חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פותחים עסק מהבית? כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא כאן

אם היינו מעלים בלוג לפני עשור בו הכותרת היא איך לפתוח עסק מהבית? כנראה שהבלוג היה ללא דורש וכמעט לא היו חיפושים בגוגל בתחום הזה. למה? כי תחומי העבודה בעבר הם לא כמו היום שמתבססים על עבודה מהמחשב ברובם. היום על ידי התחברות לאינטרנט ניתן להתחבר לתוכנה עליה אתם עובדים ונגמר הסיפור. אבל לפני שאתם פותחים עסק מהבית, חשוב שתבינו את המעלות, את החסרונות ואת כל הנקודות החשובות שבדרך. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

למה כדאי להקים עסק מהבית? 

יש מעלות להקמת עסק מהבית. כאן נפרט אותן. 

  • פרקטי – לא צריך להקדיש זמן על דרכים ועל נסיעות. גם כאשר הילד לא מרגיש טוב, עובדים כרגיל והוא יכול להמשיך לשכב במיטה הרגילה שלו. הורים שעובדים במשרד שעות רבות מחוץ לבית נאלצים "לסחוב" איתם ילד חולה, או לסדר לו בייביסיטר בבית והפרוצדורה עלולה להיות מתישה מאוד. 
  • זול – העלויות של הקמת משרד מהבית חוסכות את תשלומי השכירות למשרד, את הדלק לנסיעות למקום העבודה. אבל זה לא מסתכם רק כאן, זה גם עובר בתשלומי מים חשמל, ארנונה ועוד. כל ההוצאות האלה הן לא הוצאות מאוד גדולות, אבל כאשר הן נחסכות, זה בהחלט מרווח נשימה.
  • גמישות – ברגע שאתם עובדים מהבית יש לכם יתרון של גמישות. גם אם אתם עובדים בשעות הבוקר באופן קבוע, אתם יכולים לפגוש לקוח בשעות הערב, בלי להתאמץ יתר על המידה לצורך כך. זו מעלה מאוד גדולה שאצל לקוחות רבים יכולה להיות הסיבה לבחור בכם. 
פתיחת עסק מהבית

מהי ארנונה לבעלי עסקים?

אם יש לכם משכנתא על הדירה שלכם, חשוב מאוד לגשת ליועץ משכנתאות מומחה שיראה איך לתמרן בין המשכנתא לבית, לעסק שלכם. אתם תוכלו להרוויח אם הארנונה תחושב כהוצאה עסקית לכל דבר.

מהן ההטבות הניתנות לבעלי עסקים ביתיים? 

כל מי שיש לו עסק עצמאי יודע שעל ידי הצגת הוצאות העסק הוא יכול לקבל הנחה בתשלומי מס הכנסה. חשוב מאוד שתדעו שאם אתם מקימים עסק מהבית, אתם זכאים להצהיר על חלק מהוצאות הבית שלכם, כעל הוצאות העסק. הרי אם העסק לא היה בבית, הוא היה נמצא במשרד אחר… לכן, אל תחכו עם זה הרבה ותבדקו באיזה סדר גודל של הנחה מדובר, כי זה יכול להיות משתלם במיוחד. 

 

 חשוב שתזכרו לצרף את תשלומי המשכנתא שלכם להוצאות העסק. איך עושים את זה? בשביל זה כדאי לפנות למנהל החשבונות שלכם, כי אם כבר אתם עובדים מהבית, אז חבל לפספס את ההנחה שאתם יכולים להשיג לעצמכם. 

 

רוצים לדעת עוד על העסק שלכם? חולמים להרוויח הרבה כסף? הכירו את המומחים של חברת המפתח המנוסים בליווי עסקי לעסקים מתחילים ומובילים. בחברה תקבלו מעטפת לבית העסק שלכם, ניהול חשבונות, ייעוץ עסקי, גיוס מימון למינוף הרווח ועוד. הקליקו כאן לקבלת פרטים מדויקים לצרכי העסק שלכם.

פניה מהירה: