חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך תצליחו למשוך לקוחות לרכוש את המוצר שלכם

אם תייצגו את המוצר או את השירות שלך בצורה נכונה ומתאימה, תשיגו התעניינות גורפת אצל לקוחות פוטנציאליים, הייצוג ימשוך אותם וכך גם יניע אותם לפעולה שאתם משתוקקים לה כל כך והיא – לרכוש ממכם. 

צעד ראשון, פרסמו את המוצר שלכם היטב. הרי אם הלקוחות שלכם לא יכירו במוצר, אין סיכוי שהם ירכשו אותו ממכם. עם זאת, הגורם העיקרי שמושך לקוחות או מרחיק אותם, הוא רמת איכות המוצרים והשירותים שלכם. קל יותר לשכנע אנשים במשהו שווה ובעל ערך גבוה מאשר משהו פשוט ובעל ערך נמוך, לכן הקפידו להציע ללקוחות שלך מוצרים איכותיים ושירותים מצוינים ומועילים שיתרמו לאיכות חייהם.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

שלושה עשר דרכים שישכנעו את הלקוחות שלכם לקנות ממכם:

1. הראה כמה המוצר שלכם ייחודי לעומת מוצרים מתחרים בשוק:

הצג ללקוחות שלך כמה המוצר שלך מיוחד יותר ביחס למוצרים דומים בשוק, הדגשו בפניהם את היתרונות המיוחדים לו, הסבירו להם כמה המוצר יעיל, איכותי ושווה יותר לעומת המוצרים של המתחרים. דרך נוספת דרכה תוכלו להדגיש את ייחוד המוצר שלכם היא לספר על המשוב החיובי שאתם מקבלים מלקוחות מרוצים.

2. הדגימו את המוצר באופן פיזי :

אחת הדרכים הטובות איתה תוכלו לשכנע לקוחות לרכוש את המוצר שלכם ולגרום להם לחשוב שאם לא יקנו את המוצר הם מפספסים משהו טוב ומשתלם, היא להדגים את המוצר באופן פיזי, במקום ציבורי הומה אדם כמו מרכז קניות או תחנת רכבת. באמצעות הדגמה זו, הלקוחות שלכם יוכלו לראות בעצמם את יתרונות המוצר, הפונקציות שהוא מכיל ואת אופן השימוש בו וכך יוסרו ספקות וחששות אפשריים.

3. צאו במבצעים:

לפרסם מדי פעם מבצעים מדליקים למוצר עוזר למשוך יותר תשומת לב. בדרך כלל אנשים מתלהבים ממבצעים מזדמנים ורצים לקנות את המוצר במיוחד שמחירו הוא נמוך מהרגיל גם אם לא חשבו לקנות אותו לפני כן. כאשר אנשים רואים מבצע על מוצר מסויים, עולה להם המחשבה כי אולי אותו מבצע לא יחזור שוב ואפילו  שהם יודעים שהם לא זקוקים למוצר כרגע, לא שווה להם להפסיד את המבצע עליו. מבצע על מוצרים יכול להעלות את הדרישה למוצר כך שגם אם הוזלתם את המחיר, הוא ישתלם לכם בכל אופן כיוון שהמכירות יגדלו בהרבה ולכאורה אפילו ביותר ממאה אחוז.

4. הציעו ערכות לניסוי עצמי באופן חינמי :

האסטרטגיה הטובה ביותר במכירה, היא לתת ללקוחות שלכם אמון במוצר. דרך טובה לעשות זאת היא לתת להם ערכת ניסוי חינמית המאפשרת להם לבדוק את המוצר ואת איכותו ולראות את התועלת שהמוצר יכול להפיק עבורם באופן חינמי ובכך להסיר את הספקות שלהם על המוצר ולהניע אותם לרכוש אותו בהמשך. 

5. תארו את המוצר שלכם במדויק ללא השמטת פרטים:

בדרך כלל לקוחות זהירים מאוד וחושבים פעמיים לפני שהם מוציאים את כספם על מוצר מסויים. לפני קניית מוצר כלשהו אנשים רבים בודקים את האריזה ואת התווית שעל המוצר לפני שהם מחליטים לקנות אותו. כדי למכור את המוצר שלכם בדרך הטובה ביותר אל תנסו להסתיר מהלקוחות שלכם מידע חיוני על המוצר אפילו שהוא עלול להצטייר לפעמים כמיותר. על מנת שיקנו ממכם יותר, עשו מאמץ להבליט את המידע שצריך לדעת על המוצר ולרכוש אמון אצל הלקוחות שלכם וכך לעודד אותם לבצע את הרכישה בביטחון ובלב שקט.

6. הציעו מתנות קטנות עם הרכישה:

אנשים מטבעם אוהבים מתנות. כאשר לקוחות רואים שבקניית מוצר מסויים מתלווה מתנה עם הרכישה אין ספק שהם ירצו לנצל את ההטבה ולרכוש את המוצר. מומלץ מאוד להציע ללקוחות פוטנציאלים מתנה המתלווה עם הרכישה ולדאוג כי ההטבה תהיה עם תאריך תפוגה קצר, במטרה לזרז את הלקוחות לבצע את הרכישה ולא להפסיד את ההטבה הנחשקת. השתדלו לפרסם כמה שיותר על ההטבה והמתנה המתלווה עם רכישת המוצר, כדי שיגיע לכלל ללקוחות .

7. פרטו במדויק את תנאי השימוש במוצר:

השתדלו לספק מידע מדויק על המוצר ותנאי השימוש בו. אם תחסכו במתן מידע מדויק על המוצר או השירות שאתם מעניקים הלקוח עלול להרגיש מרומה ומאוכזב ואף יכול להוביל אותו לתת ביקורת שלילית על המוצר או השירות מה שעלול להוציא לכם שם רע ולהרחיק ממכם לקוחות פוטנציאליים.

8. שמרו על דיסקרטיות ופרטיות:

אנשים מעוניינים לרכוש מוצרים או שירות כלשהו מבלי להגיע מצב שהם נדרשים לחשוף את מידע אישי על עצמם או לפגוע בפרטיותם. הבטיחו  ללקוחותכם  לפני התחלת תהליך הרכישה שאתם מקפידים על סודיות מוחלטת ועל שמירה על הפרטיות שלהם. חשוב שתבהירו בפני הלקוחות שלכם שאת המידע שהם מעבירים לכם אתם מחזיקים באופן דיסקרטי ושמור וכמובן שאתם לא חושפים פרטים אישיים או משתמשים במידע אישי של הלקוחות שלכם ללא קשר לסוג המוצר או השירות.

9. רכשו אמון הלקוחות:

חשוב מאוד שתצרו לעצמכם מותג אמין שיהיה בעל שם טוב. לקוחות אוהבים לרכוש מספקים אמינים שמוכרים כספקים עם שם טוב , עליהם הם סומכים יותר יחסית לספקים שהם פחות פופולריים ובמיוחד כשלא ידועה רמת אמינותם, באופן זה יקל עליכם למכור ללא צורך לשכנע ויצור לכם קבוצות לקוחות נאמנה וקבועה.

10. שמרו על שביעות רצון הלקוחות:

ודאו תמיד שהלקוחות שלך מרוצים מטיב המוצר והשירות והם עברו את חווית הרכישה שלהם ללא תלונות. לדוגמא כאשר הם מבצעים הזמנות טלפוניות, וודאו שהם מועברים בזמן וללא איחור או המתנה מוגזמת, וכמובן שלא יקרה מצב שלא ענו לשיחה טלפונית של לקוח. אם מדובר בשירות פרונטלי תוודאו כי הלקוחות יצאו עם חוויה טובה מהשירות ושהם מרוצים מהמוצר שקנו. כמו כן, התייחסו לכל תלונה או פניה של לקוח במלוא תשומת הלב. זכרו, אם תקפידו על דברים אלו בהתמדה תצליחו לרכוש את אמונתם ונאמנותם של הלקוחות.

11. ספר על מוצרים נוספים שיש לך:

אם אתם מעוניינים להתרחב ואתם מתחילים למכור מוצרים נוספים שיכולים להשתלב יחד עם המוצר אותו שיווקתם ומכרתם עד כה, חשוב שתעדכנו את הלקוחות שקנו אצלכם על אותם מוצרים ותשכנעו אותם שהם יכול להנות משילובם יחדיו או לחוד.

12. תן שירות גם לאחר השלמת העסקה:

על מנת שהלקוחות שלכם ירצו לחזור אליכם חשוב להוציא אותם עם חוויה קנייה חיובית. חשוב מאוד להקפיד על שירות טוב במהלך המכירה ללקוחות אך השירות לאחר הקנייה והתשלום חשוב לא פחות.לדוגמא: משלוח חינם, אחריות לתקופה, שירות בדיקות וכו'.  אם תשמרו על חווית קנייה חיובית ללקוחות שלכם במהלך הקניה וגם אחריה תצליחו לשמר את קהל הלקוחות שלכם ודלאוג שהם יחזרו אליכם שוב ללא היסוס. 

13. שיווק המוצר בדרך הטובה ביותר:

הכלי החשוב ביותר איתה תוכל לשכנע את הלקוחות שלכם לקנות את המוצר שלכם או לרכוש את השירות שלכם, הוא פרסום המוצר שלך בכל דרך. שיווק נכון של המוצר שלכם הוא השלב הכי חשוב בדרך להצלחה. אתם צריכים למצוא דרכים בהם אתם יכולים להעביר את המוצר שלכם לכמה שיותר אנשים ובמיוחד לאנשים שהם קהל היעד שלכם.  כמו: עיתונים, רדיו, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות וכו". 

פניה מהירה: