חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעלי עסק? אתם חייבים רואה חשבון תותח!

כאשר רואה החשבון שלכם מבקש ממכם מסמכים כדי לערוך עבורכם את הדו"ח השני שלכם, אתם נאלצים להתפנות לעוד משימה חוץ מהמשימות היומיומיות של העסק. זה דבר לא כל כך פשוט. איך תעמדו בלחץ? חשוב לזכור שהדו"ח הזה מגיע לעזור לכם, יותר מאשר למדינה. מטרת המדינה היא להבין את המצב העסקי שלה בכללותו. המטרה שלכם, היא להבין את המצב העסקי שלכם. אם כבר אתם מתאמצים ורואה החשבון יושב אתכם על הדו"ח השנתי, אז למה לא להיות ערניים לתזוזות בעסק? האם לטוב הן, או חלילה למוטב? 

כל כמה זמן צריך להיפגש עם הרואה חשבון? 

אם יש לכם עסק מתפקד, אתם חייבים להגיע לכל הפחות אחת לחודש לרואה החשבון שלכם, כדי למפות את תמונת המצב העסקית. גם אם הפגישה נראית לכם מיותרת, אל תוותרו עליה. כי ההתנהלות העסקית והכלכלית שלכם בעסק, היא היא זו שתכריע את הרווחיות. בנוסף לכך, ברגע שהעסק מתוחזק טוב, לא תצטרכו לעבוד קשה לפני הגשת דוחות. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מה מצב המסמכים שלכם במהלך השנה? 

אחד הדברים שיכולים לעזור לכם לשפר את ההתנהלות שלכם מול רואה החשבון, ומולכם בעצמכם זה ההתנהלות במסמכים השונים. לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הנטיה הטבעית, לשנוא מסמכים רשמיים מכל מיני גופים. אבל לפני שאתם מתפתים להעיף את המעטפה לפני שאתם פותחים אותה, חשוב מאוד שתבדקו אם המכתב לא דורש טיפול מידי. כדאי מאוד להכין קלסר מסודר המחולק לתיקיות, כדי שתוכלו למצוא בבוא היום כל מסמך במקומו היכן שהוא מונח. 

מה תדברו עם רואה החשבון שלכם? 

אחד הדברים שאתם צריכים להיות מעודכנים מהם כל הזמן, דרך רואה החשבון שלכם, זה האם יש חוקים חדשים שמצריכים ממכם שינוי בפועל. לדוגמא שכר מינימום לעובדים עלה / ירד. 

ניהול דירות

עוד נקודה חשובה, פירוט כרטיסי האשראי שלכם. הוצאות של עסק לא דומות להוצאות הביתיות. בגלל שהן רבות, חשוב מאוד לעבור עם רואה חשבון על רשימת ההוצאות שלכם ולוודא שאין שום הוצאה שאתם יכולים לחסוך אותה. 

כמובן ששתי הנקודות שהעלנו כאן, הן רק על קצה המזלג. בעל עסק שכבר נכנס למסלול הפגישות עם רואה החשבון שלו, מבין על מה אנחנו מדברים. בכל מקרה, חשוב מאוד להיכנס לשגרה המבורכת הזו. 

רוצים לדעת עוד על התנהלות נכונה בעסק שלכם? חולמים לציין וי ענק על הנושא של התנהלות כלכלית? בדיוק בשביל זה המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים, נמצאים כאן. אנו נשמח ללוות אתכם בתהליך של שינוי לקראת התנהלות טובה יותר בעסק שלכם. איך? פשוט מאוד. השינוי מתחיל כאן!

פניה מהירה: