חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא להקמת דוכן פלאפל

מגיעות אלינו פניות רבות בנושא של פתיחת דוכן פלאפל. מדובר בתחום פופולארי ומבוקש. ואנו כאן ניתן לכם את כל המידע לגבי פתיחת דוכני פלאפל.

מה מאפיין את שוק הפלאפל בישראל?

חסמי כניסה נמוכים מאוד. עסק רווחי מאוד מגלגל מאות מיליונים. כל עסק של אוכל מגלגל. יש ביקוש ודרישה.

כדי לפתוח חנות פלאפל צריך למצוא את המיקום המתאים. מיקום שיש בו משרדים, עוברי אורח והרבה תנועה. למרות שישנן חנויות פלאפל במקומות צדדים אבל בנו לעצמם מיתוג מיוחד. 

תחום מתפתח מאוד שיש בו דברים חדשים.

מהם השלבים להקמת עסק של דוכני פלאפל?

  1. ערך מוסף. תבדקו האם יש לכם ערך מוסף. אל תחליטו ביום אחד בהיר לפתוח. תהיו מחוברים לתחום. אם אין לכם ידע בנושא, תעבדו בחנות חנות ורק אחר כך תחשבו על דוכן עצמאי שלכם.
  2. מקום. חפשו מקום עם תנועה שעומד על פי דרישות משרד הבריאות.
  3. רישיון. על עסק שמוכר מזון צריך רישיון עסק. שהרשות המקומית תתן לכם רישיון במקום אותו מצאתם.
    פנו לאדריכל שיבנה לכם תוכנית איך לשפץ את החנות לפי דרישות ותקני משרד הבריאות.
  4. חפשו ספקים טובים ואמינים. ספקים לשתיה  טיפ חשוב, אל תכנסו לבלעדיות, קנו מקרר והכניסו בו שתיה מכל החברות. וכן ספקים לחומרי גלם להם תשלמו מחיר נמוך ממש.
  5. פנו ליועץ עסקי שיבנה עבורכם תוכנית עסקית מתאימה. תוכנית עסקית נועדה לכם. תכתבו את האמת. כולל הכול, כמה תשקיעו. מה היחודיות תסתכלו קדימה, צפי של הכנסות. תמחור נכון. האם אתם עובדים או מתכוונים להכניס עובדים. שיעור ההכנסות, כך תבינו להיכן אתם פונים. כמובן שהתוכנית תעזור גם לגייס את הכסף בבנק או בחברת הלוואות.
  6. מיתוג. פנו למשווק מנוסה שימתג את החנות שלכם בצורה מקצועית ומרשימה. השקיעו גם בשילוט איכותי.
  7. בניית קהילה. צרו קהילה של לקוחות מרוצים. בקשו מהם לדבר ולתת המלצות. זה מה שיביא לכם לקוחות.
  8. ביטוחים. שלמו ליועץ ביטוחי שייעץ לכם איזו פוליסה לרכוש. כולל ביטוח צד ג' כדי לבטח את עצכמם שלא תכנסו לסיכונים. בקשו ממנו שיבדוק שהפוליסה שלכם אכן מקיפה את כל מה שנדרש.

כמה עולה לפתוח חנות פלאפל?

בסך הכול יעלה לכם לפני פרסום עובדים בערך 150 אלף ש"ח כולל הציוד והשיפוץ. כך שמדובר בהשקעה לא כל כך גדולה. 

כמה עולה לייצר מנת פלאפל ואילו מרכיבים צריך לכלול בחישוב?

מכיון שליווינו המון דוכני פלאפל אנחנו ניתן תשובה מדויקת. ישנן החומרים השונים: האוכל. ויש את ההוצאות המרכיבות כמו חשמל, מים ארנונה, מיסים וכו.

1.5 ש"ח עד 1.8 ש"ח. זו עלות המנה. כך שהרווחים גבוהים מאוד. ואתם יודיעם כמה מוכרים מנתת פלאפל, 15 ש"ח. 

ככל שתמכרו כמות גדולות יותר, תדרשו ליותר עובדים וחומרים אבל כן תרוויחו ותגלגלו יותר.

אילו מתחרים קיימים בשוק?

מאכלי רחוב שונים, חצ'פורי, בתי מאפה , פיצריות, 

אבל שימו לב ליתרון של חנות פלאפל על פני העסקים המתחרים. הלקוחות לא ממתינים הרבה זמן, האוכל זול ומהיר. חם וטעים. כך שיש לכם על מה לסמוך.

איך מתמודדים מול המתחרים השונים?

מבדלים. הרבה מחנויות הפלאפל המוכרות יש להן את הצ'יפס המיוחד, הפלאפל,  תעשו בידול. כדאי  להכניס דברים יחודיים. לתת עוד מגוון של מוצרים. לתת שירות מיוחד יותר משאר החנויות האחרות.

מה עם שיווק דיגיטלי?

לא מוכרים באינטרנט פלאפל. תעלו סרטונים שאנשים קנו ומחמיאים. אנשים מפורסמים שזקוקים עליכם מילה. זה כדי לבנות קהילה. 

החלטתם לפתוח חנות פלאפל אנחנו כאן  בקבוצת המפתח בשבילכם. נשמח להכין לכם תוכנית עסקית מיתוגית, לגייס לכם כסף, לעזור לגם בכל תחום הרגולציה. הרבה הצלחה ותודה.

כאשר אמא מכינה פלאפל ביתי לילדים זה נחמד. אבל אינה דומה הכנת מנת פלאפל ביתית, להכנת מנת פלאפל תעשייתית. מוזמנים להכיר מקרוב. הקמת חנות פלאפל דורשת לוגיסטיקה וכישורים נוספים. כאן תקבלו מידע שיסייע לכם בהקמת דוכן פלאפל מצליח ורווחי. היועצים העסקיים של חברת המפתח לליווי והקמת עסקים, כאן. בשבילכם.

מה מאפיין את שוק הפלאפל הישראלי?

 פלאפל הוא מאכל ישראלי מובהק. אם תעשו סקר שוק מהי המנה האהובה על ישראלים, תקבלו תשובות מגוונות. אך, הרווחת מכולן תהיה – פלאפל.

הקציצה המטוגנת עמוק עמוק בשמן, הפכה למאכל הדגל הישראלי. היזכרו לרגע איך נראה דוכן פלאפל, קריאות מכל עבר, תור משתרך, חם, ממש ישראלי טיפוסי.  

המדריך להקמת דוכן פלאפל

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

רבים מעדיפים לקנות אוכל מזין, טעים, זול אבל גם לא בשרי שיגביל אותם באכילת מאכלים חלביים. מנת הפלאפל עונה על הצרכים שלהם. מצד אחד היא משביעה, ומצד שני היא צמחונית, טעימה וזולה. כמובן שאם תרצו ללכת על קונספט בריא יותר, את הצ'יפס המטוגן תמירו באחר, אפוי עם פחות שמן. ואת הפיתה מקמח לבן תמירו באחרת כהה יותר, מקמח מלא, וכך יש לכם להציע מנת פלאפל טעימה וגם די בריאה.

מה המחירים של מנות פלאפל? 

כיום הממוצע של מחירי מנות הפלאפל מתחלק בין 500 חנויות המפוזרות בערי הארץ השונות. והוא: 16 ש"ח למנת פלאפל. בעיקרון ניתן למצוא מנת הפלאפל במחיר של 10 ש"ח למנה. אבל מחירי הפלאפל באיזור תל אביב הם יקרים יותר – פי שלוש מבכל שאר אזורי הארץ. ולכן הממוצע עולה. 

כמה עולה לייצר מנת פלאפל?

עלויותיה המינימליות של מנת הפלאפל מגיעים ל 7 שקלים. 

החלוקה מתבצעת לשלושה פרמטרים שמרכיבים את המחיר:

  • עובדים.
  • הוצאות שוטפות.
  • עלויות מס. 

מי המתחרים העתידיים שלכם? 

לכאורה זה ברור, דוכני הפלאפל הנוספים. אבל זה בקטנה. זה נכון שדוכן פלאפל מתחרה בדוכן פלאפל אחר. אבל זה בדיוק מה שנקרא תיקו – תיקו. ובעוד דוכני הפלאפל מוכרים רק פלאפל, ישנן חנויות למכירת מזון מהיר או סתם מסעדות הכוללות בתוך התפריט שלהן גם את מנת הפלאפל המסורתית. זה כבר ממש לא "כוחות". 

למה שלקוח יעדיף להיכנס לחנות פלאפל כאשר יש באיזור מסעדה מאובזרת יותר שמציעה גם כן את מנת הפלאפל? אלו המתחרים הגדולים שלכם בתחום. לכן, תמיד העדיפו את המקומות היותר מרוחקים ממסעדות נוספות בשטח. 

עם אילו ספקים תצטרכו לעבוד? 

ספק שימורים וקטניות

תצטרכו למצוא ספק בתחום השימורים והקטניות בעיקר. והמחירים? נתונים לשינויים. בשלבים הראשונים למכירת הפלאפל, הכל יהיה לכם פחות רווחי כי בהתחלה כנראה תזמינו מוצרים פעם בשבוע ואילו בהמשך ככל שתזמינו מוצרים בתדירות גבוהה יותר, כך תוכלו לעמוד עם הספק איתו אתם עובדים, על המקח. 

ספק שתייה 

חשוב שתדעו שיש ספקי שתיה שנותנים לכם מקרר בחינם אם תתחייבו להזמין שתייה אך ורק מהם. ישנה תחרות גדולה בין ספקי השתיה. נסו לבדוק האם לא קיימת הצעה טובה יותר ממה שמוצע לכם כרגע. 

ספק מזון 

לרכישת חבילות צ'יפס, פיתות, חומוס וכדו', תצטרכו להתנהל מול עוד ספק. תוכלו לקנות זאת בצרכנייה סמוכה. 

כמה כסף תצטרכו להשקיע? 

בשונה מכל פתיחת עסק אחר, פתיחת דוכן פלאפל לא מגיעה לעלויות גבוהות במיוחד. אך הסיבוך שבדבר צץ מכיוון אחר. על מנת לפתוח דוכן פלאפל מצליח יש למצוא את המיקום הטוב והמדויק לצורך כך. כדי להגיע למיצוי פוטנציאל מקסימלי יש להיוועץ ביועץ עסקי מומחה שיבדוק לכם את הסיכוי מול הסיכון. 

על כדורי הפלאפל הטעימים והשומניים מרוויחים כסף די טוב. אבל מעניין לדעת שכמעט מחצית מהרווחים מגיעים דווקא ממכירת השתיה הקרה והמרעננת. הרי איך אפשר לקנות פלאפל בלי איזה בקבוק שתיה קר? אבל כדי שזה יביא את ההכנסות הרצויות יש למקם את המקרר במקום שיגרום לאנשים לקנות גם שתיה. 

כסף נוסף שתצטרכו להשקיע זה בעובדים נוספים שיעמדו לצדכם. גם אם אתם באופי שלכם חסכנים או סוסי עבודה, כאן זה לא המקום להוכיח עד כמה אתם כאלה. כאשר מגיע ישראלי טיפוסי כדי לקנות לעצמו מנת פלאפל, הוא מצפה ממכם שהמנה תוגש לו בתוך מספר בודד של דקות ואף פחות מכך. על מנת לעמוד ביעד זה, יש לדאוג לשירות לקוחות תוך כדי העמדת עוד צ'יפס לטיגון, תוך כדי גביית כרטיסי אשראי… בקיצור, תצטרכו להיות אלופי הפלאפל. 

כמה כסף תצטרכו להשקיע בנכס?

  • קודם כל, תשלום שכירות של כמה אלפי שקלים. כמובן שככל שהעסק שלכם יהיה יותר במרכז כך עלויות השכירות יהיו גבוהות יותר. מחיר השכירות יכול לנוע בין 3,500 ש"ח, ל 10,000 ש"ח.
  • תשלומים שוטפים על הנכס כמו מים, חשמל, גז, ארנונה, ביטוח נכס ועוד. עלויות אלה יכולות להגיע לסכום כולל של 30,500 ש"ח בשנה.
  • איך לא? שיפוצים! על מנת למקסם שטח קטן ולהפוך אותו לדוכן פלאפל יש צורך בעלויות רבות החל מעיצוב פנים – 15-20 אלף ש"ח. וכלה בתכנון פנימי של המטבח. מדובר בעלויות שיכולות להגיע גם ליותר מ 50,000 ש"ח. ועל השיפוץ עצמו עוד לא דיברנו…
  • רישיון. פתיחת דוכן פלאפל דורשת רישיון מטעם משרד העבודה. עלות של רישיון זה הוא בין 6 ל-7 אלף ש"ח. המחיר תלוי במיקום האסטרטגי של הנכס, בגודלו ובעוד פרמטרים נוספים. על מנת לקבל את הרישיון יש לבצע חלוקה ברורה של שטח הדוכן. לוקיישן מכירה – 15 מטרים, מחסן – 6 מטרים, מטבח – 10 מטרים, שירותים – 2 מטרים. סך הכל 31 מטרים. כמובן שכל המרבה הרי זה משובח, אבל השטח המינימלי הוא כפי שפרטנו לעיל.
  • תשתיות. בדוכן פלאפל חובה להחזיק מנדף וחבית שמן. עלויות אלו נוסקות לגובה של 23,000 ש"ח ואף יותר מכך.
  •  רכישת הציוד בכללי. אם בכל בית עסק רכישת הציוד היא "ה" פרויקט, הרי שבדוכן פלאפל זה רק עוד אחת מן העלויות. עלות הציוד: בין 25 ל-40 אלף ש"ח. מה נכלל בהוצאות אלו? ציוד מטבח, שולחנות וכסאות לפי הצורך, עמדת דלפק.

לסיכום:

עלויות כוללות לפתיחת דוכן פלאפל לשנה הראשונה יכולות להגיע ל 125,000 ש"ח. כמובן שאם החנות ממוקמת באחת מערי הפריפריה או במרכז תל אביב הנתונים ישתנו ללא היכר. 

כדי להגיע לתכנון נכון של הכנסות מול הוצאות, יש לבנות תוכנית עסקית מפורטת. לתזמון פגישה צרו איתנו קשר.

איך מקימים דוכן פלאפל?- כל הצעדים

כדי להביא קונים אל דוכן הפלאפל שלכם, חשוב מאוד שהם יריחו את ריח הפלאפל שלכם. איך? על ידי מיקום טוב של הנכס במקום בו עוברים אנשים רבים. היתרון של מיקום מרכזי, מתבטא במחיר השכירות בלי רחמים, אבל זה שווה. המיקום של הנכס זה המפתח להצלחה של העסק שלכם, לכן השקיעו בכך את הזמן הראוי. 

לרוב, במקומות ציבוריים מסתובבים אנשים שגרים בריחוק מקום, ולכן העדיפו תמיד קירבה לתחנת אוטובוס מרכזית. גם אם הקהל הייעודי שלכם יתבסס על שתיה, זה כבר טוב. כי בדרך כלל מתחילים עם משהו קטן ובסוף לא משאירים את מנת הפלאפל על הדוכן…  

איך תייחדו את עצמכם כדוכן פלאפל אחר מכל דוכן אחר?

אדיבות– זו מילת המפתח. אין כמו שירות טוב בשביל למשוך אנשים פעם שניה לדוכן שלכם. לקוח שמגיע פעם שניה מוכיח לכם שהצלחתם במשימה. כאשר אנחנו אומרים שירות אנחנו מתכוונים לדבר הכי פשוט שיש. חווית קניה, מוכר נחמד ומאיר פנים, מוכר שיודע להתחבר עם הלקוחות. כך "תמחזרו" את הלקוחות שלכם. 

היגיינה– אנשים לא סובלים ריח מחניק מדי בחנות פלאפל. אם תדאגו לשלם לעוד עובד\ת שידאג כל הזמן לניקיון המקום, הרי שהלקוחות ידעו להעריך את זה ובלי שישימו לב הם יציינו אחר כך את הניקיון של הדוכן שלכם, זה מדבר אליהם. 

פואנטה אישית- נסו לחשוב מה מדבר אל הלקוחות יותר מכל. היכנסו לנעליים של הלקוח. סלטים בלי הגבלה, פינת ישיבה מפנקת או כל מה שלא עולה לכם בראש. פשוט תעשו משהו שיש רק אצלכם כדי שתהיה להם סיבה להעדיף את הדוכן שלכם על דוכנים של מתחרים. 

שחקו עם המחירים

כמובן שלפני שאתם עושים זאת, עשו סקר שוק. כי אם דוכני הפלאפל באזור שלכם יורידו יחד אתכם את המחירים, אזי לא עשיתם כלום. לכן, מאוד לשים דגש על גמישות אך לאחר התייעצות מול חכם בתחום תדעו טוב יותר. 

הציוד הנדרש לדוכן פלאפל

  • קופה רושמת.
  • סלטייה.
  • מקפיא ומקרר
  • כיור לנטילת ידיים
  • שירותים
  • מקרר מיוחד למכירת שתייה

לסיכום,

תכנון נכון יכול להוביל אתכם להצלחה. 

לפני שמתחילים להשקיע את הכסף חשוב למפות את תמונת המצב על פי הנתונים הפיננסים שלכם. לא כל מה שרלוונטי לכולם, יהיה מתאים גם לכם. אנו במפתח להקמת עסקים נשמח לתת לכם את השירות הזה בדיוק. נשב יחד, נכיר ונתחיל במיפוי הנתונים שלכם עד שנגיע למצב אידיאלי של הקמת עסק בהתאמה מושלמת למצבכם כיום. הקליקו כאן לתזמון פגישה עם היועצים העסקיים המובילים לעסקים בהקמה.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך פותחים דוכן פלאפל?

 

עסק לדוכני פלאפל הוא סוג של שירותי מזון המתמחה בהכנה ומכירה של פלאפל, שהוא מנת אוכל רחוב ומזון מהיר פופולרי שמקורו במזרח התיכון. פלאפל עשוי בדרך כלל מחומוס טחון שנוצרים לכדורים קטנים או קציצות, ואז מטוגנים בשמן עמוק עד לפריכות. הוא מוגש בפיתות עם תוספות שונות כמו טחינה, סלט ורוטב חריף.

 

ניתן למצוא דוכני פלאפל במגוון מקומות, כולל פינות רחוב, שווקים ומגרשי אוכל בקניונים. לרוב הם מופעלים על ידי בעלי עסקים קטנים וידועים בעלויות הפתיחה הנמוכות שלהם ובתפעול קל יחסית.

 

בכל הנוגע להפעלת דוכן פלאפל, המפתח הוא להיות עקבי ואיכותי ותהליך הכנה יעיל. זה מצריך לעתים קרובות מקורות מרכיבים איכותיים ופיתוח מתכון קל להכנה ועקבי בטעמו. בנוסף, חיוני להצטייד בציוד המתאים, כמו טיגונים עמוקים, ולתחזק אותם כראוי כדי להבטיח בטיחות ואיכות המזון.

 

כאשר מדובר במכירות בפועל של האוכל, הדבר החשוב ביותר הוא השירות. בדוכנים מסוימים עשוי להיות מפעיל יחיד ואחרים עשויים להיות בעלי צוות מרובים כדי להתמודד עם שעות העומס. הדוכנים המוצלחים ביותר הם אלו שמסוגלים לתת שירות מהיר, עם זמן המתנה מינימלי ללקוחות.

תכנית עסקית להקמת דוכן פלאפל

בעת יצירת תוכנית עסקית לדוכן פלאפל, ישנם מספר גורמים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון:

 

מיקום: לפני שתתחילו ליצור את התוכנית העסקית שלכם, עליכם לשקול היטב איפה אתם רוצים למקם את דוכן הפלאפל שלכם. זה עשוי לכלול גם לחקור אזורים בהם יש תנועה רגלית גבוהה וגם זיהוי מתחרים פוטנציאליים באזור.

 

מחקר שוק: עליכם לחקור את שוק היעד שלכם על ידי זיהוי המאפיינים של הלקוח האידיאלי שלכם והתחרות שאתם מתמודדים איתה באזור. כמו כן, חשוב לחקור איזה סוג פלאפל קהל היעד מעדיף, המחיר הממוצע שהוא מוכן לשלם ומה קיים כיום בשוק.

 

מתכונים ותפריט: כדאי לפתח תפריט הכולל מגוון אפשרויות פלאפל וכן שתייה. הקפידו לפתח מתכונים שהם גם טעימים וגם חסכוניים.

 

ציוד ומלאי: יהיה עליכם לרכוש או לשכור את הציוד הדרוש, כגון מכונת פלאפל, מטגנים וכלי בישול, וכן מלאי כגון מרכיבים ועוד

 

מימון: תצטרכו לפתח תוכנית פיננסית עבור דוכן הפלאפל שלכם, כולל דוחות הכנסה צפויים, דוחות תזרים מזומנים ומאזנים. עליכם לכלול גם מידע על עלויות ההפעלה שלכם, כגון הוצאות ציוד ואספקה, ההוצאות התפעוליות החודשיות וההכנסות החזויות שלכם.

 

דרישות משפטיות: עליכם להיות מודעים לכל הדרישות החוקיות החלות על ניהול עסק מזון באזורכם, כגון תקנות בריאות ובטיחות, היתרים ורישיונות.

 

כוח אדם: תצטרכו לתכנן את מספר הצוות שתצטרכו כדי להפעיל את דוכן הפלאפל שלכם ולשקול את התפקידים והאחריות שלהם, וגם את כל ההכשרה והכישורים הדרושים.

 

מכירות ושיווק: תצטרכו לפתח תוכנית מכירה ושיווק הכוללת אסטרטגיות להגיע לשוק היעד שלכם ולקדם את דוכן הפלאפל שלכם.


הרחבה עתידית: כדאי לשקול את פוטנציאל ההתרחבות, כמו פתיחת מקומות נוספים, הצעת שירותי קייטרינג או הרחבת התפריט.

תכנית עסקית להקמת דוכן פלאפל לדוגמא:

תקציר מנהלים:

 

אנו נרגשים להציג את התוכנית העסקית שלנו לדוכן פלאפל, [שם החברה]. הדוכן שלנו יספק פלאפל טעים ואותנטי ללקוחות באזור. עשוי מחומרי גלם איכותיים ומתכונים מסורתיים, הפלאפל שלנו יהווה אופציה טעימה ונוחה עבור מקומיים ותיירים כאחד.

 

שוק היעד שלנו יהיה בעיקר אנשים המחפשים אפשרות מהירה וטעימה לארוחת צהריים או ערב. כמו כן, נכוון לתיירים ומבקרים באזור וכן לעובדי משרד וסטודנטים בסביבה. הדוכן שלנו ימוקם באזור עמוס ועתיר תנועה, מה שיקל על הלקוחות למצוא וליהנות מהפלאפל שלנו.

 

אנו מתכננים להציע מגוון אפשרויות פלאפל, לרבות כדורי פלאפל מסורתיים, כריכי פלאפל וצלחות פלאפל, וכן תוספות כמו חומוס ועוד.  אנו נציע גם אפשרויות צמחוניות וטבעוניות כדי לתת מענה למגוון רחב של צרכים תזונתיים.

 

ההשקעה הראשונית בדוכן שלנו תשמש לרכישת ציוד, מרכיבים ולכיסוי עלות השכרת מקום. אנו צופים ביקוש חזק לפלאפל שלנו ומצפים לראות גידול משמעותי בהכנסות בשנת הפעילות הראשונה.

 

אנו בטוחים בהצלחה הפוטנציאלית של דוכן הפלאפל שלנו ומצפים לספק פלאפל טעים ואותנטי ללקוחות באזור.

 *יש להוסיף מידע על היזם והניסיון שלו

שירותים:

– פיתות

– חומוס, צ'יפס

– משקאות כגון סודה, מים, לימונדה, קולה ועוד

 

שוק היעד:

– כל מי שמחפש ארוחה מהירה, טעימה ובמחיר סביר.

-אנשים צמחוניים וטבעונים המחפשים אפשרויות מזון מהצומח

 

שיווק:

– פרסום מקוון ולא מקוון

– נוכחות במדיה חברתית

– יצירת קשרים ושותפויות עם אירועים ופסטיבלים של משאיות אוכל מקומיות



תחזיות פיננסיות:

– עלויות משתנות בהתאם לדוכן.

– התכנון הוא לפרוץ את שוק הדוכני פלאפל במהלך שנת הפעילות הראשונה ולהשיג רווח עד סוף השנה השנייה.

 

צוות ניהול:

-בעלים – אחראי על הניהול הכולל של העסק כולל כוח אדם, תקצוב ואדמיניסטרציה.

-שף – אחראי על הכנת מזון איכותי וניהול תפעול המטבח

-עובדים –  אחראים על מתן שירות לקוחות מעולה והפעלת הדוכן.

 

פעילות העסק:

– שעות הפעילות משתנים בהתאם לדוכן.

– בדוכן הפלאפל יעמוד צוות עובדים מנוסה וידידותי למתן שירות לקוחות מעולה והכנת אוכל איכותי.

– דוכן הפלאפל יעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים ובטכניקות מסורתיות להכנת כריכי פלאפל טעימים ואותנטיים.

– דוכן הפלאפל יעמוד בכל החוקים והתקנות הרלוונטיים וישמור על רמה גבוהה של היגיינה וניקיון.

 

בנוסף לנקודות אלו, אלמנטים נוספים שעשויים להיכלל בתוכנית העסקית:

מיקום וציוד: דוכן הפלאפל ימוקם בשטח עמוס תנועה, עם גישה נוחה ללקוחות. הוא יהיה מצויד בציוד הכרחי כמו טיגונים, גריל ויחידות קירור.

בטיחות מזון ותברואה: דוכן הפלאפל יעמוד בכל תקנות בטיחות המזון והתברואה הרלוונטיים, ויוודא כי כל האוכל מוכן ומוגש בצורה בטוחה והיגיינית.

פניה מהירה: