חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נמאס לכם להיות רק רוקחים בבית מרקחת? אתם יכולים לעשות יותר מזה

רוקח זה עבודה מאוד נישתית. זה נשמע כאילו רוקח לא יכול לעבוד בעוד עבודות מהצד למה? כי הוא רוקח. בכתבה הבאה נשמח לתת לכם מגוון רעיונות איך להגדיל הכנסה בתחום בו אתם עובדים. לפני שאנחנו מתחילים להיכנס לנעליים אחרות חשוב שתכירו בערך עצמכם. לרוקחים יש מגוון תפקידים חוץ מלשרת בבית מרקחת. 

אז איך מגדילים הכנסה?

  • שיווק והפצה של תרופות- בכל תחום אפשר לעבוד בו רגיל ואפשר להיות סוחר בתחום. בדרך כלל התחום של מכירות יהיה התחום שמניב את הכספים הכי גדולים למתעסקים בתחום. למי מוכרים תרופות? לבתי חולים, לבתי החלמה ועוד.

  • ייעוץ רוקח- יש אנשים רבים שנותנים שירותים פרטיים של רפואה מכל מיני סוגים. אבל לכולם יש מחנה משותף. הם לא רוקחים. ולכן, הם צריכים את ההכוונה של איש מקוצע שידריך אותם איזו תרופה מתאימה לאיזה מקרה. גם הידע שיש לכם על תופעות לוואי הינו יקר להרבה בעלי מקצועות אחרים שישמחו לשלם לכם כדי שתהיו זמינים כל הזמן.
רוקחים בבית מרקחת

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • הקמת בית מרקחת על גלגלים- זוכרים את עצמכם שוכבים עם חום? חולים רבים צריכים לגשת לבית המרקחת בשביל לרכוש לעצמם תרופה מסוימת או אפילו רק בשביל האקמול האהוב, אבל הם לא יכולים. בואו לא נדבר על כך שמי שעם קורונה ודאי ישמח לקבל את השירות שלכם…

  • בית מרקחת סביב השעון- תרופות זה לא מותרות. מי שצריך תרופה הוא לא רוצה אותה – הוא חייב אותה. בית מרקחת הנותן שירותים 24 שעות ביממה יכול להיות להיט שאנשים יאהבו. תחשבו על זה.

  • חנות טבע- אתם יכולים לפתוח חנות לממכר ויטמינים בתוספת כל מיני מוצרים שקשורים לבריאות. היתרון המשמעותי שלכם יהיה שאתם רוקחים ואנשים ידעו שהם יכולים לסמוך על ההמלצות שלכם ועל ההתאמות שאתם מציעים להם.

  • אתרים למתן ייעוץ ומענה על שאלות- אם יש לכם כושר התנסחות וביטוי ואתם מסוגלים לשבת מול המחשב שעות ארוכות כדי לכתוב כתבות, אתם יכולים לכתוב כתבות שיעזרו לאנשים בכל מיני נישות בתחום הרפואי.

  • פיתוח תרופות טבעיות- אנשים אוהבים לדעת שהם לא מכניסים רעל לגוף שלהם. אתם מוזמנים להוציא את הכישרונות שלכם מן הכוח אל הפועל ולהתחיל לייצר תרופות טבעיות בעצמכם ולמכור אותם אחר כך לאנשים. על תרופות בייצור עצמי שמוכיחות את עצמן, אתם יכולים לגבות מחיר מלא.

  • מכירת ערכות עזרה ראשונה- כרוקחים בבית מרקחת רגיל אתם יכולים להעמיד בצד עמדה למכירת ערכות עזרה ראשונה. על כל ערכה כזו תעשו רווח קטן ואם הדבר ילך ותמכרו הרבה, תוכלו גם להרוויח הרבה.

רוצים לדעת עוד?

בשביל זה יש לכם את חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אצלינו תפגשו מומחים שיתנו לכם את כל הטיפים ומה שאתם צריכים כדי להתקדם מהמקום שלכם לרווחים גדולים יותר. כאן תוכלו ללמוד איך משפרים איכות חיים. אצלינו תהנו משירות אישי ומקצועי. מחלקת הדיגיטל שלנו מזמינה אתכם ליהנות משירותים שונים המעניקים מעטפת לצרכי העסק שתרצו להקים. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של המפתח להקמת עסקים.

פניה מהירה: