חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה חשוב לפנות ליועץ עסקי לפתיחת עסק?

כל עסק באשר הוא בכל ענף שרק יהיה, יכול להגיע למימוש פוטנציאל ולהצליח ועלול לעומת זאת, קיים סיכון שהוא יפול. מה שעומד ביניהם זה ייעוץ עסקי. יתכן ולבעל עסק יש עסק מצליח מאוד והוא מרוצה ממנו, אבל אם הוא היה נעזר ביועץ עסקי, הוא יכול היה להפוך למיליונר! כי תוכנית עסקית שבנויה בצורה מקצועית אסטרטגית ונכונה, תביא את העסק לקידום ולמימוש אדיר. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע לגבי ייעוץ עסקי לפתיחת עסק, מוזמנים להמשיך איתנו.

מה המטרה של היועץ העסקי?

המטרה של יועץ עסקי היא להגדיל את הרווחים של העסק לטווח הרחוק ולהביא אותו להתרחבות ולהצלחה מקסימלית. כדי להגיע ליעד הזה, נדרשים להמון ידע, מקצועיות וניסיון בתחום. לא כל אחד יכול להכריז על עצמו שהוא יועץ עסקי. צריך ללמוד את התחום ולעבוד בו בפועל כדי לצבור ניסיון. כמו כן, לעיתים יועץ עסקי יגלה שאפשר לקדם את העסק מהר ובטוח יותר. חבל על כל יום שהוא לא גדל. החברה יכולה להתחיל להרוויח יותר מוקדם יותר מכפי שהיא חושבת. 

כך שהמטרה של יועץ עסקי היא לעזור לעסק להגיע להכי טוב והכי מתקדם שאפשר בנתוני הפתיחה שלו. וכמובן גם לבדוק יעילות באופן תמידי ולשנות נתונים כדי להתקדם הלאה.

ייעוץ עסקי לפתיחת עסק

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך יועץ עסקי מביא הצלחה ללקוחותיו?

1. יועץ עסקי יבדוק את מצב העסק שלכם בצורה מעמיקה. 

הוא ימפה את כל הנתונים המקיפים: הכנסות, הוצאות, מניעים, מטרות, היקף מכירות ועוד. הוא יסקור את כדאיות הקמת העסק, ימפה את תחרותיות השוק ויבדוק עלויות מול סיכוני השקעה. אחרי שהיועץ ישב ויבין ממכם את חלומותיכם העסקיים, הוא יוכל למפות הנתונים בצורה מדויקת בדרך לפריצת הדרך שלכם.

 

2. יחד עם יועץ עסקי מפצחים איך לקדם את העסק מבחינת היקף מכירות.
איך אפשר למכור יותר. אולי חשוב להשקיע בפרסום ומיתוג. לעיתים כדאי להשקיע במיתוג העסק מחדש או בפרסום דיגיטלי מושקע יותר. לפעמים מדובר בגיוס כותבי תוכן מקצועיים יותר. לעיתים פשוט צריך למצוא מוכר אדיב וסבלן יותר. לקוחות אוהבים להגיע למקום בו מקבלים אותם יפה ומכבדים אותם בכל מקרה. ישנם מקרים בהם הבעיה בניהול כושל. המנהל לא יודע לערוך חישובים ולאמוד זמנים וכמויות וכך העסק כושל. כך או כך, מציאת הבעיה היא חצי פתרון ויחד עם יועץ עסקי תגיעו למציאת הבעיה ותקבלו גם הצעה לפתרון.

 

3. מתכננים תוכנית עתידית.
היועץ העסקי יעבור על כל הנתונים בצורה מקיפה ויתכנן עם בעל העסק את התוכנית העתידית להמשך. לדוגמה, באיזה מחיר לתמחר כל מוצר, כמה תקציב להקצות עבור הפרסום והשיווק, האם לגייס כוח אדם נוסף. כמה כסף כדאי להשקיע היכן, מהיכן לגייס הלוואות וכו'. היועץ יבנה עם כל השלל תוכנית עסקית מדויקת הכוללת יעדים ברורים ויציבים. 

לקביעת פגישת ייעוץ עם היועצים העסקיים המובילים בעזרה וייעוץ לעסקים בהקמה, אתם מוזמנים לפנות אלינו. נשמח לעמוד לשירותכם. ההצלחה של לקוחותינו היא לגמרי הצלחה שלנו. אנו אוהבים לראות את תוצאות הייעוץ העסקי שאנו נותנים. פנו אלינו לקבלת שירות מקצועי.

פניה מהירה: