חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לניהול זמן תקין בעסק

מה גורם להם לאהוב עסק מסוים? מה המכנה המשותף לכל העסקים הנותנים שירות שכיף להיכנס בשעריהם? בגלל שאין לנו דרך לשמוע את התשובות שלכם, נענה במקומכם על סקר שערכנו אנו. התשובה היא: ניהול זמן תקין. כשבעל עסק אומר "תוך יומיים יש לי בשבילכם את מה שהזמנתם", ואתם יכולים לסמוך עליו. גם אם הוא יגיד שבוע, הוא יעמוד בדיבורו, זה יהיה עדיף מאשר שיגיד יומיים ובסוף זה יהיה ארבעה ימים. אנשים אוהבים לקחת שירות במקום בו זמן ומילה זו הסיסמא. 

 

אבל יש עוד כל מיני דברים שכדאי שתדעו. אין עסקים שמתנהלים בצורה תקינה בלי שהעבירו הכשרה לעובדים שלהם. ברור שכל עוד העסק הוא קטן והכל נמצא בשליטת בעל העסק, זה יהיה בסדר כי אין כל כך הרבה עובדים שיכולים להיות עם דעות שונות ומשונות. כדי שעסק עם עובדים יתנהל נכון בזמן, בצורה טובה ואהובה על הלקוחות, צריך להשקיע זמן והדרכות לעובדים. נקודה. 

 

לפני 200 שנים אנשים היו חיים בעולם בלי כל בעיות של ניהול זמן. כי לא היה להם מה לעשות חוץ מאת המטלות היומיות שלהם. אבל היום כל אחד מחובר לסוגי רבים של קבוצות, לכל אחד יש הפרות והסחות קשב בלי גבול ובלי סוף. ולכן, אם לא לומדים, פשוט לא יודעים איך אפשר להתנהל נכון. בואו ללמוד את זה. 

מה אתם צריכים לעשות כדי להביא את העובדים שלכם להתנהל בצורה תקינה? 

נעבור כעת יחד על מספר טיפים שעברו בדיקה מקיפה על עסקים שונים. מי שלקח ברצינות את העסק שלו לידיים הצליח גם להפיק את המטרות שלו. 

  • בדיקת זמני העבודה של העובדים- כדי להביא את העובדים לניהול זמן, אתם קודם כל צריכים ללמוד את צורת ההתנהלות שלהם. זה יכול להיות על ידי בדיקת הזמנים דרך דו"ח הנוכחות שלהם. או אם יש לכם עסק שהעובדים יושבים על המחשבים, אתם יכולים להתקין להם על המחשבים תוכנה של סינכרון נתוני עובדים. תוכנה זו בודקת כמה זמן הם עובדים על המחשב תוך כדי שהיא גם מבינה את הצרכים האנושיים של הפסקות מפעם לפעם.
    אחרי שעשיתם את הבדיקה הזו, יש לכם אפשרות להתחיל לחשוב איך אתם מייעלים את העניינים. אי אפשר לייעל לפני שיודעים מה צריך לנהל.
ניהול זמן תקין

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • הכשרה בנושא- אם אתם לארג'ים ואתם רוצים גם לפנק את העובדים שלכם וגם להגיע לתוצאות מקסימליות, אתם צריכים לתת להם הדרכות מדי פעם על התנהלות זמן. יש בעלי מקצוע שנותנים קורסים כאלה ואתם יכולים להיעזר בשירות שלהם.
  • תסבירו לעובדים שאתם רוצים אותם הכי מרוצים שיש- עובד שיודע שדקות העבודה שלו נמדדות על משקל של גרמים ואחרי זה הוא יקבל צעקות על כל דקה מיותרת של עבודה, עלול להפיק עבודה טובה פחות מעובד שיודע שהבוס שלו לא מקפיד על זמני הפסקה יותר מדי. כי עובד שמרגיש משוחרר יהיה תמיד יעיל יותר בזמן שהוא עובד. אין מה לעשות, אנשים הם לא רובוטים וחייבים לתת להם את האפשרות לעבוד בלי יד על השעון. גבולות, תמיד צריכים להיות אבל לא ברמה של חנק.
  • תגמלו עובדים שמגיעים בזמן- עובד שמגיע בזמן כך וכך ימים בחודש, יקבל בסוף חודש בונוס מסוים או יקבל הטבה של קרן השתלמות. זה תגמול שווה שיעזור לעובדים שלכם לתעדף את סדרי העדיפויות האישיים שלהם כך שתמיד הם יראו את שעת הכניסה לעבודה כדבר חשוב מאוד.
  • תנו שכר לפי הספקים- כשעובד יודע שחוץ מהשכר השעתי והעברת האצבע, הוא גם יכול לקבל שכר לפי ההספקים שלו, הוא יעבוד בצורה אחרת. זה בדוק ומנוסה. עובד שעובד בצורה שההספקים שלו משפיעים על המשכורת שלו זה ממש דומה כמו לעצמאי שעובד ומקבל לפי קצב העבודה שלו. חוץ מזה שזה מעלה לעובדים במשכורת שזה נותן להם סיפוק אדיר, זה גם נותן להם מרץ לעבוד גם ברגעים בהם קשה להם לעבוד.

יעוץ עסקי זה אנחנו

אנו מזמינים אתכם להנות משרות של ייעוץ עסקי מהמדרגה הראשונה. אצלינו בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים יש מומחים, יש ניסיון ויש שירות של כתיבת אתרים לנוחיותכם. אתם מוזמנים להכיר אותנו ולהבין איך אתם יכולים לממש את הפוטנציאל הגלום בעסק שלכם וביכולות שלכם. 

אני רוצה להיפגש הם המפתח ללווי והקמת עסקים. 

 המדריך לפתיחת מעדניה

בשנים האחרונות, ראינו תופעה מרתקת בפריחה של מעדניות בישראל. מעבר לחנויות קטנות המתמקדות במכירת מוצרי בשר, צמחים וגבינות, אנו מוצאים מעדניות מיוחדות המתמקדות בקהלים ספציפיים,

קרא עוד »

בחן את עצמך - האם אתה מנהל טוב

לנהל עסק זה לא דבר פשוט בכלל, צריך להיות אסרטיבי, לדעת לעמוד במצבי לחץ, לדעת לנהל נכון בפן הפיננסי ולנהל מלאי כמו שצריך, חשוב מאוד ליצור אווירה חיובית על מנת שהעובדים לא יתפטרו במהרה, עובדים הם העמוד השדרה של העסק ולכן חשוב שמנהל ידע איך לנהל טוב את העובדים שלו. על מנת לשמור על העובדים צריך לדעת גם להחדיר בהם מוטיבציה, יש כל כך הרבה דרכים לעשות זאת, אתה יודע אותם?

אנו בקבוצת המפתח ריכזנו לכם שאלון עם 25 שאלות ו-3 תשובות אפשריות בכל שאלה על מנת שתוכלו לבחון את עצמיכם ולגלות האם אתם יודעים לנהל טוב:

 

פניה מהירה: