חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים עסק להשכרת שמלות אירועים?

השכרת שמלות אירועים ונשף היא עסק רווחי. אם יש לכם ראש של מעצב אופנה, תוכלו להקים עסק של השכרת שמלות לשושבינות, למחותנות ולכל מי שסביב החתן והכלה. רכישת שמלה לאירוע חד פעמי נחשבת לצעד פחות חכם. גם אם מבחינה כלכלית השכרת שמלה עולה כמעט כמו רכישת שמלה, אין מה לעשות עם השמלה לאחר האירוע ובדרך כלל היא רק תופסת מקום כלל לא מיותר בארון. לכן מרבית הנשים מעדיפות לשכור שמלה. איך מקימים עסק של השכרת שמלות לאירועים? המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים מדברים על זה. 

מי קהל היעד? 

כאשר מקימים סלון להשכרת שמלות ערב, חשוב מאוד להתמקד בקהל היעד אליו מעוניינים להגיע. כלומר, עליכם לתפור שמלות אירועים או לנשים בנות ונערות. אם תציעו את כל המגוון, תוכלו להגיד שיש לכם שמלות לכל הגילאים במקום אחד. ברגע שתתפרו שמלות לכל הגילאים, תוכלו להוציא משפחה שלמה עם סט זהה לחתונה, דבר שיעלה את הביקוש של השכרת השמלות שלכם. אבל קחו בחשבון, זה ידרוש יותר משאבים. תפרו גזרות מתאימות לקהל היעד. לדוגמה, אם אתם פונים לקהל הדתי השמלות תהיינה חייבות להיות צנועות יחד עם זה שהן חייבות להיות מלאות סטייל ושיק.

שמלות כלה

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהן עלויות המימון לפתיחת עסק של השכרת שמלות? 

כדי לפתוח עסק של השכרת שמלות, תצטרכו להשקיע בכמה דברים: 

  • בדים – רכישת בדים ובעיקר בדים לבגדי אירועים, היא רכישה יקרה, ומדובר בהשקעה לכל דבר ועניין. 
  • זמן – זמן שווה כסף. תצטרכו להשקיע זמן בתפירת שמלות כדי למלא את המלאי. כל עוד אין לקוחות, אין צורך בכוח עזר, אבל עם הזמן ועם בוא הלקוחות, יתעורר הצורך בגיוס עוד עובדות בתפירה גיהוץ וכדומה. 
  • מקום – השכרת נכס והתאמתו לצרכים של סלון שמלות אירועים. חלל ריק, מתלים, מראות, חדרי מדידה, תאורה, שירותים וכל מה שצריך. 
  • מיתוג ופרסום – עסק של השכרת שמלות יכול גם לעבור מפה לאוזן, אבל אין מצב שהשיווק יתבסס רק על זה. חשוב מאוד למתג ולפרסם את העסק כדי להגדיל את כמות הלקוחות ורווחיות העסק. 
  • ביטוח – שמלות אירועים עלולות להיגנב, להישרף ולהינזק במהלך האירוע עצמו. כדי להגן על הסחורה שלכם, חובה לרכוש את פוליסות הביטוח המתאימות. 

לפני שאתם מקימים עסק משלכם, אתם חייבים לפגוש יועץ עסקי מקצועי שימפה  יחד איתכם את הנתונים ויבדוק את הכדאיות הכלכלית להקמת העסק. כי לא כל הקמת עסק היא רווחית ולא כל עסק רווחי יהיה רווחי לכל אחד בכל מקום… חייבים למפות את הנתונים ולבנות תוכנית עסקית למינוף ולקידום העסק. לצורך כך אתם צריכים יועץ עסקי מומחה כמו שתפגשו בחברתינו, חברת המפתח לליווי והקמת עסקים.

איזה יועץ עסקי מומלץ לליווי עסק להשכרת שמלות?

הגעתם למקום הנכון! המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים, כאן לשרותכם. אנו מתמחים בליווי עסקי בשלב הקמת העסק, בניהול משברים וגדילה עסקית. אנו ניתן לכם יד ונתכנן יחד אתכם את העתיד משלב היצירה ועד השלב הביצועי הרווחי. כי אם כבר מקבלים ייעוץ, למה לא לקבל אותו מהטובים בתחום? תנו לנו לסייע לכם.

איך בונים תוכנית עסקית להשכרת שמלות לאירועים?

השכרת שמלות לאירועים הוא עסק שמשאיל לבוש רשמי לאירועים מיוחדים כמו חתונות, נשפים, חגיגות ואירועים אחרים בתשלום. התהליך כרוך בדרך כלל בבחירת שמלה מקולקציה שמציעה חנות להשכרה, תשלום על השכרת השמלה לתקופת זמן מוגדרת והחזרת השמלה לאחר האירוע. היתרונות של השכרת שמלה כוללים את האפשרות ללבוש שמלת מעצבים ברמה גבוהה במחיר מוזל יותר, אפשרות למגוון רחב יותר של סגנונות לבחירה וזה חוסך עלויות של תפירת שמלה ואחרי זה השמלה נשארת בארון ללא שימוש בה.

תוכנית עסקית להשכרת שמלות לאירועים

תקציר מנהלים: סקירה קצרה של הרעיון העסקי, שוק היעד, התחזיות הפיננסיות וצוות ההנהלה.

 

ניתוח שוק: ניתוח מפורט של הביקוש בשוק לשמלות להשכרה, תחרות ולקוחות יעד.

 

מוצר ושירותים: תיאור של השמלות להשכרה, תהליך ההשכרה וכל שירותים נוספים המוצעים (כגון סטיילינג או משלוח).

 

שיווק ומכירות: תוכנית לקידום העסק, לרבות פרסום, מבצעים ושותפויות עם מתכננות אירועים או חנויות כלות.

 

תפעול: תיאור התפעול השוטף, לרבות תהליך השכרה, ניהול מלאי ושירות הלקוחות.

 

תחזיות פיננסיות: ,תיאור מפורט של ההוצאות וההכנסות הצפויות, עלויותת שמלות, הוצאות שיווק ותפעול.

 

צוות ניהול: תיאור של אנשי צוות המעורבים בעסק, הרקע והאחריות שלהם.


מסקנה: סיכום התוכנית העסקית, שוק היעד, התחזיות הפיננסיות, וחזרה על המטרות והיעדים של העסק.

דוגמא לתוכנית עסקית להשכרת שמלות לאירועים

תקציר מנהלים:

השכרת שמלות היא עסק חדש המציע השכרת שמלות מעצבים ברמה גבוהה לאירועים מיוחדים. העסק שואף לכוון לנשים שמחפשות לבוש רשמי במחיר סביר לחתונות, נשפים, חגיגות ואירועים אחרים. עם מבחר רחב של שמלות מעוצבות, שירות לקוחות איכותי ותהליך השכרה נוח, החנות עומדת להפוך ליעד הרצוי לנשים שמחפשות את השמלה המושלמת לאירוע המיוחד שלהן.

 

ניתוח שוק:

השכרת שמלות לאירועים היא שוק הולך וגדל, כאשר יותר ויותר נשים מחפשות אפשרויות משתלמות ונוחות לאירועים המיוחדים שלהן. השוק הוא תחרותי ביותר, עם מספר חנויות להשכרה מוכרות המציעות מבחר מצומצם של שמלות. החנות שלנו שואפת לבדל את עצמה על ידי הצעת מבחר רחב של שמלות מעצבים ברמה גבוהה, ייעוץ סטיילינג אישי ותהליך השכרה נוח.

 

מוצר ושירותים:

החנות שלנו מציעה אוסף של למעלה מ-200 שמלות מעצבים, כולל סגנונות של מעצבים מובילים, תהליך ההשכרה פשוט ונוח, כאשר לקוחות יכולים גם להזמין את השמלה הרצויה באינטרנט ולקבל אותה במשלוח עד לדלת ביתם וגם למדוד פיזית בחנות. בנוסף להשכרת שמלות, אנו מציעים גם שירותי תיקונים וסטיילינג.

 

שיווק ומכירות:

החנות תקדם את עסקיה באמצעות פרסום מקוון, שותפויות עם מתכנני אירועים מקומיים וחנויות כלות ועוד. העסק גם יציע מבצעים והנחות מיוחדות לעוקבים במדיה החברתית ולמנויים שלנו.

 

פעולות:

השכרת שמלות תפעל בלב העיר ותאויש על ידי צוות סטייליסטים מנוסים שיסייעו ללקוחות בתהליך ההשכרה, יתנו ייעוץ סטיילינג ויטפלו בשינויים ותיקונים. העסק ישתמש במערכת ניהול מלאי חזקה כדי להבטיח שהשמלות מטופלות כראוי ומוחזרות מיד לאחר כל השכרה.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק

 

צוות ניהול:

השכרת שמלות נמצאת בבעלותה של __, יזמית ותיקה עם רקע באופנה וקמעונאות. ג'יין תהיה אחראית על האסטרטגיה העסקית הכוללת, השיווק והתפעול. כמו כן, העסק יעסיק צוות סטייליסטים מנוסים ונציגי שירות לקוחות שיסייעו בתהליך ההשכרה ויעניקו שירות לקוחות מהשורה הראשונה.

 

סיכום:

עם מבחר רחב של שמלות מעצבים, ייעוץ סטיילינג בהתאמה אישית ותהליך השכרה נוח, השכרת שמלות עומדת להפוך ליעד הרצוי לנשים שמחפשות את השמלה המושלמת לאירוע המיוחד שלהן. עם תכנון וביצוע קפדניים, יש פוטנציאל להפוך לעסק מצליח ביותר עם צמיחה ורווחיות חזקה.

פניה מהירה: