חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה אמור לעשות בעל עסק בזמנים של קשיים כלכליים וקושי בניהול התזרים? 

כל בעל עסק מפחד מהתקופות האלה. אבל זה קורה במשפחות הכי טובות. הקטע הוא שכאשר יש לעסק בעיות תזרים מזומנים וקשיים כלכליים, הוא נמצא בפרדוקס מאוד מאוד חמור. כי מצד אחד אין לו, אין לו, אין לו כסף. מצד שני, כל מה שהוא צריך לעשות בשביל לצאת מהמצב אליו הוא נקלע, תלוי בכסף. למתג את העסק מחדש, עולה כסף. לרכוש עוד מלאי, עולה כסף וכן הלאה. אז מה דינם של בעלי עסקים שנקלעו לקשיים? מה הדרך להשתחרר מהלחץ הכלכלי בלי שיש כסף נזיל לשם כך? 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מה הפתרון לקשיי תזרים בעסק? 

ניגשים לייעוץ אצל יועץ עסקי מקצועי. נשמע לכם מופרך? לא חשבתם שאי פעם תפנו לייעוץ בנושא כלשהוא. אז קודם כל, צאו מזה. היום האנשים הכי מצליחים פונים לייעוץ גם בתחומים אישיים ולא רק עסקיים. ואם אנחנו מדברים על ניהול עסק, אז על אחת כמה וכמה. לחברות הכי גדולות והכי מצליחות יש יועצים עסקיים שצמודים אליהן כדי לעזור להם להישאר חברות רווחיות המגדילות רווחים. 

מה תפקידו של היועץ העסקי? היועץ העסקי יודע לתת לכם פתרונות מעשיים שהעלויות שלהן הן לאו דווקא על ידי הוצאות מיותרות לעסק שלכם. כלומר, לא שכל ההוצאות בשלב זה הן מיותרות, אבל מבחינתכם כן. 

יועץ עסקי הוא לא רק כלכלן מומחה, הוא גם מקורי ויצירתי. כך הוא יכול לתת לכם רעיונות, עליהם לא חשבתם, למימוש הפוטנציאל שלכם בעסק. 

קושי תזרימי בעסק

האם לוקחים הלוואות בכזה מצב? 

לוקחים הלוואות. אבל לא על סמך עצמכם. אתם צריכים להבין שאתם מאוד נגועים בכל החלטה עסקית, אתם רוצים מרווח נשימה דחוף. ולכן, אתם עלולים לבצע טעויות בדרך ללקיחת ההלוואה. לעומת זאת, בבנק ימליצו לכם את ההלוואה שהכי ריווחית לבנק, ולא את זו שתעזור לכם להיחלץ מהמצב שלכם. 

מה אם כן יוכל לעזור לכם? ייעוץ עסקי. היועץ מכיר את העולם העסקי מקרוב ממש, ומצד שני, עליו הבנק לא יכול לעבוד, כי הוא יודע בדיוק את הנתונים, מה נחשב להלוואה לצרכים ייעודים ומה גובה הריבית הממוצעות. 

לכן, לפני שאתם מתפתים לקחת הלוואה בלי להתייעץ עם יועץ עסקי, קחו בחשבון שאי אפשר יהיה להחזיר את הגלגל לאחור, לו תגלו שעשיתם את טעות חייכם. לעומת זאת היוועצות עם יועץ עסקי מומחה בטוח תועיל לכם, לא רק בלקיחת ההלוואה אלא בכל תחום שהוא. 

מה המניעים של יועץ עסקי? 

זו הנקודה החשובה ביותר אותה אתם צריכים להפנים ואיתה לפנות ליועץ עסקי. כאשר אתם פונים לבנק, אתם פונים לעסק לממכר כסף ושירותים הכלולים בתחום זה. כאשר אתם פונים ליועץ עסקי, אתם פונים ליועץ שכל המטרה שלו זה לראות אתכם מרוויחים כמה שיותר כסף, מתוך חיסכון גדול ככל הניתן. בקיצור, האינטרס שלכם ושל היועץ העסקי אליו תפנו, שווים. 

הקליקו כאן כדי להכיר את המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. הצטרפו למעגל עסקים מצליחים שחוו איתנו את הדרך אל הרוגע הכלכלי שלהם.

פניה מהירה: