חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות להקמת עסק מהבית!

שכירים רבים אינם מרוצים מתנאי העבודה והשכר החודשי שלהם ושוקלים לפתוח עסק עצמאי. אבל כאן מגיע חסם גדול ומשמעותי של ההוצאות הנלוות להקמת עסק עצמאי. אחת ההוצאות המשמעותיות במהלך הקמת עסק זה עלויות שכירות נכס לצורך הקמת עסק והתאמתו לצרכי הנכס. ולכן, רבים הם העצמאיים שהתחילו את דרכם העצמאית בעסק מהבית. וכן, עסק מהבית יכול להניב גם הוא רווחים גבוהים.

האם אפשר לפתוח עסק מהבית?

 באופן כללי אין מניעה לפתיחת עסק מהבית. ישנם עסקים בעייתים לפתיחה מהבית מבחינת הרשות המקומית (במקרה בו יש לעסק קבלת קהל בבנייין מגורים וכדומה). כאשר פותחים עסק מהבית, ניתן להציג את תשלומי המים, החשמל והגז כחלק מהוצאות העסק כך תוכלו לקזז ממס ההכנסה הנדרש ממכם בכל תקופת מס. 

פתיחת עסק מהבית לא תמיד מתאפשרת. לא כל עסק יכול לעבוד בפורמט ביתי. אבל יש מספיק רעיונות לעסקים שפתיחתם יכולה להתבצע מהבית לכל הדעות. רעיונות לעסקים מהבית לדוגמה: מספרה, מכירת בגדים ביתית, הקלדה ועימוד, גרפולוגיה, ציור ממוחשב, גרפיקה ועוד. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

אילו כישורים נדרשים לניהול עסק מצליח מהבית? 

עסק מהבית נשמע לאנשים רבים כדבר אידיאלי ופרקטי. אבל למעשה יש לו גם חסרונות וגם יתרונות. הרי בית צורך את שלו וכדי לנהל עסק מהבית בצורה מוצלחת, יש צורך בשליטה עצמית גבוהה.

אם אתם רואים את עצמכם קמים בכל בוקר ועובדים בשעות קבועות ולא מתפתים לשאר הגירויים הביתיים, ניהול עסק ביתי יכול להיות מצוין עבורכם. אבל אם לא, יכול להיות ששווה לכם להשכיר משרד ולעבוד בצורה מסודרת ועקבית.

למה לחשוב על רעיון לפתיחת עסק מהבית?

פתיחת עסק מהבית היא רווחית מכמה סיבות:

  1. חיסכון – שכירות של משרד, גם אם מדובר במשרד קטן לאדם אחד, נוגסת מהרווחים החודשיים. כשהעבודה נעשית מהבית, אתם יכולים לחסוך את עלויות השכירות.
  2. נוחות – אין כמו לקום מהמיטה ולהיות בעבודה. בימי החורף הגשומים ובימי הקיץ הלוהטים תוכלו להנות מנגישות לעבודה בלי צורך לצאת מהבית.
  3. גמישות בשעות – אם אתם צריכים לצאת ליציאה דחופה, ברגע שאתם עובדים מהבית שום דבר לא מהווה עבורכם בעיה, קופצים באמצע העבודה למקום המבוקש וממשיכים לעבוד מייד אחר כך.
  4. הימצאות בשטח – מעולה לאימהות עצמאיות. הילד לא מרגיש טוב? הוא ישאר לנוח במיטה שלו ואמא תמשיך לעבוד מהבית כרגיל.

שורה תחתונה – פתיחת עסק מהבית מתאימה לעסקים מסוימים ולאנשים מסוימים. אם אתם רואים את עצמכם מתאימים לפתוח עסק מהבית, תוכלו ליהנות ממגוון היתרונות שהקמת עסק מהבית מציעה. עוד לא החלטתם איזה עסק לפתוח? המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים מנגישים לכם מלאי רחב של רעיונות להקמת עסק מהבית. מוזמנים להציץ לבחור רעיון להקמת העסק שלכם.

פניה מהירה: