חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה צריך לדעת לפני שמקימים עסק? 

כולם יודעים שהקמת עסק זה דבר שווה. למה אם כן לא כולם מקימים עסקים, ומפסיקים להשתתף במעגל השכירים? כי להיות עצמאי, זה אומר לעבור לא קלה בכלל של הקמת עסק. בתקופה זו צריכים להיעזר בסבלנות רבה, עד שמצליחים לראות רווחים. בנוסף, ההוצאות ההתחלתיות מאוד גדולות. אז בואו נדבר על זה. 

כמה עולה להקים עסק?

כדי להוציא את כל הרעיונות לפועל, הצעדים הראשונים שעושים בהקמת עסק, זה השקעה כספית. ההוצאות בהתחלה גדולות, ואין שום הכנסה כספית. על מה מוציאים כסף? על רכישת מלאי, עיצוב ושיפוץ החנות, מיתוג ופרסום משכורות וכו'. יש את ההשקעה הראשונית ויש את ההשקעה של החודשים הראשונים. בחודשים הראשונים של תפעול העסק משקיעים בעסק, עובדים שעות רבות, משלמים לספקים. וגם אם יש רווחים, הם מזעריים ביחס להוצאות. העסק בחודשיו הראשונים עדיין בגדר השקעה. 

כמובן שיש סוג של עסקים יוצאי דופן בהם כל מה שצריך כדי להקים את העסק זה מחשב ושולחן משרדי. אבל הרוב המוחלט של העסקים עוברים תקופה קשה של הוצאות ללא תמורה. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

אל תשכחו את ההוצאות הקבועות

הוצאות קבועות הכוונה היא להוצאות שכירות, מים, חשמל, ארנונה, ביטוחים, הנהלת חשבונות ועוד. אם לצורך הקמת העסק שלכם, נדרשתם לשכור חנות גדולה, סעיף ההוצאות הקבועות יעלה. 

איך מגייסים הלוואות לצורך הקמת עסק? 

המדינה מכירה את הצרכים של עסקים בהקמה. לכן, היא הקימה קרן להלוואות בערבות מדינה. הלוואה רגילה להקמת עסק ניתן לקבל מהבנק. לצורך כך, תדרשו להביא הון עצמי, ולהראות לבנק תוכנית עסקית הגיונית. הבנק לא מאשר הלוואה לעסקים בלי שהוא בודק אם יש הגיון בבניית התוכנית העסקית, ויש לכם סיכוי להצליח להחזיר את ההלוואה במועד שהתחייבתם לבנק. גם כשמגישים בקשה לקבלת הלוואה מקרנות מסוימות צריך לדעת איך.

לפני שפותחים עסק

איך בונים תוכנית עסקית? 

תוכנית עסקית היא עיצוב הפנים של העסק שלכם. מה מכיל העסק, כמה כסף צריך להשקיע, איך תתנהלו וכו'. על פי הסתכלות קצרה על התוכנית העסקית, ניתן להבין את אופי העסק ואת רמת התכנון שלכם. כדי לבנות תוכנית עסקית, צריך לדעת להכליל את כל הפרטים הרלוונטים. 

רוצים להקים עסק? רוצים שמשהו יקח חסות על הקמתו? 

בדיוק בשביל זה הקמנו את חברת המפתח ללווי והקמת עסקים שיתנו לכם יד בכל התהליך של הקמת העסק שלכם. אנו מלווים עסקים בהקמה, ועסקים המעוניינים להתנהל נכון, להגדיל רווחים ולמנף את יכולת העסק שלהם להרוויח. רוצים גם להנות ממישהו שימנף את העסק שלכם קדימה? צרו קשר עם המומחים בתחום. נשמח לעמוד לשירותכם.

פניה מהירה: