חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה פתיחת עסק עצמאי משתלמת?

ידוע ומפורסם שלבעלי עסקים עצמאיים יש פוטנציאל גדול יותר להגיע להכנסה חודשית גבוהה, לעומת שכירים. אבל לפני שאתם מכניסים את עצמכם לתהליך של פתיחת עסק עצמאי, אתם צריכים לשאול את עצמכם למה זה משתלם לכם. 

עד כמה משתלם לפתוח עסק עצמאי?

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

למה אתם רוצים להיות עצמאיים? 

להיות עצמאי זה להיות עם ראש על הכתפיים והרבה מאוד עול. גם אם נראה לכם שמתאים לכם מאוד להיות עצמאיים, קחו בחשבון שגם בתקופות בהם אתם לא מרגישים טוב, מתחשק לכם לנסוע לחופשה בת כמה שבועות, שמחה משפחתית קרובה וכו', גם אז אתם בעלי עסק. אין מי שייטול בעול חוץ ממכם. 

בנוסף לכך, להיות בעל עסק עצמאי, זה אומר אחת לשנה להגיש שומת מס מפורטת עם כמות ההכנסות באותה שנה, אחת לכמה שנים זה גם אומר שעליכם להגיש הצהרת הון – כאב ראש לא קטן… 

למה בכל זאת כדאי לפתוח עסק עצמאי? 

  • כדאיות כלכלית – על פי מחקרים של לשכת הסטטיסטיקה, מוכח כי בעלי עסקים עצמאיים מכניסים משכורות גבוהות יותר ממרבית השכירים. תכל'ס, מבחינה כלכלית משתלם להיות בעל עסק עצמאי. אומנם צריך להשקיע ולקחת סיכונים, אבל אם פותחים את העסק עם ליווי עסקי מקצועי ועושים את הכל על הצד השקול והנכון, הכדאיות הכלכלית מכריעה לטובה.
  • שכר לפי לקוחות ולא לפי שעה – אחד הדברים המתסכלים ביותר את העצמאיים, זה הקטע של שכר שעתי. אם איחרתי לעבודה, אני מקבל פחות כסף במשכורת. בעבודה עצמאית, אפשר לעבוד שעות לחינם, אבל לעומת זאת ניתן להפיק משעה אחת הרבה מאוד כסף. כך שאם העסק משגשג ומצליח, יוצא שמקבלים הרבה מאוד בחודש, בלי קשר לכמות השעות שעובדים בעסק.
  • הכנסה פסיבית – הכנסה פסיבית זו הכנסה שעובדים עליה, ולאט לאט היא הופכת להיות אוטומטית. ישנם עסקים עצמאיים המפתחים לעצמם הכנסה פסיבית, ורק בשביל זה שווה לפתוח עסק עצמאי. אבל בואו נסתייג, מדובר בקטגוריה מצומצמת מאוד של עסקים.

     

התנאי הבסיסי להצלחת עסק עצמאי הוא הקמת העסק בצורה מקצועית ומחושבת תוך התחשבות בתנאי המימון, היכולת הפיננסית, מתחרים ועוד. חולמים להיות עצמאיים ואין לכם מושג מאיפה להתחיל ואיך לעשות את זה בצורה נכונה?

המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים כאן בשביל לתת לכם ליווי עסקי מלא בדרך לעתיד עצמאי ומבטיח. תנו למומחים בתחום לעבוד בשבילכם. צרו איתנו קשר כדי שנתחיל לעבוד עבור העסק שלכם.

פניה מהירה: