חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך להקמת נגריה!

מי לא מכיר את מצב הביקוש לדירות בישראל. זאת הסיבה שגם ענף הנגרות הוא תחום מבוקש ומתפתח מאוד בשנים האחרונות. אם כל קבלן מתחייב על מטבח, מי ירוויח? הנגרים. כך שלמרות ההתפתחות הטכנולוגית, שוק הנגרות הוא שוק מתקדם ורווחי. למעלה מ 2,600 נגריות קיימות בארץ ומדי שנה מתווספות אליהן עוד. אך אל תחששו, לכל נגר יהיו את הלקוחות שלו ורובם ידחו אתכם לחודש הבא בגלל העומס…

כאן תקבלו את כל המידע איך להקים נגריה חדשה ומבוקשת. 

מי קהל היעד של נגריה? 

  1. קבלנים – כפי שסיכמנו, כל קבלן שבונה בית חדש, מתחייב על מטבח כך שאתם תוכלו לקחת על עצמכם פרויקטים חדשים כמו מיזמי תמ"א ולהקים את המטבחים שלהם. היתרון בעבודה עם קבלן הוא, שאתם מקבלים המון עבודה בטלפון אחד. אמנם תדרשו לבוא לקראת הקבלן עם המחיר ולהוזיל אותו אבל זה שווה לכם.
  2.  אנשים פרטיים – כל משפחה שבוחרת לשפץ את הבית, רוצה לחדש מטבח. פרסמו את עצמכם בכל מקום אפשרי כנגריה מוצלחת.
נגר

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים לפתיחת נגריה?

אם אתם רוצים להקים נגריה מוצלחת ורווחית, אתם חייבים להכיר את השלבים להקמתה. לכן, ליקטנו עבורכם את השלבים העיקריים לפתיחת נגריה:

  1. בניית תוכנית עסקית – עסק חדש הוא בעל פוטנציאל אדיר להצלחה. אבל בתנאי שפותחים אותו בצורה נכונה. כדי לעשות זאת נכון, אתם מוכרחים לפנות לייעוץ עסקי. פנו ליועץ עסקי, בקשו ממנו לבנות תוכנית עסקית שתכיל את כל היעדים, השלבים והמטרות לבניית נגריה מכניסה
  2.  פתיחת תיק עוסק פטור\מורשה – במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. וכן תדרשו להנפיק רישיון עסק.
  3. השכרת מקום- אתם צריכים להשקיע במקום מרווח ומרשים. לפני שאנשים מזמינים מטבח, הם רוצים לראות דוגמאות בשטח. לכן, תדרשו לשפץ את המקום ולהתאים תצוגה לנגריה.
  4. תדרשו לגייס עובדים חרוצים שכבר התנסו בנגרות. אל תתפשרו על איכות של עובדים. כמו כן, תדרשו לעבוד בשיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים שיפנו אליכם לקוחות. בהמשך כבר יכירו אתכם בעצמכם ללא תיווך. 
  5.  גיוס הון – תדרשו לגייס הלוואות כדי לפתוח את הנגריה. 
  6. רכישת ציוד  – נגריה מקצועית דורשת ציוד כבד ומכשור מתאים, תצטרכו לרכוש מכונות מיוחדות לחיתוך, חריטה, שרטוט ומדידת פלטות עץ. מסורים חשמליים ועוד.
  7. רכישת ביטוחי חובה – תדרשו לרכוש פוליסות ביטוחים עבורכם ועבור העובדים והלקוחות השוהים בבית העסק. גם את כל הסחורה הקיימת חשוב לבטח כדי למנוע עוגמת נפש.
  8. מיתוג ופרסום – עסק מצליח מתחיל בפרסומת איכותית. חברת המפתח דיגיטל תעזור לכם לשווק את הנגריה שלכם כמו שצריך.

אילו מוצרים תדרשו עבור הקמת נגריה?

כדי להקים נגריה נדרשים לאביזרים שונים. לפניכם חלק מהם: שואבי אבק תעשיתיים, מכשירי חיתוך, מחרטת עץ, קומפרסור, מלטשות סרט, מסור שולחני, שולחן נגרות, מפסלת עץ, מסור פס, מברגה ועוד.

מה גובה ההשקעה בהקמת נגריה? 

להקים נגריה יעלה לכם למעלה מ 300,000 ש"ח. כולל שיפוץ, ציוד, ביטוחים ושכירות לשנה.

לסיכום,

אם יש לכם ידיים טובות ואתם רוצים לפתוח נגריה, אתם מוזמנים. יש ביקוש לתחום. אבל קודם כל, אתם חייבים לפנות לייעוץ עסקי כדי שתדעו איך ומה לעשות. המומחים של המפתח לליווי והקמת עסקים כאן בשבילכם. אנו מלווים מדי יום לקוחות בעלי עסקים בהקמה להצלחתם, תנו למומחים בתחום לעבוד בשבילכם ולמנף את הנגריה שלכם להצלחה הגדולה.

איך בונים תוכנית עסקית לנגריה?

נגריה היא מקום בו נגרים מיומנים משתמשים בכלים ידניים וכלים חשמליים ליצירת מוצרי ומבני עץ שונים. החנות יכולה להתמחות במגוון רחב של מוצרים כגון ריהוט, פרזול, ריצוף, קירוי ועוד. המוצרים עשויים בדרך כלל מסוגי עץ שונים.

 

לנגריות עשוי להיות צוות של נגרים מנוסים שעובד יחד לתכנון, בנייה וגימור של מוצרי עץ. בחנות בדרך כלל יש מנהל סדנה האחראי על פיקוח של תהליך הייצור, על עמידה בתקני האיכות ועל ניהול התפעול השוטף של החנות.

 

הצלחתה של נגריה תלויה באיכות מוצריה ובמיומנותם של הנגרים. על ידי מתן רמה גבוהה של אמנות ושירות לקוחות, נגריה יכולה לבסס מוניטין של מצוינות בענף ולבנות קהל לקוחות נאמן.

תוכנית עסקית לנגריה

תקציר מנהלים:

תקציר המנהלים מספק סקירה של עסקי הנגרות, לרבות ייעוד החברה, המוצרים והשירותים המוצעים, שוק היעד והיעדים הפיננסיים של החברה. זה צריך לכלול גם היסטוריה קצרה של החברה ואנשי הצוות שלה.

 

ניתוח שוק:

בחלק זה תנתחו את הביקוש בשוק לשירותי נגרות, כמו גודל השוק, מגמות הצמיחה ולקוחות היעד. מידע זה יעזור לכם לזהות הזדמנויות ואתגרים בשוק ולקבוע את אסטרטגיות השיווק היעילות ביותר כדי להגיע ללקוחות היעד שלכם.

 

מוצרים ושירותים:

בחלק זה תתארו את המוצרים והשירותים שעסק הנגרייה שלכם יציע, לרבות ריהוט בהתאמה אישית, פרזול, ריצוף, קירוי ומוצרי עץ נוספים. כמו כן, עליכם לדון ביתרונות הייחודיים של המוצרים שלכם, כמו גם בכל היתרונות התחרותיים שיש לכם על פני עסקי נגרות אחרים.

 

שיווק ומכירות:

בחלק זה, תתארו את אסטרטגיות השיווק והמכירות שלכם, כולל שוק היעד, פרסום, תמחור ופלטפורמות למכירה. עליכם לכלול גם פרטים על האופן שבו אתם מתכננים למתג את העסק.

 

פעולות:

בחלק זה תתארו את הפעילות השוטפת של עסק הנגרייה שלכם, לרבות תהליך הייצור, ניהול מלאי והאחריות של הצוות שלכם, כולל ציוד כמו שטחי סדנאות, כלים ומכונות.

 

תחזיות פיננסיות:

בחלק זה, תספקו תחזיות פיננסיות לשנים הראשונות של העסק שלכם, כולל הכנסות והוצאות, תזרים מזומנים ורווח והפסד. כדאי לכלול גם תקציב מפורט ותיאור כל צרכי מימון.

דוגמא לתוכנית עסקית לנגריה

תקציר מנהלים:

נגריית עץ היא עסק לריהוט וארונות בהתאמה אישית, המתמחה במוצרי עץ איכותיים בעבודת יד. העסק הוקם על ידי ____, נגר מיומן עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בענף. המשימה של נגרות עץ היא לספק ללקוחות מוצרים ייחודיים, איכותיים ויפים כאחד.

 

ניתוח שוק:

הדרישה בשוק למוצרי עץ איכותיים ממשיכה לגדול, כאשר יותר ויותר צרכנים מחפשים ריהוט ביתי ייחודי ואיכותי. קהל היעד הם אנשים פרטיים ומעצבי פנים.

 

מוצרים ושירותים:

נגריית העץ מציעה מגוון רחב של מוצרי ריהוט וארונות בהתאמה אישית כמו: שולחנות אוכל, כונניות, שולחנות קפה, ארונות ועוד. כל המוצרים עשויים מעצים עם החומרים האיכותיים ביותר כדי להבטיח עמידות לאורך זמן. העסק מציע גם שירותי עיצוב בהתאמה אישית, כך שלקוחות יכולים לקבל מוצרים מותאמים לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלהם.

 

שיווק ומכירות:

לעסק תהיה נוכחות מקוונת חזקה באמצעות אתר אינטרנט ופלטפורמות מדיה חברתית, שיציגו רשימות מוצרים, ביקורות לקוחות ותמונות תיק עבודות. העסק יציע גם תמחור תחרותי ואפשרויות תשלום גמישות כדי להנגיש את מוצריו למגוון רחב של לקוחות.

 

פעולות:

נגריית עץ תתבסס בבית מלאכה במרכז העיר. בעסק יפעל צוות נגרים מיומן ומנהל סדנאות מנוסה, אשר יהיו אחראים לפקח על תהליך הייצור ולדאוג לעמידה בתקני איכות. כמו כן, העסק יחזיק מלאי מצויד היטב של חומרים ואספקה, וכן מאגר מידע מקיף של לקוחות לייעול תהליך ההזמנה.

 

תחזיות פיננסיות:

העסק ידרוש השקעה ראשונית עבור הוצאות ציוד, מלאי ושיווק, אשר ימומנו באמצעות _____. 

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

נִספָּח:

הנספח יכלול קורות חיים מפורטים של אנשי צוות, דוגמאות של עבודות קודמות והפניות מלקוחות מרוצים.

פניה מהירה: