חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא להתנהלות נכונה בעסק טלפוני

אם אתם מהדור הקודם ודאי תבינו על מה אנחנו מדברים. בעבר, בעל עסק היה הדוגמא האישית של מוסר עבודה לכל העובדים שלו. אם על כולם להתמסר לעבודה, אז לבעל העסק יש חובה כפולה ומכופלת. וכך באמת התנהגו בעלי חברות גדולות כקטנות. הם היו מגיעים לעבודה מוקדם כדי להיות הראשונים במקום, הם יצאו מהעבודה מאוחר כדי להיות אחרונים במקום. ובקיצור, חיו חיים ממש קשים. המשפט: העבודה במקום ראשון היה משפט שהאנשים של פעם הבינו את משמעותו הרבה יותר מאשר אנשי " דור האינסטנט" של היום. 

בימים עברו ההצלחה של העסקים נמדדה על פי עד כמה הבעלים של המקום מסור לעסק שלו. מה קרה היום? מה השתנה? למה העולם שלנו כלל לא זוכר את אנשי העמל של פעם, ואפילו לא תמיד מעריך אותם? 

בימינו, בעלי עסק יכולים לשכב באי של קרח בסוף העולם שמאלה, במשך חודש, ולהיות מעודכנים און ליין במה שקורה בשטח. ולא רק בחוש השמיעה אלא גם בחוש בראיה. לכן, יכול להיות שהיום בעלי עסקים אפילו נמצאים יותר במקום כי לכל מקום שהם הולכים, הם הולכים בכיס עם כל השטח של החברה שלהם והם יכולים לבדוק בכל רגע נתון את מעשי העובדים שלהם.

איך משיגים מטרות עסקיות עם הטלפון שלכם? 

  • התקשרו בעת הצורך

    כאשר יש לכם צורך לתקשר עם העובדים שלכם, אתם יכולים לעשות את זה בשיחת וידיאו או טלפון. אתם לא צריכים לשבת במשרד שלכם ולקרוא לעובד באופן פרונטלי. אתם יכולים להיות בבית ולדבר עם כל העובדים שלכם. כמובן שאם יש לכם פניה דחופה לספק שלכם, גם את זה אתם יכולים לנצל לעשות באפשרויות השונות שמספק לכם הטלפון שלכם.
עסק טלפוני

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • עשו שימוש באפליקציות

    מעניין לדעת. לא רק שאפשרי לעבוד מרחוק וכך לנהל עסק, אלא נמצא שזה יכול להיות יותר טוב לעסק. נצלו את האפליקציות השונות הקיימות. אם אתם מעוניינים לעשות שיחה עם כמה עובדים יחד וללבן איתם נושא מסוים, אתם לא צריכים לעשות שיחת ועידה בטלפון נצלו את הזום לקידום העסק שלכם. במהלך תקופת הקורונה עסקים רבים למדו להשתמש בזום דיגיטלי וגילו שזה יעיל ממש כמו פגישה פרונטלית.

    אם העסק שלכם מתמקצע בדיגיטל, אתם יכולים לצרף את כל הקבצים יחד בתיקיה משותפת, כך שלכל עובד יש אפשרות לגשת לחומרים מכל מקום שהוא ולא דווקא כאשר הוא נמצא פיזית במשרד. בנוסף לדברים הבסיסיים שהזכרנו כאן, יש עוד אפליקציות שכדאי שתבררו עליהם איך הן יכולות להועיל בניהול העסק שלכם בצורה יעילה.

  • בחירת עובדים מושלמת

    אתם חייבים לדעת שהעובדים שלכם מושלמים. מה זה אומר מושלמים לענייננו? זה אומר שקודם כל יש להם מוסר עבודה והם לא צריכים בוס על הראש כדי לעבוד כמו שצריך. דבר שני אתם צריכים עובדים ששולטים טוב באפליקציות איתם תבחרו לעבוד כדי שהעבודה תהיה יעילה. כי אם בסוף על כל שאלה הם יתקשרו אליכם במקום לעשות את השימוש המיועד לצורך כך באפליקציות, אזי לא עשיתם כלום. 

לסיכום,

אחרי שתעבדו הרבה עם הטלפון שלכם תקלטו שחבל שלא עשיתם את זה קודם. לכן, לפני שיעברו בחטף עוד שלוש שנים, תתחילו להכיר את העולם הדיגיטלי שנותן היום אפשרויות מגוונות לעבוד ולהפעיל עובדים בצורה מושלמת גם בלי להיות נוכח במקום בצורה פיזית ופרונטלית. לפני שאתם מתחילים להתבלבל, בואו לשמוע מהמומחים שלנו איך לעבוד על פי התנאים הספציפיים של החברה שלכם. הכירו את חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. עם המומחים שלנו אתם יכולים להריץ את העסק שלכם קדימה.

פניה מהירה: