חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים לפתוח חברת ניקיון? המדריך המלא למציאת עבודות ניקיון

 

יש הרבה מקומות שאפשר לנקות. אבל אם אתם רוצים לפתוח עסק יותר רציני מאשר מנקה בניינים. אתם יכולים להתמקד בתחום מסוים כך שיהיה לכם ביקוש רב יותר וכן תוכלו לקחת מחירים גבוהים יותר. בואו לקרוא חלק מהרעיונות העסקיים שלנו בתחום הניקיון. 

הרעיונות שלנו - ההצלחה שלכם

  • ניקוי ציוד מיוחד- חברות שיש להם מפעלי ייצור שונים, אין להם את הכלים לנקות את המכונות שלהם. לפעמים אי ניקיון המכונות במפעלי ייצור, עלול להביא להרס מוקדם של המכונה.
  •  ניקוי בתים שעברו שריפות- עוד לא מצאנו בן אדם שאחרי שהבית שלו נשרף, היו לו אנרגיות לנקות את הבית שלו. עסק כזה הוא הדבר הנכון במקום הנכון. גם תרוויחו כסף מהעניין וגם תעשו פה חסד אמיתי.
  • ניקוי ארונות- בבתים רגילים אנשים לא צריכים עזרה בניקיון של ארונות, אבל בספריות ענק, או אפילו בבתים שהתיקרה בהם גבוה וארונות פאר מוצבים בכל פינה, שם יכול להיות לכך ביקוש רב. 
 
עבודות_נקיון

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • ניקוי תריסים- בבתים של פעם היו קירות שלמים מכוסים בתריסים. אבל עד הים אתם יכולים למצוא מקומות בהם אתם לא מצליחים להבין מי עומד לנקות את כל התריסים הללו. 
  • ניקוי וילונות- עסק מעין זה יכול להיות בעל גישה ביתית ובעל גישה מסחרית. יצא לכם להיות לאחרונה בבית חולים? אנחנו מקווים שרק מסיבות משמחות. אבל בכל אופן, בבית חולים יש המון וילונות, בין כל מיטה ומיטה. ויש צורך מדי פעם לכבס אותם. 
  • מכירת ציוד לניקוי רציני- זה רק אם באמת יש לכם הרבה כסף להשקיע. יש מקומות גדולים כמו מפעלים, יקבי יין ועוד שישמחו לרכוש ממכם ציוד שיעזור להם לתחזק לבד את הניקיון שלהם. שואבי אבק ענקיים, מכונות כביסה תעשייתיות, ועוד. 

צריכים עזרה בבחירת הדבר המתאים לכם ביותר? 

הכירו בדחיפות את המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים. אנחנו מתמחים בהקמת עסקים וליווי עסקים קיימים. איך אנחנו עוזרים לבן אדם להקים עסק מאפס? אנחנו יושבים איתו, מכירים אותו, עוברים יחד איתו על כל חשבונות הבנק שלו ובודקים מה היא תמונת המצב המדויקת של אותו אדם כדי לדעת איך אנחנו יכולים להתקדם מבחינת גיוס הון לקראת העסק החדש. בואו להקים או להכפיל את העסק שלהם יחד עם המומחים שלנו. 

הקליקו כאן ותזמנו לעצמכם פגישה כבר לשבוע הקרוב.

פניה מהירה: