חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לפתיחת עסק המעמיד דוכנים להשכרת ציוד לים

חשוב להבין, מדובר בעסק תקופתי לתקופת הקיץ. הרעיון הוא להעמיד דוכן להשכרת אביזרי ים כמו גלגלים, מזרני ים, גלשנים, כיסאות חוף, מחלצות וכדומה. כאן תקבלו מידע שיסייע לכם בהקמת עסק כזה. חשוב לזכור שלפני הקמת עסק (וכל עסק מכל סוג!) חשוב לברר את כדאיות הקמתו. 

מי קהל היעד?

  1. חופשים.
  2. תיירים.
  3. מצילים.
  4. קיוסקים שעל חוף הים.
איך פותחים דוכן להשכרת ציוד לים?

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מה תציעו בעמדה שלכם?

הציעו השכרת: כסאות חוף מתקפלים, מזרן ים לא מתנפח, גלשנים.

הציעו גם אביזרים למכירה: כפכפים, גלגלי ים, בגדי וכובעי ים, משקפי שמש ועוד.

מהם השלבים לפתיחת עסק להשכרת ציוד לים?

  1.  בדיקת עלויות וגיוס מימון – עוד לפני שתתחילו להשקיע ברכישת המוצרים הנדרשים, חשוב שתפנו ליועץ עסקי מומחה. יועץ עסקי מנוסה יבנה עבורכם תכנית עסקית מפורטת שתכיל את כל פרטי הקמת העסק החדש. רק אחרי שאתם מחזיקים ביד תוכנית עסקית, אתם יכולים להתקדם הלאה להקמת העסק החדש.
  2. פתיחת תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. בדקו אצל היועץ האם אתם נדרשים לרשיונות מיוחדים להקמת העסק שלכם במתכונת שבחרתם (תוכלו לפתוח דוכן פרטי, תוכלו להציע את סחורתכם לקיוסק קיים ועוד).
  3. רכישת ציוד  – תדרשו למצוא ספק זול לעבוד מולו.
  4. רכישת ביטוחי חובה – בין החלטתם להקים עסק קטן שרק אתם תמכרו ובין אם החלטתם להקים מערך ארצי למכירת ציוד לים, ביטוח למוכרים לא יזיק.
  5. מיתוג ופרסום- פרסמו את עמדת ההשכרה ברחבי החוף כדי שאנשים ידעו היכן למצוא אתכם בקלות.

רוצים לפתוח עסק חדש? אתם מוזמנים לפנות אלינו. חברת המפתח לליווי והקמת עסקים כאן בשבילכם. אנו מנוסים בליווי עסקים גדולים וקטנים. אנו כבר ליווינו עסקים רבים להצלחתם המושלמת. תנו לנו להקפיץ את העסק שלכם קדימה.

איך פותחים עסק המעמיד דוכנים להשכרת ציוד לים ?

חנות להשכרת ציוד לים היא חנות אשר משכירה ציוד לים כגון: גלשנים, קיאקים ועוד. עסקים מסוג זה נמצאים בדרך כלל באזורי חוף או בריכות ועוד אליהם אנשים הולכים ליהנות מפעילויות מים. 

 

הם עשויים גם להציע שיעורים בנוסף להשכרת ציוד. עסקים אלה פועלים בדרך כלל עונתית, במהלך החודשים החמים יותר כאשר סביר להניח שיותר אנשים יבקרו בחוף. על הבעלים להיות בעל ידע על הציוד שהם שוכרים ועל תקנות הבטיחות שעליו לעמוד בהם, כמו כן עליו להיות בעל ידע על הגלים ותנאי מזג האוויר המקומיים.

תוכנית עסקית לפתיחת עסק המעמיד דוכנים להשכרת ציוד לים

תוכנית עסקית לפתיחת עסק המעמיד דוכנים להשכרת ציוד לים

 

ניתוח שוק: חקרו את שוק השכרת ציוד ימי, כולל הביקוש ותחרות. זהו את צרכי השוק, וקבעו כיצד העסק המוצע יכול לענות על צרכים אלה.



בחירת ציוד: בחרו את הציוד שיוצע להשכרה, כגון קיאקים, גלשנים ושמשיות חוף. קחו בחשבון גורמים כמו עלות ופופולריות בקרב שוק היעד.



מיקום: בחרו בקפידה את מיקום עמדת השכרת הציוד. חשוב להיות בקרבת החוף ובמקום נגיש ונראה לשוק היעד בקלות.



עונתיות: היו מודעים לעונתיות של החוף. עמדת השכרת הציוד עשויה להיות מוצלחת יותר במהלך חודשי הקיץ, אך עשויה להיות פחות רווחית במהלך שאר העונות.



תחרות: חקרו את התחרות באזור. זהו עסקים אחרים הדומים לעמדת השכרת הציוד המוצעת, וקבעו כיצד העמדה המוצעת תהיה שונה.



תקנות: חקרו והבינו את התקנות וההיתרים הנדרשים להפעלת עמדת השכרת ציוד בסמוך לחוף הים. זה עשוי לכלול קבלת רישיון עסק, אישורי משרד הבריאות וקבלת אישור מהממשל המקומי או רשויות החוף.



עלויות תפעול: שקלו את כל העלויות הכרוכות בהפעלת דוכן השכרת ציוד, כולל שכירת מקום, שירותים, מלאי ועבודה.



שיווק: פתחו אסטרטגיה שיווקית לקידום עמדת השכרת הציוד. זה יכול לכלול מדיה חברתית, פליירים ושותפויות עם עסקים מקומיים.



ביטוח: השיגו את הביטוח הדרוש כדי להגן על עמדת השכרת הציוד ועובדיה מפני כל אחריות אפשרית.

פניה מהירה: