חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים עסק לסידור גבות? 

למדת לעצב גבות ויש לך את זה בידיים? את יכולה להתפרנס בכבוד מעבודה מבוקשת, קלה ונעימה. הקמת עסק לסידור גבות לא דורשת השקעה כספית גדולה, כך שגם אם אין לך כרגע כסף בצד, תוכלי להתחיל לעבוד כעצמאית. 

מהם השלבים להקמת עסק לסידור גבות? 

  • פתיחת תיק עסק – כדי להתחיל להרוויח כסף כחוק, עליך להירשם כבעלת עסק ברשויות המס המע"מ והביטוח הלאומי. למרות שתוכלי לקבל לקוחות בביתך ולעבוד בצורה לא חוקית, זה לא שווה לך. אם תעבדי בצורה מסודרת ומדווחת, תהיי זכאית לקבל חופשת לידה בבוא העת, מענקי קורונה (שלא יהיו).

  • השכרת מקום – מסדרות גבות רבות, מקבלות את הלקוחות שלהן בביתן. אם יש לך תנאים בבית לסטודיו נעים ופרטי, תוכלי לחסוך את עלויות השכירות. אבל אם לא, תצטרכי לחפש חדר קטן, נחמד, נעים ומאוורר כדי לקבל בו את קהל לקוחותיך בצורה שתכבד אותך ואת העסק שלך.

הקמת עסק של סידור גבות

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • רכישת ציוד – עליך לרכוש מיטת קוסמטיקה, כיסא עבודה בשבילך, מחמם שעווה, פינצטות, מספריים ועוד. לא מדובר בהשקעה גדולה, אך יש לקחת בחשבון את הוצאת רכישת הציוד כחלק מחישוב רווחיות העסק.

     

  • מחירון – מחירים לא נקבעים על פי מצב רוח. חשוב מאוד לקבוע מחירון קבוע לכל אחד ואחד מהשירותים שאת נותנת בסטודיו שלך. זה יתן תחושה של רצינות ומקצועיות ללקוחות שלך.

     

  • מיתוג ופירסום – כדי שיתחילו להתקשר אליך לקבוע תורים, עליך לצאת בקמפיין פרסום. בעסק של סידור גבות, זו ההשקעה הכספית הגדולה ביותר (פרט ללימודים) שאת עתידה להיתקל בה.

     

  • בניית תוכנית עסקית – פתיחת עסק היא לא בהכרח מניבה רווחים. כדי להיות בטוחה שאת עובדת בצורה יעילה והעסק משיג את הפוטנציאל הראוי לו, פני לייעוץ עסקי לבניית תוכנית עסקית מפורטת ומסודרת. תוכנית עסקית מקצועית תנחה אותך להתנהלות נכונה בעסק שלך ותגרום לרווחים להיות גדולים יותר.

     

רוצה לפתוח עסק ואת מרגישה שהבירוקרטיות הרבות מבלבלות אותך? אם את רוצה למצוא את עצמך מנהלת ברוגע ובשמחה את העסק הפרטי שלך, היעזרי ביועץ עסקי מומחה להקמת עסקים. מומחי המפתח ללווי והקמת עסקים, ישמחו לתת גם לך שירות. כדי להתקדם, דברי איתנו. 

איך בונים תוכנית עסקית לעסק של סידור גבות?

טיפוח גבות הפך בשנים האחרונות להיבט חשוב של טיפוח ויופי. מספר הולך וגדל של אנשים המחפשים שירותים מקצועיים לשמירה ושיפור מראה הגבות שלהם. זה הוביל לצמיחת תעשיית טיפוח הגבות, המציעה מגוון שירותים כמו עיצוב, גוון, שיטת השערה ושעווה.

 

עסק לטיפוח גבות פועל בדרך כלל במיקום קמעונאי, כגון סלון יופי, והוא עשוי להציע גם שירותי יופי נוספים כגון איפור, טיפולי פנים וטיפוח ציפורניים.

 

על מנת להצליח בענף תחרותי זה, על עסק לטיפוח גבות להציע שירותים איכותיים במחירים תחרותיים ולשמור על מוניטין חיובי באמצעות שביעות רצון לקוחות. שמירה על הטרנדים והטכניקות העדכניות ביותר בתחום טיפוח הגבות חשובה גם כדי להתקדם בשוק.

תוכנית עסקית לעסק של סידור גבות

תקציר מנהלים: סקירה קצרה של העסק, כולל יעדיו, השירותים המוצעים, קהל היעד ותחזיות פיננסיות שלו.

 

תיאור החברה: תיאור מפורט של העסק, כולל ההיסטוריה שלו, מבנה הבעלות שלו וצוות ההנהלה שלו.

 

ניתוח שוק: ניתוח של השוק הנוכחי, כולל מתחרים, שוק היעד ומגמות.

 

הצעות שירות: תיאור השירותים המוצעים, לרבות עיצוב גבות, גוון, שיטת השערה, שעווה ושירותים נלווים נוספים.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות: תוכנית למשיכת לקוחות ושימורם, לרבות פרסום ומבצעים ושיווק מקוון.

 

תכנית תפעולית: תכנית לתפעול השוטף של העסק, לרבות מדיניות כוח אדם, תזמון ושירות לקוחות.

 

תוכנית פיננסית: תחזית של כספי העסק, לרבות עלויות הקמה, הוצאות תפעול ותחזיות הכנסות ל-3-5 השנים הבאות.

 

מסקנה: סיכום התוכנית העסקית והצהרת יעדי העסק והחזון לעתיד.

דוגמא לתוכנית עסקית לעסק של סידור גבות

תקציר מנהלים

העסק שלנו הוא עסק חדש לטיפוח גבות המציע שירותי עיצוב, צביעה, שיטת השערה ושעווה של גבות באיכות גבוהה ללקוחות בעיר ___. המטרה שלנו היא לספק סביבה מסבירת פנים ומרגיעה בה לקוחות יכולים לקבל טיפול מקצועי ומותאם אישית לגבותיהם. השירותים שלנו מבוצעים על ידי קוסמטיקאיות מנוסות אשר מסורות לסייע ללקוחותינו להשיג את המראה הרצוי להם. אנו מאמינים שהשילוב הייחודי שלנו בין שירותים איכותיים ומחירים נוחים יבדל אותנו מהמתחרים ויאפשר לנו לצמוח לעסק מצליח.

 

תיאור חברה

החברה הוקמה על ידי אסתטיקאית מנוסה ___. יש לה ניסיון רב בתעשיית היופי ויש לה תשוקה לעזור ללקוחותיה להיראות ולהרגיש במיטבם. העסק נמצא בבעלותה וממוקם במרכז העיר _____. הסלון שלנו מאופיין בעיצוב שיקי ומודרני ומצויד בטכנולוגיה ובמוצרים העדכניים ביותר כדי לספק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר האפשרית.

 

ניתוח שוק

תעשיית טיפוח הגבות צומחת במהירות בישראל ויש ביקוש גבוה לשירותים מקצועיים ובמחיר סביר. שוק היעד שלנו הוא נשים המעוניינות לטפח את המראה שלהן, בנוסף גם גברים הם קהל היעד בימינו והביקוש לעיצוב גבות אצלם הולך וגודל. התחרות שלנו כוללת סלונים וספא יוקרתיים וגם עסקים ביתיים אשר לוקחים מחירים מוזלים בדרך כלל. אנו מאמינים שהשילוב הייחודי שלנו בין שירותים איכותיים ומחירים נוחים יבדל אותנו מהמתחרים וימשוך לקוחות שמחפשים אופציה אישית ומשתלמת יותר.

 

הצעות שירות

  • החברה מציעה מגוון שירותי טיפוח גבות הכוללים:
  • עיצוב גבות
  • צביעת גבות
  • שיטת השערה
  • שעווה לגבות

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות

אנו מתכננים לשווק באמצעות שילוב של פרסום מקוון, מדיה חברתית, פניות מפה לאוזן ומבצעים בחנות. האתר שלנו יכלול רשימה מלאה של שירותים ומחירים, תמונות לפני ואחרי של העבודה שלנו. אנו נציע גם מבצעים כדי לעודד לקוחות חוזרים.

 

תוכנית מבצעית

העסק יהיה פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00-19:00. צוות הקוסמטיקאיות המנוסות שלנו יעמוד לרשותכם על מנת לספק ללקוחות את השירותים האיכותיים ביותר. אנו נשתמש במערכת ניהול יומן פגישות כדי להבטיח ללקוחותינו חוויה חלקה מתחילתו ועד סופו.

 

תכנית פיננסית

עלויות הפתיחה המשוערות כוללות ציוד, שכירות, מלאי והוצאות שיווק. 

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

סיכום

העסק הוא עסק חדש אשר יתמקד במתן שירותי טיפוח גבות באיכות גבוהה במחירים נוחים. עם צוות של קוסמטיקאיות מנוסות ומחויבות לשביעות רצון הלקוחות, אנו מאמינים שהעסק שלנו יצליח בשוק ההולך וגדל של לוס אנג'לס.

פניה מהירה: