חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהי מסגרת האשראי המומלצת לעסק? 

מסגרת אשראי עסקית היא דבר בלתי נמנע עבור בעלי עסקים רבים. כמעט אין עסקים שיכולים לעמוד בהוצאות הרבות של העסק מבלי לקבל את עזרת חברת האשראי איתה הם עובדים, בצורה של מסגרת אשראי. 

הלוואה עבור עסק נועדה לממן עלויות חורגות של מלאי או של שיפוצים, ואילו מסגרת אשראי זו לא הלוואה שתמורתה אתם מקבלים כסף מזומן, אלא זו אפשרות לחרוג מכמות הכסף שיש לכם בחשבון העו"ש בלי שהחריגה תפגע לכם בדירוג האשראי. 

על שירות של מסגרת אשראי משלמים עמלות שונות והוא לא מומלץ בכלל לאנשים פרטיים, אבל עבור בעלי עסקים זו יכולה להיות עזרה מאוד גדולה בניהול העסק. כדי להשתמש נכון בכלים שהבנק וחברות האשראי מאפשרות לכם לקבל, עליכם לבדוק טוב שאתם מבינים מה זה אומר, ומתי השירות הוא יותר מדי יקר כדי לעשות בו שימוש. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מה ההגדרה המדויקת של מסגרת אשראי? 

מסגרת אשראי זו הרשאה מחברת האשראי להיות במינוס. המסגרת היא הגבול הכי תחתון אליו אתם יכולים לחרוג. חריגה מעבר לגבולות המסגרת נחשבת כמינוס לכל דבר ועניין מבחינת המערכת לאיסוף נתוני אשראי. חשוב מאוד לבדוק את רמת דירוג האשראי שלכם במערכת לאיסוף נתוני האשראי הישראלית, כי אם הדירוג שלכם נמוך, תצטרכו לעמול כדי לשפר את הדירוג. ולמה חשוב לשפר את הדירוג? עם דירוג אשראי נמוך אתם יכולים להיתקל בקשיים לקבל הלוואות לצורך הגדלת העסק שלכם או כל שירות פיננסי אחר, וחבל. קחו בחשבון שדירוג האשראי יכול לעזור לכם להבין בצורה הכי שקופה איפה אתם עומדים מבחינת רמת ההתנהלות הכלכלית שלכם. 

מה גובה מסגרת האשראי המומלצת לעסק שלכם? 

גובה מסגרת האשראי תלוי בהיקפי הוצאות העסק שלכם. אם אתם עסק קטן או זעיר, מסגרת האשראי אליה תזדקקו לא תהיה גדולה, אבל אם אתם מנהלים חנות שמגלגלת מחזור כספים גדול, חשוב מאוד לבדוק בדיוק את גודל מסגרת האשראי אליה תזדקקו לניהול תקין של העסק. 

טיפ קטן – 

אל תתייעצו עם פקיד הבנק לגבי גובה מסגרת האשראי, למרות שמתוך היכרות שלו עם הרבה מאוד תיקי אשראי, הוא יכול לעזור לכם ולכוון אתכם היטב. 

מסגרת אשראי לעסק

למה אם כן לא להתייעץ איתו? המטרה של הבנק זה להרוויח כמה שותר כסף על ידי מתן שירותים שונים. ככל שתקחו מסגרת אשראי גדולה יותר, כך הבונוסים של פקיד הבנק שהמליץ לכם על כך, יהיו גבוהים יותר. לכן, אם אתם מתייעצים איתו, דעו שאתם לוקחים כמעט ב- 100% מסגרת אשראי גדולה יותר מכפי הצורך. 

איך בכל זאת תדעו מה גובה מסגרת האשראי המומלץ עבורכם? 

בדיוק בשביל זה חברת המפתח ללווי והקמת עסקים נמצאת על המפה. אנו מתמחים בייעוץ עסקי ובלווי עסקים מתחילים וקיימים בדרך אל מימוש הפוטנציאל. בנוסף לכך אנו מנהלים קשרים עם הבנקים ברחבי הארץ, לטובת הלקוחות שלנו. אנו נבחר את הטוב ביותר עבורכם. העבודה הטובה שלנו זה החיסכון שלכם. 

הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. 

פניה מהירה: