חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים מכירת בגדים ביתית?

שוק מכירות ביתיות הינו שוק מתפתח מאוד. חנות לבגדי אופנה מהבית היא רעיון טוב להכנסה צדדית. אנחנו נפרט לפניכם את כל מה שחשוב לדעת לפני שפותחים חנות בגדים מהבית כדי שתעשו את הצעד הזה בצורה הנכונה והכדאית ביותר. המשיכו איתנו.

האם חייב להיות לי זיקה לאופנה?

מכירה של בגדים מהבית זהו שוק. שוק גדול ורווחי בעל סיכונים. אפשר להרוויח אבל חשוב לבוא עם ערך מוסף. כמעט בכל בניין ישנה חנות ביתית כך שהמטרה שלכם היא לבוא עם ערך מוסף.

למה חובה לבוא עם ערך מוסף?

כדי שלקוחות יפנו דווקא לחנות שלכם, אתם חייבים נישה מיוחדת שתייחד אתכם. ערך מוסף זה הבסיס. אולי זה שאתם מכירים ספקים. כיוון של סחורה נדירה. אולי טעם מיוחד. 

כדאי להתחיל בקטן. תהיו ייחודיים. אתם לא חנות סיטונאית. אי אפשר למצוא את הפריטים שלכם בכל מקום. 

מהם חסמי כניסה?

הרגולציה היא מול רשויות המס. לא לעבוד בשחור. אנשים לפעמים פותחים חנות בלי אישור ואם תופסים אותם הם ממש עברו על עבירה בחוק. כך שלא כדאי להתחיל עם כיוון כזה. היו ישרים, רשמו את החנות שלכם בלבן.

איך יכירו אותי?

פרסמו במעגל קרוב, ווטסאפ, פייסבוק, לפתוח עמוד אינסטרגרם. דרך אגב, לא כדאי להשקיע בהרבה מלאי רק קצת מכל דבר. מיתוג טוב זה מפתח לעסק מצליח. בנו לכם קהילת ווצאפ. המכירה בתמונות בווצאפ, ובפועל אנשים באים לבוא ולקחת. אין לכם עלויות של פרסום ושיווק. כך שאתם מקבלים את רוב הרווח ישר לכיס שלכם.

בדרך כלל, חנות בגדים ביתית,  מדובר יהיה בעסק צדדי. 

מדובר בעלות של בין מאות לאלפי שקלים בחודש.

אם מעניין אתכם לפתוח חנות אינטרנטית, פנו לאתר שלנו ושם תמצאו את כל המידע וההכוונה. אבל כאן  יש הרבה רגולציה, משלוחים, השקעות, תוכנית אחרת בפני עצמה. 

כמה חשוב לפנות לייעוץ עסקי?

אתם לא צריכים להשקיע בבניית תוכנית עסקית יקרה. אין סיבה לשלם על בניית תוכנית עסקית עם אסטרטגיות ותשלום יקר עבור השירות. 

אנחנו, במפתח לליווי והקמת עסקים  נבנה לכם תוכנית עסקית שמתאימה לחנות בגדים ביתית. נראה לכם איך לעשות עוסק פטור. תשלמו כמה מאות שקלים. אתם מוזמנים תמיד לגשת אלינו

אנחנו אנשים שמחפשים איך להרוויח את הכסף שלנו. פתיחת חנות בגדים היא דבר שלא צריך להתאים באופי לבעל העסק, אלא להתאים לצורך להכניס עוד כסף. נסו להבין את הרציונאל, יכול להיות שדווקא תמצאו עניין בפתיחת חנות בגדים בבית שלכם שלא דורשת ממכם להקים חנות ולטפח אותה כל הזמן. בואו ללמוד איך עושים את זה. 

מכירות זה עסק עם הרבה כסף?

לפני שאנחנו נכנסים לנישה של חנות בגדים, חשוב לנו שתבינו כי כל עסק של מכירות זה עסק שעשוי להכניס לבעליו הרבה מאוד כסף. אנשים שלא מתעסקים עם מכירות, לא יודעים עד כמה זה רווחי. אם עובדים לפי שעה, השכר הוא קבוע ואינו ניתן להזזה, גם אם תעבדו 12 שעות ביממה, יש גבול כמה שעות אתם יכולים לעבוד. אבל כאשר מדובר בעסק של מכירות, אתם יכולים למכור ביום אחד סחורה רבה כל כך עד כדי כך שעשיתם משכורת של כמעט חודש תוך יומיים. זה יכול להיות. כמובן שהכל תלוי בכמות ואיכות הסחורה שלכם ובכמה אנשים מכירים את החנות שלכם. 

מכירת_בגדים_ביתית

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מה צריך לעשות כדי להקים עסק של חנות בגדים מהבית? 

לפני שאנחנו נכנסים לפרטים חשוב לנו שתדעו כי כאן לא מפורט הכל עד לפרטי פרטים. אבל בגדול זה מה שאתם צריכים לדעת בשלב התחלתי של הכרת התחום. 

  • בחרו את הנישה הספציפית שלכם- בגדי ילדים, בגדי נשים, בגדי גברים, בגדי אירועים, בגדי ספורט ועוד. ככל שתהיו יותר ספציפיים, כך הסיכוי שלכם למשוך אליכם יותר לקוחות, יילך ויגדל. מתפתים למכור גם בגדי נשים, גם בגדי גברים וגם את שאר הסגנונות? אבל לפני שאתם מזמינים סחורה, חשוב שתזכרו שזה לא נכון. חנויות גדולות במקומות מסחריים, עם שטח עצום, יכולות לאפשר לעצמם לעשות את זה. אבל אתם שעוד לא מכירים אתכם, וכל מה שאתם רוצים שאנשים יחושו בנוח לבוא אליכם הביתה ולהתרשם מהסחורה שלכם, אתם צריכים להתמקד בנישה אחת ויחידה. 
  • התחילו בקטן- כדי לא לקחת על עצמכם סיכון גדול מדי, אתם צריכים להתחיל עם מעט סחורה ולאט לאט לפי הצורך להגדיל את כמות הסחורה שאתם מכניסים למכירה שלכם. בשלב זה אנחנו גם ממליצים לכם לעשות ביטוח תכולה. 
  • בחרו שם טוב ומקורי לחנות המכירה שלכם- שם טוב עושה יותר מכל דבר אחר. לא כל האנשים מתעמקים בזה, היום אנשים רבים הם רדודים ולא מדבר אליהם בדיוק מאיזה ניב הגעתם לשם העסק, אבל מה שכן, אנשים מכירים היום את כל התחום השיווקי ובודקים אם מדובר בעסק רציני שיצא בפרסום ומיתוג. 
  • פתחו תיק ברשויות המס והביטוח לאומי- אתם חייבים להכריז על הקמת עסק שעובד "לבן" כדי שתוכלו גם להתחיל לפרסם אותו. ההוצאות האלה הן לא גדולות כל כך. כל מה שאתם צריכים זה לפנות למנהל חשבונות אמין שיעזור לכם עם כל התהליך.

     

  • תבטחו את העסק שלכם- אם חלילה תהיה שריפה בבית שלכם יום אחרי הקמת העסק, שלא ילך הכל לטמיון. 
  • הקמת חנות אינטרנט- היום חנות מקוונת היא חובה בכל עסק שרוצה לגדול ואתם לא יכולים להתחמק מזה. כמובן שכדי שהדברים שאתם מוכרים יגיעו אל כל חלקי הארץ, אתם חייבים לראות שיש לכם דרך לשלוח את מה שהלקוח מזמין גם לצפון ולדרום הארץ. הקליקו כאן לקבלת שירות הקמת אתר אינטרנט. 
  • התחילו לפרסם את עצמכם- אם קשה לכם לפרסם בעיתונות ובכל אמצעי התקשורת מבחינת כלכלית, אתם יכולים להתחיל עם פרסום דרך המיילים. 

רוצים עזרה פרטנית? 

אנחנו בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים נשמח לתת לכם כל עזרה שתרצו. אצלינו תקבלו מעטפת לכל צרכי בית העסק שלכם. אצלינו תהנו מגיוס מימון להקמת העסק, בניית תוכנית עסקית, בניית אתר אינטרנט, ליווי עסקי ממושך וזה עוד לא הכל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם. 

איך בונים תוכנית עסקית למכירת בגדים ביתית?

עסק למכירת בגדים לבית הוא סוג של עסק קמעונאי שבו אדם מפעיל את מכירת הבגדים שלו מביתו ולא מחנויות. פתיחת עסק למכירת בגדים לבית יכולה להיות דרך מצוינת להפוך את התשוקה לאופנה לעסק רווחי.

היתרון העיקרי של עסק למכירת בגדים בבית הוא בכך שהוא מאפשר לבעלים לפעול עם עלויות תקורה נמוכות. מאחר והעסק מתנהל מהבית, אין עלויות הכרוכות בהשכרה של חנות פיזית. עסקים אלה יכולים גם להציע חוויות קניות מותאמות אישית, כגון שירותי סטיילינג.

 

בסך הכל, עסק למכירת בגדים לבית יכול להיות מיזם מתגמל ורווחי עבור אלה שאוהבים אופנה ובעלי ידע, עם התכנון, האסטרטגיה והביצוע הנכונים, עסק למכירת בגדים מהבית יכול להציע את הגמישות והתגמול הכספי שאנשים רבים מחפשים בעבודתם.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

תוכנית עסקית למכירת בגדים ביתית

תקציר מנהלים

ספקו סקירה כללית של עסקי מכירות הבגדים הביתיים שלכם, כולל המוצרים, שוק היעד וערך המוסף.

 

תיאור חברה

תארו את העסק שלכם בפירוט רב יותר, כולל המבנה המשפטי שלכם, מיקום וכל הרישיונות או ההיתרים שאתם עשויים להזדקק לו.

 

ניתוח שוק

נתחו את שוק היעד שלכם, כולל נתונים דמוגרפיים, הרגלי קנייה ומתחרים. תזהו כל מגמה בתעשיית האופנה שעשויה להשפיע על העסק שלכם.

 

מוצרים ושירותים

תארו את המוצרים שאתם מתכננים למכור, כולל האיכות, העיצוב והתמחור שלהם. וכל שירות נוסף שאתם עשוים להציע, כגון עיצוב מותאם אישית או שינויים.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות

תארו את תוכנית השיווק והמכירות שלכם, כולל האסטרטגיות המקוונות והלא מקוונות שלכם, דונו באסטרטגיית התמחור שלכם, כמו גם בכל מבצע או הנחות שאתם עשויים להציע.

 

פעולות

תארו כיצד תפעילו את עסקי מכירת הבגדים הביתיים שלכם, כולל ניהול מלאי שלכם, מילוי הזמנות ותהליכי שירות לקוחות.

 

תכנית פיננסית

כללו תחזיות פיננסיות עבור עסקי מכירות הבגדים הביתיים שלכם, כולל הכנסות, הוצאות ורווחים. תארו כיצד אתם מתכננים לממן את העסק שלכם, כולל הלוואות או השקעות כלשהן.

 

סיכום

סכמו את התוכנית העסקית שלכם ודונו ביעדים שלכם לעתיד של עסקי מכירת הבגדים הביתיים שלכם.

פניה מהירה: