חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה הכישורים הנדרשים להגברת המכירות העסק?

רוצים להיכנס חזק לתחום המכירות? יש כל מיני שיטות ודרכים שפשוט עובדות ומביאות רווחים לאנשים. לפני שאתם יוצרים קשר עם ספקים כדי להתחיל לייבא ולהציע מוצרים למכירה, אתם חייבים להבין איך מוכרים לפני הכל. ככה תהיו תותחים במכירות. 

מהם הכישורים שיעזרו לכם למכור יותר מוצרים?

  • יכולת אסטרטגית- אל תחששו לדבר עם אנשים כיצד להגיע לעוד לקוחות. אם יש לכם לקוח שאתם בטוחים שהוא אוהב את החנות שלכם ואתם יודעים שהוא לא נכנס לחנות שלכם פעם אחר פעם במקרה אלא רק בגלל שהוא בוחר דווקא את בית העסק שלכם, נסו לדבר איתו ולבקש ממנו הפניות לעוד לקוחות כמוהו. יכולת זו תוכל לעזור לכם להגדיל את המכירות בצורה הכי ספונטנית ויעילה.
הגדלת מכירות

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • תקשורת זורמת- תתכוננו שהלקוחות שלכם הולכים להכיר אתכם דרך התקשורת שלכם. לא משנה כמה עבדתם על העסק שלכם, אם יש לכם משפחה ברוכה או שאתם חיים לבד, כל מה שמעניין את הלקוחות שלכם זה איך התקשורת שלכם. זה המדד שלהם להבין מי אתם ועד כמה העסק שלכם רציני. מכירים את זה שאתם מדמיינים מישהו הרבה זמן ורק אחרי שנה שאתם שומעים עליו בעקיפין, אתם פוגשים אותו באופן פרונטלי ואז אתם מתאכזבים קשות? יודעים מהו הדבר שגורם לאכזבה הזו? התקשורת הלקויה של אותו אדם.

    לפני שאתם ניגשים למלאכת המכירות, אתם חייבים להכיר את החומרים שיש לשוק להציע על תקשורת למכירות. יש הרבה מה ללמוד. אתם יכולים ללמוד על שפת גוף ועל מה שזה משקף ללקוחות שלכם.

     

  • התנהלות זמן נכונה- אי אפשר לעבוד עם מישהו שלא עומד בהתחייבות של זמן. לכן, אם אתם רוצים שיאהבו אתכם, תתנהלו בצורה הכי מסודרת שיש. תארו לעצמכם שהלקוח הגיע מרחוק במיוחד לחנות שלכם, ואתם איחרתם "רק" בעשר דקות לחנות, הלקוח הזה לא ישכח לכם את זה לעולם.
  • סימפתיה- למרות שאף אחד לא מגיע לחנות מוצרים כדי לחפש מוכר שיבין לליבו, עדיין זה הדבר שמדבר לאנשים. מכירים את זה שיש חנויות שפשוט כיף להיכנס אליהן? זה קורה כשהמוכר מבין את הלקוחות שלו ומזדהה עם הצרכים שלהם. אתם צריכים שזה יבוא ממכם באופן טבעי. כי אם זה מלאכותי, זה מאבד את כל האפקט.
  • שעת סיפור- אתם חייבים לאגור מלאי של סיפורי לקוחות כדי שיהיה לכם לספר לכל מי שרוצה גם הוא להגיע לאותם מטרות של לקוחות קודמים שלכם. אנשים רבים לא קונים (באופן לא מודע) עד שהם שומעים סיפור הצלחה. אפילו אם סיפור ההצלחה הזה מגיע מהמוכר שיש לו אינטרס שהם יקנו את המוצר. כך זה אנשים.

חשוב שתבינו כי למרות שיש כאלה שנולדו עם המכירות ביד. אפשר לפתח מיומנות לזה. גם אם אתם לא חושבים שתצליחו לסגל לעצמכם את הדברים הנ"ל, אתם צריכים לדעת שמוכרים רבים שכיום רואים משכורת שמנה ממכירות, לא ידעו פעם איך לשווק מוצר בצורה הכי בסיסית. זה מגיע מעבודה, ידע ומהשתפשפות בעולם המציאות. עד שלא תנסו לשכנע כמה לקוחות לקנות את המוצר שלכם, לא תדעו אם אתם מסוגלים לשכנע. בעיקרון הכלל הוא די ברור. אפשר להצליח למכור. השאלה היא עד כמה אתם רוצים להצליח בזה. כי אם זה ממש נוגד את האופי שלכם אתם צריכים לעבוד קשה ולהפוך כמה נקודות באופי שלכם כדי להצליח על עצמכם.

רוצים גם אתם להפוך לאנשי מכירות? 

הכירו את המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. כי יש אנשים שיש להם את הכלים לעזור לכם לקדם את העסק שלכם, או להקים אותו מאפס. כדי להיפגש עם המומחים שלנו אתם צריכים להקליק כאן ולתזמן לעצמכם פגישה ראשונה ללא עלות. קחו בחשבון שאם תחליטו להכיר אותנו לעומק, זה יביא לכם רווחים. 

פניה מהירה: