חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים עסק לתפירת פאות?

עברתם הכשרה לתפירת פאות? עסק לתפירת פאות הוא עסק רווחי ומבוקש במיוחד. במגזר החרדי מרבית הנשים חובשות פאות ופאה ממוצעת לא נשארת יפה למשך יותר מחמש שנים. תמיד יצטרכו להמשיך לייצר פאות חדשות ולתקן פאות קיימות. איך מקימים עסק של תפירת פאות? כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן. 

מי קהל היעד לעסק לתפירת פאות? 

  • פאניות – פאניות רבות שאין להן הכשרה בתחום תפירת פאות, מוכרות פאות ללקוחות שלהן ומפנות תיקוני פאות לבעלות הכשרה בתחום. תוכלו להציע שירותי תפירת פאות לפאניות. הביקוש בקהל היעד הזה  גדול מאוד וכמעט כל תופרת פאות שמתחילה לעבוד, מוצאת מיד פאניות לקוחות שמעוניינות ליהנות מהעבודה שלה. כדי להצליח בתחום, עליכם להיות בעלי כושר דיוק והבנת צרכי הלקוחה.
  • לקוחות פרטיות – נשים המעוניינות לרכוש פאה אך אין להם שום עניין לשלם דמי תיווך לתיקון פאה. בנישה זו תוכלו להציע שירות גם לנשים הרוכשות פאות באליביי (כן! יש דבר כזה) וכשהן מקבלות את הפאה הן נזקקות לשינויים קלים.
תפירת פאות

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • יצרניות פאות – יצרניות פאות שלא מעוניינות להכניס עוד עובדות לתחום תפירת הפאות ונתקעות מפעם לפעם עם לחץ עבודה גבוה, ישמחו לתת לכם עבודה כתופרות פאות מקצועיות.  

מהן העלויות של הקמת עסק לתפירת פאות? 

  • מכונת תפירה – מכונת תפירה עם ראש תפוח מגיעה לעלות גבוהה של אלפי שקלים. כמובן שיש לקחת בחשבון תיקונים ותחזוק אחת לתקופה.
  • השכרת מקום – אם אין לכם חשק שכל הבית יתמלא בשיער, יהיה חכם מצדכם להוציא את מכונת התפירה מהבית ולהשכיר חדר שקט בקרבת מקום למטרה זו. קחו בחשבון שיתכן ותוך תקופה תצטרכו עוד ידיים עובדות שיעזרו לכם להשתלט על העבודה. במקרה כזה עבודה מהבית לא תבוא בחשבון.
     
  • רכישת שיער – בתחילת דרככם כייצרני פאות, תצטרכו לייצר כמה פאות לדוגמא כדי לתת ללקוחות פוטנציאלים להתרשם מהם. בעז"ה הפאות תימכרנה וההשקעה תחזיר את עצמה. בשלב הקמת העסק עליכם לקחת בחשבון את הוצאת רכישת השיער כחלק מהוצאות העסק.
     
  • מיסים – בשלב הקמת העסק עליכם להתנהל מון רשויות המס: ביטוח לאומי, מע"מ ומס הכנסה. כמובן שחשוב להיעזר ביועץ עסקי שיעזור לכם להתנהל בצורה מקצועית מול הגופים הממשלתיים.
     
  • ביטוחים – רכישת ביטוחי חובה שיגנו על הסחורה, מכונת התפירה, הציוד ועליכם עצמכם. 

בעסק של תפירת פאות, פחות צריך את הפרסום המסורתי ברשתות ובעיתונות. תצטרכו להציע את עצמכם לפאניות ויצרניות פאות באופן ישיר. כמובן שאם תקימו לעצמכם אתר אינטרנט תשמעו הרבה יותר רציניים, אבל זה כבר למרחיקי לכת. 

יועץ עסקי מומלץ להקמת עסק לתפירת פאות

הגעתם למקום הנכון. כי תמיד כדאי לעבוד עם המומחים בתחום. תנו לנו לסייע לכם. המומחים שלנו בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים כאן בשביל לתת לכם יד בכל תהליך הקמת העסק. יחד איתנו אתם לא צריכים להיות בעלי הכשרה במנהל עסקים כדי להצליח, פשוט תנו לנו לעשות לכם את העבודה. תתמקדו במה שאתם טובים. דברו איתנו.

איך בונים תוכנית עסקית לעסק של תפירת פאות?

תפירת פאות היא תהליך יצירת פאות, העשויות בדרך כלל משיער סינטטי או משיער אנושי, למטרות שונות כגון נשירת שיער, אופנה ותלבושות. עסק תפירת פאות יכול לכלול יצירת פאות מותאמות אישית לאנשים פרטיים כגון(דתיות ועוד) או ייצור פאות בכמויות גדולות למכירה קמעונאית.

 

כדי להקים עסק לתפירת פאות, צריך להיות בעל ידע ומיומנויות בתפירה והבנה טובה של חומרים וטכניקות להכנת פאות. ייתכן שיהיה צורך גם לרכוש ציוד תפירה וציוד להכנת פאות, וכן למצוא חלל עבודה מתאים.

בסך הכל, עסק תפירת הפאות יכול להיות מאמץ משתלם ומתגמל עבור אלה עם תשוקה לשיער ואופנה, כמו גם עין טובה לפרטים ומוסר עבודה חזק.

תוכנית עסקית לעסק של תפירת פאות

תקציר מנהלים:

סעיף זה אמור לספק סקירה קצרה של עסק תפירת פאות, כולל מטרתו, שוק היעד ויעדים לטווח ארוך.

 

תיאור חברה:

חלק זה אמור לספק מידע מפורט יותר על העסק, כגון מבנה, הבעלות וההיסטוריה שלו.

 

ניתוח שוק:

בחלק זה תצטרכו לבצע מחקר על תעשיית הפאות ולקבוע את גודל השוק ופוטנציאל הצמיחה שלו. זה יעזור לכם לזהות את שוק היעד ואת התחרות.

 

מוצרים ושירותים:

סעיף זה צריך לתאר את סוגי הפאות שתציעו, כולל סגנונות ומחירים. ולהסביר כיצד המוצרים והשירותים שלכם שונים מאלה המוצעים על ידי המתחרים שלכם.

 

שיווק ומכירות:

בחלק זה, עליכם לציין את אסטרטגיות השיווק והמכירות שלכם, כולל כיצד אתם מתכננים להגיע לשוק היעד שלכם ולהגביר את הכרת המותג.

 

פעולות:

סעיף זה אמור לפרט כיצד אתם מתכננים לנהל את הפעילות היומיומית של עסק תפירת פאות כולל מיקום, ציוד וצרכי כוח האדם.

 

תחזיות פיננסיות:

סעיף זה אמור לספק תחזיות פיננסיות עבור עסק תפירת הפאות שלכם, כולל הכנסות והוצאות, וניתוח איזון.

 

סיכום:

סעיף זה אמור לסכם את נקודות המפתח מהסעיפים הקודמים ולספק הצהרה סופית לגבי כדאיות עסק תפירת הפאות שלכם.

דוגמא לתוכנית עסקית לעסק של תפירת פאות

תקציר מנהלים

העסק שלנו הוא עסק חדש לתפירת פאות שיתמחה ביצירת פאות בהתאמה אישית לאנשים עם נשירת שיער ולמי שמחפשים אמירה אופנתית. הפאות שלנו יהיו עשויות משיער סינטטי ושיער אנושי איכותי ויהיו זמינות במגוון סגנונות וצבעים. החברה תהיה בבעלות של צוות של יצרניות פאות מנוסה עם תשוקה לשיער ואופנה. המטרה שלנו היא להפוך לחנות מובילה של פאות בהתאמה אישית ולספק ללקוחותינו חווית קניה יוצאת דופן.

 

תיאור חברה

החנות תהיה בעלות בלעדית בבעלות ומופעלת על ידי [השם שלך]. העסק יתבסס ב[עיר] ויפעל בתחילה מתוך בית. ככל שהעסק יגדל, אנו עשויים לשקול להתרחב למקום מסחרי. הצוות שלנו יורכב מיצרני פאות מנוסים שיעבדו יחד כדי ליצור את הפאות האיכותיות ביותר.

 

ניתוח שוק

תעשיית הפאות חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, עם מספר הולך וגדל של אנשים שמחפשים פאות למטרות תחפושות, אופנה ועוד. שוק היעד שלנו יכלול אנשים חובבי אופנה ואנשים שמחפשים פאות למטרות תחפושות. המתחרים שלנו כוללים חנויות פאות, סלוני יופי וחנויות מקוונות. עם זאת, אנו נבדל את עצמנו על ידי הצעת מגוון רחב יותר של סגנונות, שירות לקוחות מותאם אישית ויכולת ליצור פאות בהתאמה אישית.

 

מוצרים ושירותים

החנות תציע מגוון פאות העשויות משיער סינטטי ושיער אנושי. הפאות שלנו יהיו זמינות במגוון סגנונות, כולל אורכים קצרים, בינוניים וארוכים, וגם סגנונות של שיער ישר, מתולתל וגלי. אנו מציעים גם מגוון צבעים לבחירה. בנוסף לפאות סטנדרטיות, אנו נציע שירותי פאות בהתאמה אישית לאנשים עם נשירת שיער או למי שמחפש אמירה אופנתית ייחודית.

 

שיווק ומכירות

החנות תשתמש במגוון אסטרטגיות שיווק כדי להגיע לשוק היעד שלנו, כולל מדיה חברתית, פרסום ממומן ופרסום מקומי. אסטרטגיית המכירה שלנו תתמקד במתן שירות לקוחות מותאם אישית ובניית קשרים עם לקוחותינו. כמו כן, נציע מבצעים והנחות כדי לעודד עסקים חוזרים.

 

פעולות

Glam Wigs תהיה מבוססת ב[עיר, מדינה] ותפעל בתחילה מתוך סדנה ביתית. הצוות שלנו יורכב מיצרני פאות מנוסים [מספר עובדים] שיעבדו יחד כדי ליצור את הפאות האיכותיות ביותר. אנו נרכוש את כל החומרים והציוד הדרושים, כולל ציוד להכנת פאות, מכונות תפירה וכלים. כמו כן, נשמור על אתר אינטרנט וחנות מקוונת כדי להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את המכירות.

 

תחזיות פיננסיות

החנות תדרוש השקעה ראשונית אשר תכסה את עלות החומרים, הציוד ושיווק. אנו מצפים שההכנסות שלנו יגדלו באופן משמעותי בשנים הבאות ככל שנרחיב את היצע המוצרים ואת בסיס הלקוחות שלנו.

פניה מהירה: