חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים להקים מפעל בתחומי המזון? אתם יכולים להצליח

כדי להיכנס לתחום המזון צריך לדעת שזה לא בא בקלות. אנחנו ממליצים לכם לקרוא עוד מדריכים שלנו כדי לראות איך אתם יכולם להתקדם עם החלום שלכם לפן המעשי. כדי לפתוח מפעל, צריך לגייס הון, צריך לבנות תוכנית עסקית, צריך וצריך וצריך. המומחים שלנו ישבו אתכם וימפו את המצב הכלכלי שלכם ויבנו לכם תוכנית כלכלית איך אתם יכולים להגיע לזה. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

הרעיונות העסקיים שלנו - ההצלחה העסקית שלכם

  • הקמת עסק להכנת ריבה- ריבה היא מאכל מסורתי שאף פעם לא נס ליחו. גם אם היום פחות אנשים מורחים לילדיהם ריבה בלחם, יש היום המון אנשים שמשתמשים בריבה למטרות בישול. 
  • הקמת עסק לייצור עוגיות וביסקוויטים- אין בית שאין בו עוגיות וביסקוויטים בכל עת ובכל שעה. בבתים של אנשים מטופלים בילדים, זה ברור שיש. בבתים של אנשים מבוגרים, צריך בשביל לתת לנכדים, אצל סטודנטים, כי הם מתעצלים להכין לעצמם ארוחה ראויה לשמה, ובקיצור, יש ביקוש רב לעוגיות וביסקוויטים. 
  • הקמת עסק לייצור תחליפים לסוכר המוכר- אנשים רבים נעשים מודעים מיום ליום למושג של בריאות. אנחנו ממליצים לכם לנסות לראות איך זה עובד. כמובן שכדי שעסק מעין זה יכנס לשוק, עליכם למתג אותו כמו שצריך, כי כאן אתם צריכים לקנות את קהל היעד הבוגר יותר. 
מפעל_מזון
  • הקמת עסק לייצור קמח המיועד גם לבעלי צליאק- למרות שבפסח יש לנו מגוון ענק וכמעט אין סופי של מאכלים כשרים לפסח ללא גלוטן, עדיין ביום יום, לא רואים את כל אלה על המדפים. ומה אשמים כל אלו שלא יכולים להנות מכל המטעמים המגולטנים?
  • יצור, ועיבוד חלב- משום מה התקבל אצלינו שרק המחלבות הגדולות והמוכרות מוכרות חלב. הידעתם? יצור חלב זהו אחד מהעסקים הכי משתלמים הקיימים במדינת ישראל. מאוד נעשה מקובל אצלינו כל הנושא של שתיית חלב. 
  • מכירת עלי תיבול קפואים- בדור שלנו המכונה בפי כל דור האינסטנט, אנשים ישמחו לשמוע את הבשורה שיש אפשרות לקנות שמיר חתוך וקצוץ בתוך קופסאות קטנות. איהיום ישראלים שלא משתמשים ביום יום שלהם עם הרבה עשבי תיבול כמו: שמיר, בצל ירוק, פטרוזיליה, נענע ועוד. אפילו כל האשכנזים שלפני לא כזה הרבה שנים לא ידעו שקיים דבר כזה בכלל, היום לא יכולים בלי זה. 
  • ייצור דבש- דבש זה מוצר שנמכר ממש ייקר והעבודה סביבו למי שרגיל ביצור דבש היא לא מהמורכבות שיש. אתם יכולים גם להתמקד בכל מיני נישות של דבש לבישול, אם קופסת דבש מיוחדת ונוחה למי שמרבה לבש עם דבש, או דבש לכל מטרה אחרת. 
  • ייצור גלידות- גלידות, כמה שיהיה זה לא יספיק. אתם יכולים ליצור לעצמכם מותג ולהתחיל למכור בכמויות. בקיץ, אתם גם יכולים לעשות בכל מיני מקומות בילוי, אפשרות לטעימה של הגלידה שלכם. זה יכול ללכת מאוד יפה. 

רוצים להקים עסק בתחום המזון? 

המומחים של חברת המפתח ישמעו ממכם את הנתונים הפיננסים שלכם ויספרו לכם איך אתם יכולים להתקדם עם הנתונים שלכם קדימה. אם המומחים שלנו בשטח לא צריך להיות במטח. מכירים את המשפט הזה? אבל הפעם התכוונו אליו עם כל הרצינות. 

אני רוצה להיפגש  עם המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. 

פניה מהירה: