חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה כדאי להקים להקים עסק עצמאי בישראל?

המגזר העסקי בישראל עבר טלטלות משמעותיות בשנים האחרונות. בעבר רבים עבדו כשכירים ולא חשבו על שינוי בחייהם. עם הזמן שכירים רבים קלטו כי מעבודה כשכירים, הם לא יצליחו לחסוך לעתיד ולכן יצאו לחפש רעיון לפתיחת עסק עצמאי שיניב להם רווחים. 

 

עסקים עצמאיים יכולים להציע שירותים מגוונים ולהיות שונים מאחד לשני במהותם. יש עסקים המעניקים שירות, יש עסקים המוכרים מוצרים לעומת עסקים עצמאיים הנותנים שירותי קליניקה ועוד. אם גם אתם חולמים להצטרף למועדון בעלי העסקים העצמאיים, אך חוששים שהקמת עסק עצמאי, נוגדת את האופי והאישיות שלכם, חשוב שתדעו, מה שקרה לעסק עצמאי סוים לא אומר שזה מה שיקרה לעסק עצמאי אחר. עיסוק כעצמאי הוא בעל פוטנציאל רב יותר. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

אילו יתרונות קיימים בהקמת עסק עצמאי?

  1. פוטנציאל רווחי – לא כל בעלי העסקים בעלי אמצעים. מי שחושב שכך הם פני הדברים, טועה בגדול. למרות זאת, הנתונים זועקים מהשטח, הסיכוי להרוויח יותר כבעל עסק עצמאי, הוא גבוה בהרבה לעומת עבודה כשכיר.
  2. ניהול תנאי העבודה – אם התנהלות מסוימת בחיי העבודה קשים לכם, תוכלו לבצע שינויים בלי להתייעץ עם אף אחד. העסק הוא שלכם ואתם מקבלי ההחלטות.
  3. עבודה מחוץ לקופסא – כחלק מהעבודה כעצמאי, תצטרכו לנהל את העבודה בשטח, להיות בוסים לעובדים ולמלא עוד שלל תפקידים מגוונים. לא משנה באיזה תחום בחרתם לפתוח עסק, כעצמאי יש לכם עבודה מגוונת שמספקת חוויות יומיומיות. 
עסק עצמאי

מה הקושי בניהול עסק עצמאי? 

  1. עול רב – להיות בעל עסק עצמאי, זה להיות עם העבודה על הכתפיים בשעות העבודה, בלילות, בחופשות ומתי לא?…
  2. שעות רבות – בעבודה כעצמאי אין הגבלה על כמות שעות העבודה שלכם. יהיו פעמים שתצטרכו לעבוד שעות רבות ביממה ולפעמים גם על חשבון אירועים משפחתיים.
  3. סיכונים – בהקמת עסק עצמאי מניחים כסף על קרן הצבי, ויש צורך להשקיע סכומי כסף על מנת להניע את גלגלי העסק קדימה.
  4.  משכורת על בסיס שנתי ולא על בסיס חודשי – שכירים נהנים מתלוש חודשי ורגוע, לעומת זאת בעבודה כעצמאיים ההכנסה היא שנתית, דבר המהווה חיסרון להקמת עסק עצמאי.

  5.  ניהול החשבונות והוצאות נלוות – תשלו , מיסים, שירות לקוחות ועוד. אף אחד לא יפריש לעצמאי פנסיה אם הוא עצמו לא ידאג לזה…

  6.  
פניה מהירה: