חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקימים עסק? לוקחים הלוואה לצורך השקעה ראשונית? קראו את הפוסט הזה

בעולם של ימינו צעירים רבים מקימים עסקים, ותודה לקל גם מצליחים. זה מצוין. למה לא להצליח ולהתפתח כבר מגיל צעיר? הבעייתיות שבדבר, זה הקטע שצעירים לא הספיקו לחסוך כסף, וכדי להקים עסק, יש צורך להסתמך על הלוואות ועל משכון דירה, ולא על צבירת קופת חיסכון. 

אני רוצה להקים עסק, איזו הלוואה לקחת? 

ישנם גופים המעמידים כספים למטרת עסקים בלבד. מה שכן, פעמים רבות הלוואות המיועדות לעסקים, מיועדות למגזר העסקי הקיים ולא לזה שנמצא בהקמה. ולכן, זה לא רלוונטי למעוניינים להקים עסק. אז איך בכל זאת ניתן לקחת הלוואה?

  • חשוב מאוד לקחת הלוואה מבנק שמכיר אתכם – למרות שאתם יכולים ללכת גם לגופים חוץ בנקאיים, אנו ממליצים לכם את הצעדים הראשונים של הקמת העסק, כשהכל כל כך לא מוכר, לעשות במקום המוכר, בבנק בו כבר פועל חשבון משלכם כמה שנים.
  • שימו לב להגיע עם דירוג אשראי גבוה. בגלל שהעסק שלכם עוד לא הוכיח את עצמו ואי אפשר להסתכל עליו כדי להוכיח את יכולת ההחזר שלכם, הבנק או הגוף בו תגישו אישור להלוואה, יבדוק אתכם היטב, בדו"ח נתוני האשראי שלכם ובמספר הנקודות שלכם. אם דירוג האשראי שלכם נמוך, המתינו תקופה לאיזון הדו"ח ורק אז פנו לקבל הלוואה. 
הלוואה להקמת עסק

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

כיצד אוכל כבעל עסק יחיד להגן על עצמי? 

אם אין לכם הון עצמי כדי להקים את העסק, תצטרכו למשכן את הדירה שלכם כדי לקבל אישורי הלוואות לטובת הקמת העסק. ולכן, אתם צודקים לגמרי שאתם חוששים מפני תקלות בעתיד בנוגע לבטחונות שלכם. הנה כמה דברים שאתם חייבים לעשות כדי להגן על עצמכם:

  • אל תהיו לבד- אומנם ייעוץ עסקי אינו ניתן בחינם, אבל מדובר כאן ביותר מדי הרבה כסף כדי להתקמצן על כמה אלפי שקלים בודדים שעתידים להביא אתכם לרווחה כלכלית בטוחה. פנו ליועץ של חברת המפתח שיביא אתכם ואת העסק שלכם למקום אליו לא העזתם לשאוף. 
  • איפה שאפשר לכתוב חוזה, תכתבו- פנו לעורך דין כדי שיסביר לכם את כל הפרוצדורה הזו. ואין כאן המקום להרחיב. 
  • תאבטחו קבצים דיגיטליים- ידוע שהמלחמה הקשה ביותר היא מלחמת הסייבר. לא שמישהו הולך לתקוף אתכם. אבל כדאי לגבות כל מסמך שיוכל לעזור לכם בבוא ביום. 

איך חוסכים בתשלום ביטוח לאומי? 

כדי לחסוך בביטוח לאומי, אתם צריכים להביא הוצאות של העסק שלכם, בעת הגשת שומת מס. אילו הוצאות? קודם כל כל הוצאה עבור העסק, שיפוצים, רכישת קופה רושמת ועוד. דבר נוסף, כל תשלומי המים, החשמל והארנונה, נחשבים כולם להוצאות עבור העסק, אתם יכולים להוריד כך את התשלום עבור ביטוח לאומי בכמה אלפי שקלים טובים. 

נ.ב

בואו נתחיל הזה שבשביל שלא תשלמו כספים מיותרים וכדי שלא תפספסו מענקים שאולי אתם זכאים אליהם, וכן להתנהלות נכונה, אתם חייבים להיות עם ליווי צמוד של מנהל חשבונות. פנו למי ששמעתם עליו מלקוחות מרוצים שלו, ולא מפרסומות. 

הקליקו כאן לתזמון פגישה עם היועצים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. 

פניה מהירה: