חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך להקמת משרד לתיווך דירות!

יש לכם כושר רטורי ויכולת שכנוע? אם תחום הנדל"ן מדבר אליכם אתם מוזמנים ללמוד את רזי התיווך. בשנים האחרונות קשה עד בלתי אפשרי לקנות דירה בלי מתווך. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע איך לפתוח משרד לתיווך דירות. 

מהו תפקידו של מתווך דירות?

מתווך דירות מתווך בין מוכרי דירות למחפשים לרכוש או לשכור דירות. איך זה עובד? אתם מפרסמים את עצמכם בתור כאלו שיתאימו ללקוחות את הדירה המתאימה. ובמקביל, אתם מפרסמים דרושות דירות למכירה. הפניות שתקבלו תהיינה רבות. אתם תרשמו לעצמכם כל דירה פוטנציאלית וכל מחפש דירה עם הדרישות שלו. כך שאתם יכולים לשדך בין דירה ללקוח. לדוגמה, אם לקוח מחפש דירת 5 חדרים במיקום מרכזי עם מרפסת וממ"ד, אתם מחפשים לו דירה כזו. ברגע שעולות הצעות מתאימות, אתם מזמנים את הלקוח לבוא לראות את הדירות ולבדוק אם היא מתאימה לו. 

תווך דירות

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

כמה מרוויחים על תיווך דירות?

על תיווך דירה אחת תרוויחו עשרות אלפי שקלים. 2% מערך הדירה תקבלו לידיים שלכם באופן מיידי. כך על תיווך דירה ששווה מיליון וחצי תקבלו 30,000 ש"ח.

אבל, אתם חייבים לקחת בחשבון שלא כל יום מצליחים למכור דירה. אתם יכולים לעבוד כמה חודשים בלי לראות שקל. ומצד שני בחודש אחד להכניס עשרות אלפי ש"ח. זאת לא משכורת מסודרת בכלל.

כמה כסף תדרשו להשקיע לפתיחת עסק של תיווך דירות?

פתיחת עסק של תיווך דירות היא לא השקעה כלכלית גדולה. אבל כן השקעה של זמן. וזמן כידוע, שווה כסף. כי אם עזבתם מקום עבודה כדי לעבוד בתיווך, אז אתם בעצם כן משקיעים כסף. כי במקום לעבוד להרוויח משכורת חודשית, אתם מתווכים דירות. מתווך מצליח הוא רק כזה שהתיווך הוא תחום העיסוק הבלעדי שלו. אין לו עוד עבודה אליה הוא מחויב והוא יכול להיות זמין בכל רגע נתון. לא מומלץ לפתוח משרד תיווך לפני שיש בסיס לקוחות וותק. בהתחלה תוכלו לעבוד מהבית, ליזום שיחות טלפון, לסקור רחובות ולבדוקק אם יצאה דירה חדשה לשוק. בהמשך כשתרצו להעסיק עובד נוסף תוכלו לפתוח משרד ולהגדיל את ההוצאות השוטפות.

לא פותחים עסק לפני שפונים לאנשי מקצוע!

רק אם תפנו לייועץ עסקי תדעו שאתם בדרך הנכונה. כך תקבלו הכוונה איך לפעול. איך בונים תוכנית עסקית בעסק כזה ואיך עומדים ביעדים העסקיים שהוצבו.

פניה מהירה: