חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליצירת הכנסה לבעלי גישה לילדים

כל הורה צריך שירות עבור הילדים שלו, לפעמים זה בייביסטר, לפעמים זה שיעורים פרטיים. הביקוש הוא גדול, וההיצע לעומתו, נמוך. אם יש לכם גישה לילדים, תוכלו בקלות לעשות מזה כסף. לפניכם כמה רעיונות שיעזרו לכם להפוך את הכישרון שלכם לכסף מזומן. 

רעיונות ליצירת הכנסה מגישה לילדים

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך ליצור הכנסה מגישה לילדים? 

  • חוגי בית – ילדים אוהבים כל דבר שהכותרת שלו היא חוג. תוכלו לפתוח חוג נגרות, חוג נגינה ועוד חוגים בתחומים שאתם מחבבים. 
  • קייטנה – מרבית ההורים עובדים בכל עונות השנה, לעומת זאת, בתי הספר יוצאים לחופשות די ארוכות. בכדי להתגבר על הקושי, הורים שולחים את ילדיהם לקייטנות קיץ. ההורים מוכנים לשלם עבור קייטנות כאלה סכומים מכובדים. תחשבו על זה ברצינות לזמן הקיץ. 
  • שירות איסוף ילדים – גם הורים שלא עובדים חצי יממה, לא תמיד יכולים לצאת להחזיר את הילדים לביתם. תוכלו להציע להורים שירות של איסוף הילדים מהמוסדות. כך שהם יוכלו להיות רגועים שיש מי שמחכה לילד שלהם בשער בית הספר והילדים בטוחים למרות שהוריהם לא בשטח. ההורים יקבלו את הילד בבית ולא יצטרכו לצאת מהבית / מהעבודה כדי להגיע למקום הלימודים של הילד. 
  • שיעורים פרטיים – רוב הילדים נתקלים בקושי בהבנת מקצועות מסוימים. ההורים ישמחו לשלם למישהו שהם סומכים עליו לתגבור הילד במקצוע בו הוא מתקשה. יש גם את ההורים שירצו להקדים וללמד את הילד עוד לפני שהכיתה מגיעה להספק. לדוגמא, להתחיל ללמד את הילד אנגלית, עוד לפני שהוא נדרש לכך בבית הספר. שיעורים פרטיים הם הדרך להשיג את המטרה הזו. 
  • בייביסיטר – אחד הדברים שקשה מאוד להורים להשיג, זה בייביסיטר לילדים. מתי ההורים צריכים שירות של בייביסיטר? בחתונה, ביציאה וכל הזדמנות בה הם יוצאים מעבר לשעות בית הספר או הגן. 
  • צהרון – הסטיגמה שקיימת על מעונות, לא עברה לכל ההורים. לכן, יש הורים שמעדיפים לשלוח לגן פרטי ואחר כך לצהרון. הצהרון יחסית קצר – בין שעתיים לשלוש שעות, ומרוויחים ממנו משכורת מלאה, ממש כמו שעובדים בשכר מינימום במשרה מלאה. 

מוזמנים להכיר את המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים שיעזרו לכם להתחיל לחשוב עצמאי יותר. 

פניה מהירה: