Search
Close this search box.

איך פותחים מערכת לעיתון פרסום?

הקמת מערכת עיתון היא כאב ראש לא קטן. העלויות הן גבוהות. הרי צריך שהעיתון יהיה מעניין ולכן צריך לדאוג ל: כתב כלכלי, כתב פוליטי, כתב צבאי, כתב שטח, טורי דעה מכמה כותבים בסגנון שונה ועוד. עלויות השכר הראשוני לכותבים עוד לפני עלויות ההדפסה עוברות את ה 14,000 ש"ח. גם מנויים שיהיו מנויים לעיתון לא יספקו פרנסה מספקת. את הכסף הגדול בענף העיתונות מכניסים מפרסומות. כאן תקבלו מידע עסקי מהמומחים בחברת המפתח. המידע יעסוק בהיבטים העסקיים בהקמת מערכת עיתון פרסום ובכל מה שצריך לדעת לפני הקמת עסק כזה. אז בואו נתחיל. 

מי קהל היעד שלכם? 

כאשר אנחנו מדברים על עיתון פרסומות קהל היעד מתחלק לשתי קבוצות שונות בתכלית:

  • לקוחות מפרסמים – הדרך שלכם לעשות כסף, היא למצוא בעלי עסקים שיפרסמו אצלכם את העסק שלכם. הם הלקוחות שלכם והם קהל היעד העיקרי שלכם. אבל בשביל להגיע לקהל היעד הזה, עליכם להשקיע לקהל היעד השני.
  • מקבלי העיתון – כדי שבעלי עסקים ירצו לפרסם אצלכם, עליכם לתת להם נתונים, כמה אנשים מקבלים את העיתון. ככל שקהל היעד הזה יהיה גדול יותר, כך כמות הלקוחות שלכם תגדל. 
הקמת מערכת לעיתון פרסומות

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים להקמת מערכת לעיתון פרסום? 

  • בניית תוכנית עסקית – תוכנית עסקית היא הבסיס בלעדיו עסק לא יכול להתנהל. למה כל כך הרבה אנחנו שומעים על עסקים שנסגרים בישראל? מכיון שאנשים מקימים עסק בלי הכנת תשתית ובניית תוכנית עסקית. לא אמור להיות לכם את הידע כיצד בונים תוכנית עסקית, בדיוק בשביל זה קיימים יועצים עסקיים בעולם.
  • בדיקת אפשרויות מימון – הקמת עסק דורשת השקעה כספית. לפני שמתחילים להשקיע בעסק, חייבים לבדוק שיש לכם מקורות מימון ואפשרות לנהל תזרים מזומנים שפוי.
  • השכרת משרד – כדי לנהל עיתון, עליכם להקים משרד עם עמדות מחשב לכם, לגרפיקאי ולכל מי שצריך להיות אתכם בצוות. מערכות עיתונים קטנות מעדיפות לעבוד עם פרילנסרים העובדים מהבית, שקלו מה נכון לכם בהקמת העסק.
  • גיוס עובדים – הקמת עיתון דורשת מספר ידיים עובדות בו זמנית. הימים שלפני סגירת העיתון ידרשו ממכם גם כך להיות בעבודה רצופה כל הזמן.
    עליכם לגייס עובדים למחלקות השונות:
    1. משווק מודעות – שיביא לכם כמה שיותר לקוחות.
    2. שירותי גביה – במהלך ניהול עיתון, חובה לייחד עובד לגביית הכסף.
    3. גרפיקאי ומעצב, עורך לשוני, כתבים שונים ועוד.

מחפשים יועץ עסקי מומלץ לליווי מערכת עיתון בהקמה?

הגעתם למקום הנכון! בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים תמצאו את היועץ שתמיד יהיה לצידכם וילווה אתכם בתהליך הקמת העסק. כדי להנות מפגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, צרו איתנו קשר.

איך בונים תוכנית עסקית של מערכת לעיתון פרסום?

עיתוני פרסום היו כלי חשוב לעסקים לקידום המוצרים והשירותים שלהם במשך עשרות שנים. הם מספקים דרך משתלמת לחברות להגיע ללקוחות פוטנציאליים. המערכת לעיתון פרסומי פועלת בכך שהיא מציעה לעסקים אפשרות לרכוש מודעות פרסום בשטחי העיתון, המופצים לאחר מכן למנויים ונמכרים בדוכני עיתונים. המודל העסקי מבוסס על הכנסות שנוצרו באמצעות מכירת מודעות ודמי מנוי, מה שהופך אותה לתעשייה רווחית. הצלחתו של עיתון פרסום תלויה ביכולתו למשוך מפרסמים ולשמור על בסיס מנויים גדול. עם השילוב הנכון של מכירת מודעות והפצה, המערכת של עיתון פרסום יכולה לשגשג ולספק שירותים בעלי ערך לקהילה.

תוכנית עסקית של מערכת לעיתון פרסום

תקציר מנהלים:

עסק לעיתון פרסום מעניק פלטפורמה לעסקים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם לקהל יעד ממוקד. העסק יפיק הכנסות באמצעות מכירת מודעות ודמי מנוי, ומטרתו להפוך לספק מוביל של פתרונות פרסום בשוק המקומי.

 

ניתוח שוק:

-תבדקו את שוק היעד

-ערכו מחקר שוק כדי להבין את הביקוש הנוכחי לעיתוני פרסום באזור.

-העריכו את התחרות, לרבות נקודות החוזק והחולשה שלהן וקבעו את הצעת המכירה הייחודית של עיתון הפרסום.

 

אסטרטגית שיווק:

-פיתוח תוכנית שיווקית למשיכת מפרסמים ומנויים, כולל מבצעים, שותפויות וקמפיינים שיווקיים דיגיטליים.

-יצירת קשרים עם עסקים וארגונים מקומיים כדי להבטיח שותפויות פרסום.

 

פעולות:

-מציאת מיקום מתאים למשרד ומרכז ההפצה של העיתון.

-פיתוח מערכות למכירת מודעות, ייצור והפצה.

-השכרה והכשרת צוות, כולל נציגי מכירות, מעצבים גרפיים ואנשי הפצה.

 

תחזיות פיננסיות:

-יצירת תקציב ותחזית הכנסות והוצאות עתידיות.

-פיתוח אסטרטגיית תמחור עבור חבילות פרסום ודמי מנוי.

-זיהוי והפחתת סיכונים פוטנציאליים, לרבות שינויים בביקוש בשוק ובתחרות.

 

סיכום:

עסק לעיתון פרסום מציג הזדמנות ייחודית לספק פתרונות פרסום לעסקים מקומיים ולייצר זרם הכנסה רווחי. עם אסטרטגיית שיווק ממוקדת ותפעול יעיל, לעסק זה יש פוטנציאל להפוך לספק מוביל של שירותי פרסום באזור.

דוגמא לתוכנית עסקית של מערכת לעיתון פרסום

תקציר מנהלים:

העסק שלנו הינו עסק מערכתי לעיתון פרסום שמטרתו להעניק לעסקים מקומיים פלטפורמה יעילה לפרסום מוצרים ושירותים שלהם לקהל יעד רחב. העיתון ייצא לאור מדי שבוע, יופץ למנויים ויימכר בדוכני עיתונים. העסק יפיק הכנסות באמצעות מכירת מודעות ודמי מנוי.

 

ניתוח שוק:

העסק יתמקד בעסקים קטנים וגם גדולים המחקר שלנו מראה שיש ביקוש גבוה לעיתוני פרסום בארץ, עם פתרונות פרסום חסכוניים וממוקדים. התחרות בשוק מורכבת הן מעיתונים מודפסים מסורתיים והן מפלטפורמות מקוונות.

 

אסטרטגית שיווק:

האסטרטגיה השיווקית תתמקד בבניית קשרים עם עסקים וארגונים מקומיים כדי להבטיח שותפויות פרסום. כמו כן, ניישם קמפיין שיווק דיגיטלי כדי להגיע למפרסמים ולמנויים פוטנציאליים, כולל פרסום ברשתות חברתיות, שיווק בדואר אלקטרוני ופרסום במנועי חיפוש. בנוסף, נציע מבצעים והנחות מיוחדות לעסקים הנרשמים לחבילות פרסום לטווח ארוך יותר.

 

פעולות:

המשרד הראשי יהיה במיקום מרכזי, עם צוות מכירות וייצור העיתונים. נשתמש במערכת הוצאה לאור חדישה על מנת להבטיח הפקה יעילה ואיכותית של העיתון. צוות ההפצה יהיה אחראי על מסירת העיתון למנויים ולדוכני עיתונים ברחבי הארץ.

 

תחזיות פיננסיות:

עלויות הפתיחה הראשוניות יכללו רכישת ציוד, משרד, חומרי שיווק ועוד. אנו צופים עלייה איטית במכירות המודעות בששת החודשים הראשונים, כאשר ההכנסות יגדלו בהדרגה ככל שאנו יוצרים קשרים עם עסקים מקומיים. 

 

סיכום:

העסק שלנו מציג הזדמנות ייחודית לספק לעסקים מקומיים פתרון פרסום חסכוני וממוקד. עם אסטרטגיית שיווק חזקה ותפעול יעיל, לעסק זה יש פוטנציאל להפוך לספק מוביל של שירותי פרסום בישראל.

פניה מהירה: