חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשבונות החשמל לעסק שלכם עברו כל גבול? איך מקטינים את צריכת החשמל של העסק?

מדי חודש בעלי עסק רבים פותחים את חשבונות החשמל שלהם ומגלים שם סכום יקר מדי. כל חודש מחדש זה קורה,  אבל אנחנו רוצים יחד אתכם לעשות לזה סוף. אין שום סיבה בעולם שתמשיכו לשלם הרבה כסף כאשר אתם יכולים לשלם פחות. 

מה אתם צריכים לעשות כדי שחשבונות החשמל שלכם יורידו מנפחם? איך עושים את זה? המשיכו איתנו אל עבר הפתרון המיוחל. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

הנה לפניכם רשימת טיפים שיעזרו לכם להקטין את חשבון החשמל שלכם

  • יש לכם מכשירים קבועים בשקע, אל תפריעו להם- כאשר לא מנתקים מכשיר מהחשמל, הוא עדיין צורך אנרגיה, גם כשהמסך של המחשב כבוי הוא צורך אנרגיה ולכן עדיף להוציא מכשירי חשמל מהשקע.  
  • תמיד תעדיפו מכשירים המופעלים על ידי סוללות- מכשירים שצורכים הטענה, צורכים המון כוח חשמל. אם יש לכם מחשב נייד, טלפון סלולרי ועוד מכשירים ניידים, אתם עלולים למצוא את חשבון החשמל שלכם יקר. אם תנסו לעשות הסבה לכיוון של כוח אנרגיה אחר מלבד חשמל, תחסכו הרבה מאוד כסף. כמובן תבדקו את רמת הקרינה לפני שאתם עושים שינויים…
  • הנה לפניכם רשימת טיפים שיעזרו לכם להקטין את חשבון החשמל שלכם
צימצום_צריכת_חשמל
  • השתדלו לחסוך באורות דלוקים- אל תשאירו אורות דלוקים בחדרים שאין לכם בהם שימוש במהלך היום. כמובן כאשר שלא צריך להתקמצן בתאורה, אבל הידע שגם תאורה מוסיפה לחשבון החשמל  תזכיר לכם לכבות את כולה בסוף יום העבודה. 
  • שטפו כלים בעצמכם ולא במדיח כלים- תמיד ידענו שרדיאטור הוא מכשיר שסוחב המון חשמל, אז תדעו שמדיח כלים סוחב עוד יותר חשמל. לפני שאתם ממהרים לרכוש לעסק שלכם מדיח כלים זכרו שניתן להסתדר בלעדיו. אם העסק שלכם עוסק בתחום המזון השימוש במדיח כלים יהיה בלתי נמנע אך בעסק כזה הוצאה כזזו תחושב בתוכנית העסקית.
  • תדאגו לכך שיש לכם תרמוסטט- בלי תרמוסטט האנרגיות הנמשכות ממכשירי החשמל בעסק הם חסרי פרופורציה. אם אין לכם תרמוסטט, שווה לכם להחליף את המנגנונים למרות ההוצאה היקרה. 
  • חם לכם? המזגן עובד, סגרו את כל החלונות- לפני שאתם מתחילים להעלות את עוצמת המזגן ולהוריד את המעלות, פשוט תסגרו את החלונות כדי שהמזגן ישפיע עליכם בלי לבזבז הרבה אנרגיות. 
  • החליפו את כל הנורות בעסק לנורות לד- נורות לד גם מאריכות חיים וגם לא צורכות הרבה חשמל. בעת רכישת נורות חשמל, השתדלו לשים לב שאתם לא רוכשים נורות בעלות מספר וואט גבוה מדי. 
  • שתלו עצים סביב העסק שלכם- עצים שיעמדו סביב הקירות ומעל התיקרה, כך שגם בקיץ הלוהט, יהיה נעים ולא תמיד תצטרכו את טובת המזגנים הזוללים. כאשר המקום מוצל, הוא הרבה יותר נעים וקל יותר למזג אותו. 

 

רוצים לדעת עוד? 

אנו בקבוצת המפתח ללווי והקמת עסקים רוצים לעזור לכם לייעל את העסק שלכם. חיסכון בחשמל זו דרך נהדרת להשאיר לכם עוד כסף בחשבון בלי להתאמץ יותר מדי.  אך עדיין החיסכון הוא מינורי לעומת הוצאות העסק הגדולות. כדי ליזום שינוי משמעותי יותר במאזן העסק, צריך שמישהו מקצועי יכנס לתמונה. בשביל זה תפנו למומחים שחברתינו, חברת המפתח לליווי והקמת עסקים. הם ילוו את העסק שלכם להצלחה עליה אתם חולמים. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם. 

פניה מהירה: