חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך להקמת עסק לקיפול כביסה

עסק כזה מתאים להשלמת הכנסה. אמנם פחות שומעים על עסק כזה. אולי בגלל שמי שעושה את זה מפרסם את עצמו כעוסק בעבודות בית קלות… כדי להקים עסק עצמאי צריכים לפתוח עוסק פטור. אבל לא רק. מוזמנים לקבל כאן מידע שמתאים לכל המעוניין להקים עסק כזה. המומחים של המפתח לליווי והקמת עסקים נותנים מענה.

מי קהל היעד של עסק כזה?

  1. משפחות ברוכות ילדים. כל אמא ברוכת ילדים שרוצה לחיות בסדר וארגון, תשמח לקבל עזרה עם הכביסות.
  2. חיילים וסטודנטים שלא גרים בבית. כל אדם שלא חי בבית, ישמח שהבגדים שלו יהיו מסודרים כמו שצריך.
  3. נשים שאינן אוהבת להתעסק עם כביסות. תשמחנה לדעת שהכביסות שלהן מסודרות בצורה הטובה שרק ניתן.
  4. מכבסות. תוכלו לעבוד כפרילנסרים במכבסה.
קיפול כביסה

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

שלבים לפתיחת עסק לקיפול כביסה 

  1.  לפני שפותחים עסק חדש, חשוב מאוד לפנות לייעץ עסקי. כך תדעו שאתם פותחים עסק בצורה שקולה ומאוזנת. אף אחד לא מחפש לפתוח עסק חדש עם הרבה השקעה ומאמץ וליפול כלכלית.

     

  2. פתיחת תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי לצורך קבלת תעודת עוסק פטור.

     

  3. רכישת ציוד  – הציוד כאן הוא מינימלי. אתם צריכים משטח ושקיות מתאימות לאריזה.

     

  4. פרסום ושיווק – אם אתם רוצים שהעסק שלכם יצליח ויהפוך להיות מבוקש ומוצלח, אתם צריכים לפנות לאיש שיווק שישווק את העסק שלכם. כך הוא ישווק אתכם כמו שצריך.

רוצים לפתוח עסק לקיפול כביסה? 

הכירו את חברת המפתח לליווי והקמת עסקים. אנו נעזור לכם לפתח את העסק שלכם ולהפיק את מקסימום הרווחים שניתן. הקליקו עכשיו ואנו נשריין עבורכם פגישת  ייעוץ עם יועץ עסקי מומחה לעסקים בהקמה

איך מקימים עסק לקיפול כביסה?

עסק לקיפול כביסה הינו עסק מבוסס שירות המתמחה בקיפול וארגון כביסה לפרטיים ולעסקים. השירות העיקרי שמספקים עסקים אלו הוא קיפול כביסה נקייה, אך הם עשויים להציע גם שירותים נוספים כגון גיהוץ, מיון ואריזה של הכביסה המקופלת.

 

עסקים לקיפול כביסה הפכו לפופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, הם מכוונים לעתים קרובות לאנשים עסוקים ולמשפחות שאין להם זמן או רצון לקפל את הכביסה שלהם. הם גם מכוונים למגזר המסחרי כמו בתי מלון, בתי חולים ומסעדות שצריכים להיות כביסה נקייה מקופלת ומוכנה לשימוש.

 

בסך הכל, עסק לקיפול כביסה יכול להוות מודל עסקי בר-קיימא ורווחי עבור יזמים המחפשים לפתוח עסק מבוסס שירותים. הוא מספק שירות רב ערך ללקוחות ויש לו פוטנציאל לצמיחה.

תוכנית עסקית להקמת עסק לקיפול כביסה

תקציר מנהלים: זה אמור לספק סקירה קצרה של העסק שלכם, כולל שוק היעד, השירותים שתציעו והמטרות הכוללות של העסק שלכם.

   

תיאור העסק: בסעיף זה, תספקו מידע מפורט יותר על העסק שלכם, כולל ההיסטוריה של העסק, הגישה לקיפול כביסה וכל אישור שאתם מחזיקים.

 

ניתוח שוק: כאן תנתחו את שוק היעד שלכם, כולל גודל השוק, המאפיינים של לקוחות היעד שלכם והתחרות שאתם מתמודדים איתה באזור שלכם, כדאי גם לחקור את שוק קיפולי הכביסה ולזהות הזדמנויות ואתגרים פוטנציאליים במיקום הספציפי שלך.

 

הצעות שירות: בחלק זה, תתאר את השירותים הספציפיים שתציע, כגון קיפול כביסה מסחרית או מגורים, שירות איסוף ומשלוחים, אפשרויות תמחור וכל שירות ייחודי או מיוחד המבדיל אותך מהמתחרים.

 

מכירות ושיווק: בחלק זה, תתארו את אסטרטגיית המכירות והשיווק שלכם, כולל כיצד אתם מתכננים להגיע לשוק היעד שלכם, לקדם את השירותים שלכם ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלכם. עליכם גם לתאר את אפשרויות התמחור, כולל כל מבצע או הנחות שאתם מתכננים להציע.

 

תחזיות פיננסיות: סעיף זה צריך לכלול תחזיות פיננסיות עבור העסק שלכם, כגון דוחות רווח חזויים, דוחות תזרים מזומנים ומאזנים, עליכם לכלול גם מידע על עלויות ההפעלה, כגון הוצאות ציוד ואספקה, כמו גם ההוצאות התפעוליות החודשיות וההכנסות החזויות שלכם.

 

תוכנית תפעולית: כאן תתארו את התפעול השוטף של העסק שלכם, כולל המיקום, אופן איסוף הכביסה, חומרים ומשאבים הנדרשים לפעולה ועוד

 

מבנה ניהול וארגון: כאן יש לתת פרטים על מבנה הבעלות של החברה, צוות ההנהלה, ועובדי מפתח.

 

אסטרטגיית יציאה: סעיף זה צריך לכלול תכנית כיצד אתם מתכננים לצאת מהעסק, בין אם זה יהיה באמצעות רכישה, מיזוג או הנפקה, או אפילו העברתו לדור הבא של המשפחה.

 

אבני דרך: סעיף זה צריך לכלול אבני דרך לטווח קצר ולטווח ארוך שאתם רוצים להשיג עם העסק שלכם. זה יעזור לכם לעקוב אחר ההתקדמות שלכם ולהבטיח שהתוכנית שלכם עובדת.

 

זכרו שזו רק סקירה כללית, וייתכן שהתוכנית העסקית הספציפית שלכם תצטרך לכלול סעיפים נוספים בהתאם להיבטים הייחודיים של העסק שלך. 

יצירת תוכנית עסקית דורשת הרבה זמן ומחקר, אבל זה צעד חיוני בפתיחת עסק מצליח, מכיוון שהיא יכולה לעזור לכם להבטיח הכנסה ולהישאר מאורגנים תוך כדי צמיחה של העסק שלכם. 

כדאי להקדיש זמן לעשות זאת היטב, וכדאי לפנות לייעוץ של כל איש מקצוע בכל הנוגע להיבטים הפיננסיים של התוכנית שלכם.

דוגמא לתכנית עסקית להקמת עסק לקיפול כביסה:

תקציר מנהלים:

 

אנו נרגשים להציג את התוכנית העסקית שלנו לשירות קיפול כביסה, [שם החברה]. השירות שלנו יספק ליחידים ומשפחות עסוקים פתרון נוח החוסך זמן לצרכי הכביסה שלהם. הצוות המיומן והיעיל שלנו יטפל בכל ההיבטים של קיפול כביסה, החל ממיון הכביסה ועד לקיפול וארגון.

 

שוק היעד שלנו יהיה בעיקר אנשי מקצוע עובדים, משפחות עם ילדים צעירים וקשישים שעלולים להתקשות בקיפול כביסה עקב מגבלות פיזיות. אנו נתמקד גם בסטודנטים אשר גרים במעונות   ועוד שאולי אין להם גישה למתקני כביסה.

 

אנו מתכננים להציע את שירותינו בלוח זמנים קבוע, וכן נספק שירותי קיפול לאירועים מיוחדים, מסיבות או מעברים דירה. אנו נציע גם שירות איסוף ומשלוחים לנוחות נוספת.

 

ההשקעה הראשונית של החברה שלנו תשמש לרכישת ציוד, כיסוי הוצאות תפעול והבטחת מתקן. אנו צופים ביקוש חזק לשירותים שלנו ומצפים לראות צמיחה משמעותית בהכנסות בשנת הפעילות הראשונה.

 

אנו בטוחים בהצלחתו הפוטנציאלית של העסק שלנו ומצפים לספק שירות רב ערך ונחוץ ללקוחותינו.

 

* יש להוסיף מידע על היזם ועל הניסיון שלו




שירותים:

-קיפול כביסה

-גיהוץ

-מִיוּן

-אריזה

-איסוף ומשלוח

 

שוק היעד:

-יחידים ומשפחות שעסוקות מכדי לקפל את הכביסה בעצמם

-לקוחות מסחריים כגון בתי מלון, בתי חולים ומסעדות הזקוקים לכביסה מקופלת לשימוש

 

שיווק:

-פרסום מקוון ולא מקוון

-יצירת רשתות ושותפויות עם ניקוי יבש מקומי

-נוכחות במדיה חברתית

 

תחזיות פיננסיות:

-עלויות תמחור משתנות מתכנית לתכנית וחיובים נוספים עבור שירותי איסוף ומשלוח.

-העסק מתכנן לשבור את השוק במהלך שנת הפעילות הראשונה ולהשיג רווח עד סוף השנה השנייה.

 

צוות ניהול:

-בעל עסק – אחראי על הניהול הכולל של העסק כולל כוח אדם, תקצוב ואדמיניסטרציה.

-צוות מקפלים – אחראי על מתן שירותי קיפול כביסה ללקוחות.

-מנהל שיווק – אחראי על קידום העסק ושירותיו לקהילה.

 

פעילות העסק:

-שעות פתיחה משתנות בהתאם לעסק

-לעסק יעמוד צוות עובדים מיומן למתן שירותי קיפול כביסה.

-העסק ישמור על סביבה נקייה ומאורגנת לקיפול כביסה.

-העסק יעמוד בכל החוקים והתקנות הרלוונטיים.

-העסק ישתמש במכונות קיפול מתקדמות ובציוד נוסף להגברת היעילות והבטחת קיפול הכביסה ברמה גבוהה.

-העסק ישתמש בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ובמוצרים אחרים כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם.

פניה מהירה: