חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייעוץ עסקי יזמות

יש לכם ראש גדול? באפשרותכם לנצל את הכשרון שלכם ולהפוך אותו להצלחה עסקית. יש לכם רעיון עסקי שנראה רווחי במיוחד? חברת המפתח ללווי והקמת עסקים מתמחה בליווי יזמים בדרך להצלחה הכלכלית שלהם. נשמח לסייע לכם בגיוס מימון לפיתוח החזון וההגשמה העסקית שלכם. 

מה גורם ליזמים להיתקע עם החזון שלהם? כל כך הרבה עסקים נכשלים אחרי שכבר עברו את תהליך ההשקעה. אף אחד לא רוצה לשים את ההון שלו בסיכון, גם עם מדובר בהשקעות קטנות יחסית. ייעוץ עסקי ליזמים הוא הפתרון עבורכם. 

למה יזמים חייבים לפנות לייעוץ עסקי?

ליועץ העסקי יש את הכלים האסטרטגיים והפרקטיים לעזור לכם להבין את החלום שלכם ולפשט אותו בצורה מושלמת כך שבטרם פתיחת העסק או המימוש הרעיון שלכם תוכלו להבין בדיוק מה יהיו הנתונים הכלכליים שלכם אחרי פתיחת העסק. 

יש כל כך הרבה נקודות שחשוב לקחת בחשבון. ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

למה יזם חייב ייעוץ עסקי? 

רעיונות זה דבר טוב. אבל פעמים רבות הם לא הגיוניים. כל דבר שאתם רוצים לבצע בפועל, ידרוש ממכם להשקיע סכומים. מי שלא מכיר באופן מספק את עולם היזמות והעסקים, עלול לטעות בחישובי גובה עלויות מימון הפרויקט. לפני שמתחילים להשקיע כסף, היזם חייב להכיר ולהבין לקראת מה הוא הולך. 

ליזם אין את הכלים הפרקטיים לאמוד את העלויות. יועץ עסקי יודע לקחת בחשבון דברים שלא חלמתם עליהם, זאת מתוך ניסיון שצבר והיכרות עם העולם היזמות העסקי. 

האם עלויות הפרויקט יחזירו את עצמם? 

זו אחת השאלות שהיועץ העסקי ידע לתת לכם תמונת מצב ברורה לאחר בירור מעמיק של הרעיון היזמי שלכם. הגורם העיקרי במדינת ישראל לפשיטת רגל, זה חוסר הבנת המצב וכניסה להשקעה שאינה ריווחית. כדי שעסק יניב רווחים, צריך להיות בו נתונים מסוימים מאוד, מה שלא קיים בכל רעיון עסקי, גם אם הוא נשמע נוצץ ומתבקש. 

מאיפה מגייסים כסף לסטארטאפ חדש? 

בעלי עסקים רבים לא מודעים לעלויות ההלוואות. לקחת הלוואה זה דבר מצוין רק אם היא מקדמת אתכם להצלחה עסקית. אבל אם ההלוואה יקרה, הריביות עלולות לבלוע בלי רחמים את הרווחים שלכם. איך מגייסים כסף בצורה נכונה? כמה כסף צריך לגייס לפרויקט ספציפי? על השאלות האלה בדיוק יענה לכם היועץ העסקי. 

מחפשים מימון ליזמות עסקית? גשו ליועץ עסקי מומחה שיהפוך את הרעיון לדבר מציאותי ויוריד אותו לעולם המעשה. בחברת המפתח לליווי והקמת עסקים תמצאו את המומחים הנכונים.

בחן את עצמך – האם יש לך אופי של יזם?

יזמים הם אנשים שיש להם את הכישורים והאיכויות הדרושים כדי להצליח להקים ולתפעל עסק. הם נוטלי סיכונים, חדשנים ופותרי בעיות שמוכנים לקחת על עצמם את האתגרים ואי הוודאות הקשורים להקמת מיזם חדש.

לבנות עסק\מוצר הוא תהליך מאתגר וקשה ולכן לא לכל אחד זה יכול להתאים, האם יש לכם אופי של יזם? ריכזנו לכם שאלון עם 25 שאלות שבכל אחת 3 תשובות אפשריות אשר יעזור לכם בעצם לענות על שאלה זו.

 

פניה מהירה: