חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו מקורות מימון קיימים לעסקים מסורבי בנקים?

הקמת עסק עצמאי היא לעיתים תהליך מורכב ולא פשוט כלל. אם אתה נמנה על בעלי העסקים אתה כבר כנראה, מכיר את התהליך הכרוך בפרטים רבים הקשורים לעסק חדש. פרטים אלו יש לקחת בחשבון מראש. בנוסף לפרמטרים הפעילים בעסק (כמו בחירת השירות או המוצר, בניית מאגר לקוחות, חישוב פוטנציאל רווחים ועוד) יש גם את החלקים הטכניים של העסק (כגון: בירוקרטיה רבה בניהול עסק מבחינת מס הכנסה, רשם החברות וכו', הוצאות רבות וחיפוש אחר מקורות מימון המהווים אמצעי קיום לעסק).

עסקים רבים אינם מצליחים להחזיק את עצמם כלכלית ובעקבות זאת, אנשים רבים נמנעים מפתיחת עסק. הסיבה העיקרית לכך היא הקושי באיתור מקורות מימון להוצאות הרבות הדרושות לניהול העסק. כדי לפתוח עסק או להמשיך לנהל עסק קיים, יש צורך במשאב חיוני ששמו כסף. לא מעט עסקים, מתקשים לאתר מקורות מימון. הבנק אינו מאשר הלוואות לכולם ולכן, צריך להיות בר מזל כדי לקבל את האישור הנחשק.

הבנק סירב לתת לך הלוואה? אל תתייאש, קיימת שורה ארוכה של אופציות נוספות כמקורות מימון לעסק שלך.

ליווי עסקי

איך בוחרים את ההלוואה הנכונה לעסק?

ישנם מקורות רבים לקבלת הלוואה בעלת הצעות למסלולים ותנאים רבים ומגוונים לעסק. חשוב להקפיד לבחור את המסלול הנכון והמתאים בעל התנאים הטובים ביותר המתאימים לצרכי העסק וגודלו. יש לשים לב שעסק גדול מצריך שיקולים פיננסיים שונים מעסק קטן.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

הלוואה לעסק שווה השקעה

חשוב לזכור, לקיחת הלוואה לעסק היא השקעה משמעותית לטווח הארוך. לעיתים, הלוואה לעסק היא השקעה גדולה מאוד, במיוחד אם מדובר בהלוואה לצורך רכישת נכס. השקעה זו מצריכה בחינה מדוקדקת ואחראית בבחירת מסלול ההלוואה, כך שתתאים ליכולת ההחזר החודשי של העסק למשך זמן רב.

מהן היתרונות ללקיחת הלוואה לעסק?

  • מזעור הוצאות – לקיחת משכנתא לעסק עשויה לחסוך כסף רב עם ראיה לטווח הרחוק. לדוגמא: רכישת נכס עשויה להוריד את תשלומי השכירות תוך שימוש בכסף לתפעול העסק ברמה גבוהה יותר.
  • אפשרות לבחירת מסלול – האפשרות של בחירת מסלול להלוואה הוא יתרון משמעותי המאפשר התאמה לצורכי העסק. מומלץ להתייעץ עם יועץ עסקי מקצועי בבחירת המסלול.

איך בוחרים את מקור ההלוואה המשתלם ביותר?

קבלת הלוואות לעסקים היא עניין פשוט וקל יחסית בימינו. אנחנו מוצפים כל העת בפרסומי הצעות להלוואות. מקורות לא חסרים. בעקבות זאת, חשוב מאוד לבדוק היטב ממי אתם לוקחים את ההלוואה. אחרת, אפשר להגיע למצבים לא נעימים במקרי סיכון העלולים להשפיע על המשך התנהלות העסק. לדוגמא, הלוואה מחברים או משפחה איננה הלוואה אידיאלית כל כך, הרי במקרה של חוסר יכולת לפרוע את החוב, המצב לא יהיה נעים.

ליווי עסקי יוביל את העסק שלכם קדימה!

הקמת עסק חדש או תפעול עסק קיים דורשת התמצאות רחבה וידע רב בנושאים רבים ומגוונים. בעל עסק הבקי בשירות שהוא נותן, אינו אמור להיות בקי גם בניהול העסק ובמציאת מקורות מימון להוצאות הרבות. לעיתים רבות, נדרשת התעסקות רבה סביב נושאים שאינם מוכרים לבעל העסק כלל. לווי מקצועי של יועץ עסקי, יסייע רבות בנושאים הרבים, יקיף אתכם בידע רחב וחשוב בנושא זה ויעניק עזרה בהשגת מימון לפי הצורך. פנו למומחי סטארטיפ, אתם תהנו מהשירות ובעיקר, תרגישו את הרווחיות שבפנייה לליווי עסקי. 

פניה מהירה: