידי הבנקים, כאשר המדינה מציעה ערבות של עד 90% על סכום ההלוואה להפחתת הסיכון של הבנק. ערבות זו מאפשרת לעסקים גישה לאשראי בנקאי בתנאים אטרקטיביים. משרד האוצר פועל בשיתוף פעולה עם שבעה בנקים: בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק מזרחי טפחות, בנק מרכנתיל דיסקונט, בנק ירושלים, בנק יהב והבנק הבינלאומי עם מיטב דש.

2. קבלת ערבויות מדינה בסניף הבנק שלכם

אם אתם כבר לקוחות של אחד מהבנקים השותפים שהוזכרו לעיל, יש לכם אפשרות לקבל את ההלוואה בסניף שלכם. לשם כך עליכם לציין בשאלון המדינה את בקשתכם להעביר את ההמלצה החיובית של הקרן לסניף העסקי. עם זאת, ראוי לציין כי לא תמיד כדאי לקבל את כספי ההלוואה בסניף הבנק בו מנוהל החשבון העסקי שלכם.

3. בחירת בנק מלווה מחוץ לבנק הקיים שלכם

א. איתור סניפים מתאימים:

לעסקים שיעדיפו לקבל את כספי ערבות המדינה בבנק חיצוני, יש חשיבות מכרעת לאתר סניף בנק מתאים. התחילו ביצירת רשימה של סניפים רלוונטיים הקרובים לעסק שלכם. לדוגמה, אם אתם מפעילים חנות לחומרי בניין באשדוד, הרשימה שלכם יכולה לכלול סניפים של בנק לאומי, מזרחי, מרכנתיל ובינלאומי באשדוד ובאשקלון.

 

ב. יצירת קשר ואישור ראשוני:

לאחר שזיהיתם סניפים פוטנציאליים, פנה אליהם כדי לבקש אישור ראשוני. בדיקה מקדימה זו משמשת כאישור הקובע האם ניתן להמשיך לבדיקה מעמיקה יותר. בשלב זה יעריכו נציגי הבנק את ההיסטוריה הבנקאית שלכם, הפעילות העסקית, הענף ואת הרציונל וגובה בקשת ההלוואה שלכם.

 

ג. הגשת מסמכים:

אם תקבלו אישור ראשוני מסניף בנק, הם יבקשו מסמכים נוספים לבדיקה מקיפה יותר. אלה כוללים בדרך כלל ריכוזי יתרות נוכחיות, פרטים על עסקאות אחרונות, דוחות רווח והפסד שנתיים אחרונים ודוחות מע"מ מהשנתיים האחרונות. אנו בקבוצת המפתח נוכל לרכז לכם את כל הבירוקרטיה ולאסוף את כל המידע שצריך, לבנות תוכנית עסקית מסודרת ומתאימה ולהגיש עבורכם את המסמכים.

 

ד. פגישה אישית:

לאחר עיון במסמכים והערכת אפשרות מתן הלוואה בערבות מדינה, סניף הבנק יתאם איתכם פגישה אישית, בין אם בסניף או בעסק שלכם (בכפוף להחלטת הסניף). פגישה זו מאפשרת לנציג הבנק להבין טוב יותר את העסק שלכם, להעריך את פעילותו ולדון בבקשתכם לגייס הלוואה בערבות מדינה.

 

ה. הרשאה לטפל בהמלצות חיוביות:

לאחר הפגישה תקבלו את תגובת הסניף לגבי טיפול בהמלצה חיובית מהקרן (אם וכאשר תתקבל המלצה כזו). במידה והסניף מעוניין לטפל בבקשה העסקית שלכם, ניתן לציין את סניף הבנק בטופס הבקשה לגיוס הלוואה בערבות מדינה.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

4. יתרונות קרן ערבות המדינה ובנקים שותפים

  1. קרן ערבות המדינה והבנקים השותפים לה מציעים מספר יתרונות לעסקים המבקשים הלוואות. אלו כוללים:

    • סיכון מופחת לבנקים, מה שמוביל לתנאי הלוואה נוחים יותר.
    • גישה לאשראי שאחרת עשוי להיות מאתגר להשיג.
    • פוטנציאל לשירותים ומוצרים פיננסיים נוספים המותאמים לצרכי העסק שלכם.
    • יציבות ואמון הקשורים בשיתוף פעולה עם בנקים בעלי מוניטין.

     

    חשוב לציין שבנוסף לבנקים יש אופציה גם לגייס כספים גם מנותני אשראי חוץ בנקאי כגון: מקס, ויזה כאל, BTB, וגמא ניהול וסליקה.

     

    בחירת סניף הבנק הנכון להלוואות בערבות מדינה היא היבט קריטי בהבטחת המימון לעסק שלכם. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה, תוכלו לנווט בתהליך בביטחון ולמקסם את סיכוייכם לקבל הלוואה בתנאים אטרקטיביים. זכרו, המפתח הקבוצה כאן כדי לתמוך בכם בכל שלב של המסע שלכם.

    לסיוע מותאם אישית בבחירת סניף הבנק האידיאלי וניווט בתהליך ההלוואה בערבות מדינה, פנו עוד היום לקבוצת המפתח. היועצים העסקיים המומחים שלנו מחויבים לעזור לכם להשיג הצלחה וצמיחה פיננסית. נשמח להיות השותפים המהימנים שלכם בהבטחת המימון המגיע לעסק שלכם.

פניה מהירה: