חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עוסקים במכירות? כך תצליחו למכור יותר!

רוב העסקים הם עסקי מכירות. אבל בפועל, כמה מאנשי העסקים יודעים איך לעשות את זה נכון? מכירים את האנשים האלה שתמיד יצליחו לתת לכם את ההרגשה שאתם חייבים לקנות את מה שיש להם להציע לכם? כך אמורים להיות כל מי שיש לו עסק של מכירות וכל העובדים בחנויות לממכר מוצרים. מה דינכם אם לא נולדתם עם הכישרון למכור?

לפני המכירה חשוב להבין את הלקוח

כל מה שאנחנו הולכים לדבר בפוסט הזה, מדבר על הלקוחות שלכם. אבל חשוב שתזהו גם את עצמכם כאשר אתם מגיעים כלקוחות לכל חנות אחרת. כל בעל עסק נמצא בשני צידי המתרס, מצד המוכר בעסק שלו ומצד הקונה בכל עסק אחר. 

המטרה שלכם היא לגרום ללקוח להוציא מכספו על המוצר שלכם. מה מונע מהלקוח שלכם להוציא את הארנק שלו בסופו של דבר? בואו נעבור לדבר על זה. 

עוסקים במכירות? כך תצליחו למכור יותר!

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מה מונע מהלקוחות שלכם לבצע רכישה? 

אם לא מרגישים את הגב שלכם. אם אתם מוכרים מוצר, אתם חייבים לעמוד מאחורי המוצר שלכם. כלומר, לתת עליו אחריות ולהאמין בו שהוא איכותי. בהמשך לזה, אתם צריכים להיות עם גב לחברה שלכם. כלומר, העסק שלכם צריך לשדר אמינות, מקצועיות והרגשה שיש למי לפנות. עוד נקודה אחרונה, אתם חייבים לשדר אמינות. הלקוח לעולם לא יקנה מוצר אצל איש מכירות שנראה לו, לא משהו.

  • כי הם לא מרגישים שיש להם צורך במה שאתם מציעים. חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהוא חייב את המוצר שלכם. איך גורמים לזה לקרות? יש דרכים שיווקיות רבות כמו דריכה על נקודות כאב, עיצוב מוצרים בצורה שיווקית ועוד.
  • תמחור לא הגיוני של מוצרים. מצד אחד אתם לא יכולים לקחת מדי זול על המוצרים שלכם, כדי לא לתת הרגשה שהמוצרים שלכם לא שווים כלום. מצד שני, אתם צריכים להיות ערניים ליכולות הכלכלית של הלקוחות שלכם ולעשות סקר כמה כסף מוכנים אנשים לשלם על המוצרים שאתם מוכרים. אבל הכי חשוב יותר מהכל, זה לא לשחק עם המחירים. יש לכם מחירון קבוע, ולא כל כך מהר הוא ישתנה.

    בכל כלל יש יוצא מן הכלל. אם אתם מוכרים גלידות באמצע פארק ביום קייצי, תוכלו לדפוק עליהם גם מחירים לא הגיוניים בעליל. שורה תחתונה, במקרים מסוימים המחיר נקבע לפי הצורך של הלקוח ולפי האמונה שלכם במוצר שלכם. 

רוצים לנהל את העסק שלכם בצורה נכונה 100%?

אתם מוזמנים בחום להכיר את חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אנו מלווים בעלי עסקים רבים בדרך להתנהלות המושלמת של העסק שלהם. התנהלות עסקית נכונה, היא המפתח להצלחה. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם.

פניה מהירה: