חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרן נתן לעידוד יזמות

הקרן שהוקמה ב-2008 ומעניקה הלוואות דרכה ולא דרך מתן ערבות בבנקים. מטרתה היא תמיכה וסיוע לעסקים ויזמים חדשים אשר אינם יכולים לקבל הלוואה מהבנק בגלל אי יכולת להעמיד ערבויות.

התנאי לקבלת הלוואה הוא הוכחות וניסיון רלוונטי של היזם בתחום פעילות העסק וכן התחייבות היזם לנהל את העסק ולא להעביר בעלות או למכור אותו.

ההלוואות ניתנות עד לסכום של 240 אלף ש"ח ללא ערבויות ואינן נושאות הצמדה או ריבית.

קרן נתן מעניקה את ההלוואות בעצמה בתנאי העדר ריבית והצמדה וללא מתן ערבות להלוואה כמו כן ההחזר מתבצע מול הקרן עצמה בזמנים מוסכמים של הלווה מול הקרן וכך הלחץ על החזר ההלוואה מופחת משמעותית וקצב צמיחה העסק הוא מיידי בהתאם לתזרים.

יזמים אשר פונים לקרן נתן ימלאו טפסי בקשה, בעלי אזרחות ישראלית או תושבים רצוי להגיש תכנית עסקית מפורטת לקרן, להציג תזרים מזומנים חודשי שנה אחורה וכמובן פירוט ספציפי של ההשקעות עבורן נדרשים כספי ההלוואה.

הקרן אינה תומכת בתחומי קניין רוחני, סטארט-אפ, פיתוח, ומקצועות חופשיים טכנולוגיה ושיווק.

 

מי יכול להגיש יזמים חדשים וחסרי עורף כלכלי (כלומר לא יכולים לקבל הלוואה להקמת עסק מהבנק).אינם יכולים להגיש בקשה עסקים מתחום הייעוץ, אימון אישי, הייטק ותחבורה
מסמכים צירוף תוכנית עסקית ותזרים מזומנים חודשי שנה אחורה ופירוט של ההשקעות הנדרשות בעבור כספי ההלוואה.
השתתפות עצמית  ללא בטחונות. היזם יתחייב להתמיד בניהול העסק ולא למכרו או להעבירו לאחר במהירות
ריבית ללא ריבית והצמדה
סכום עד 240,000
מטרה הקמת עסקים חדשים ע"י יזמים חדשים.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

עסקים קטנים רבים זקוקים נואשות לעזרה כלכלית על מנת להחזיק את ראשם הכלכלי מעל המים. קרן נתן שינסה מותניה על מנת לתת את המענה הדרוש לעסקים כדי לשרוד כלכלית ואף יותר מכך. היא נותנת כתף איפה שהיא מתבקשת. אם יש לכם עסק עצמאי, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה הבאה. 

למרות שלהיות עצמאי נחשב למוצלח יותר מבחינה כלכלית. רק 15% מהאוכלוסייה פתחו לעצמם עסק. כל שאר האנשים, כלומר 85% מהאוכלוסיה, מקבלים תלושים מדי חודש. בכתבה הבאה נדבר על העסקים היותר מוכרים לכם. עסקים קטנים ובינוניים. עסקים אלו בממוצע הממשלתי, נותנים תלושים לכמעט שני מיליון תושבים. והם אלו שמניבים מחצית מהתוצרים מהפן העסקי.

תקופת הקורונה הפילה עסקים קטנים לקשיים שהם לא יכלו לצפות מראש. אך למרות כל זאת, כלכלני הממשלה מספרים על מגמת פתיחת עסקים ברחבי הארץ. 

מה מונע מאנשים לקום ולפתוח עסק?

למרות היותם של אנשים רבים, חכמים ופקחים, אין להם באמת מהיכן לממן לעצמם הוצאות של פתיחת עסק. ניתן לומר במילים ברורות, כי שלב המימון הוא זה שתוקע רבים רבים מלממש כשרונות ולנצל פוטנציאל ואפשרות להרוויח הרבה יותר כסף. שימו לב, זה ממש דומה לרכישת בית. זוגות רבים יכולים לממן לעצמם משכנתא אבל אין להם מהיכן לשלם הון עצמי התחלתי. 

איך גם אתם יכולים לקבל מימון לפתיחת העסק שלכם? 

קרן נתן עוזרת לכם

כולנו מכירים את חברות הסטארטפים הרבות שמתופעלות על ידי מימון של קרנות מימון שונות. כעת נפתח חלון הזדמנויות גם לעסקים הקטנים לקבל קרן מימון כזו. החלון הזה מפנה אתכם לקרן נתן. דרך יצירת קשר עם קרן נתן תוכלו לקחת הלוואה בלי ריבית ובתנאי החזר מותאמים לבעלי עסקים מתחילים. זה דבר מדהים. 

ניתן לומר שיש כאן פתרון לבעית המימון עליה דיברנו קודם. 

האינטרסים של קרן נתן

קרן נתן אינה דומה לחברות הסטארטאפים. כי חברות הסטארטאפים שותפות בעסקים. ואילו קרן נתן זו קרן נקיה מכל אינטרס. הייעוד שלה הוא לעזור לעסקים קטנים לקבל את התנופה לו מזדקק כל עסק בשלבי פתיחת העסק. אם הבנק לא מאשר לכם לקבל הלוואה למטרה הזו, אתם יכולים לפנות לקרן נתן ולקבל מענה מלא. 

מי הוא זה שעומד מאחורי הקמת קרן נתן?

כמו כל מיזם גדול וחשוב, ודאי תרצו להכיר את מי שעומד מאחור. מקים הקרן הינו יהודי מיליונר בשם נייטי קירש. נייטי כיום קשיש בן 90 המתגורר בדרום אפריקה, בעל לב טוב ורצון לעזור לאנשים להגיע למקום הכלכלי והיציב אליו הגיע הוא בעצמו. השיטה שלו אומרת: תנו לאנשים חכות – ולא דגים. הכלים להגיע להכנסה כלכלית הולמת זו המתנה הגדולה ביותר אותה ניתן להעניק למישהו.

אנו מאמינים שכל אחד ואחד מהאנשים שעוברים את תנאי הסף, יוכלו לעמוד בהחזרי התשלומים. זה דבר מדהים לראות איך עסק נולד ומתפתח. מה שנקרה לאט אבל בטוח. כל אדם שפתח עסק על בסיס תוכנית עסקית שעין מקצועית נתנה את אישורה עליה, יכול להגיע למצב של רווחיות אותה לא הכיר בתור היותו שכיר. הרווחים של עצמאי בממוצע תמיד יהיו גבוהים יותר משכר ממוצע של שכיר. 

אצלנו לא תמצאו קריטריונים של גיל, הכנסה פנויה ועוד כל מיני כללים שבנק ישראל אוכף אותם אצל הבנקים בכל תוקף. כמובן שהוא עושה זאת מתוך כוונות טובות. אך אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר להגדיל את ריווחיות העסק זה להתייעץ עם יועץ עסקי. קרן נתן מלווה כל עסק בתפילות להצלחה, וחשה גאווה על כל עסק חדש שמתחיל להרוויח. 

רוצים לדעת עוד פרטים?

השאירו פרטים וזמנו לעצמכם פגישה פרונטלית. 

אחרי פגישה אחת כבר תבינו יותר טוב מה עומד לפניכם. 

פניה מהירה: