חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים חנות משחקים? 

רוצים להגיע רחוק? חושבים שמתאים לכם להקים עסק של חנות משחקים? רגע, אתם חייבים להיות עירניים עם יד על הדופק ולפתוח את החנות בהתאם לתוכנית עסקית שתלווה אתכם ותמנע ממכם להפסיד. מעל 50% מהעסקים הקטנים שנפתחים מידי שנה נסגרים תוך שנה. חבל להגיע לשם. לפני שפותחים עסק מבררים היטב עם אנשי מקצוע את ההיתכנות העסקית באזור מגוריכם, מציבים מטרות עסקיות ומנהלים מעקב בהמשך. כאן נביא בפניכם את מה שחשוב לדעת לפני שמקימים חנות משחקים. 

מי קהל היעד של חנות משחקים?

קהל היעד שלכם הוא הילדים אבל לא רק הם, גם ההורים הם קהל יעד… איך מגיעים לקהל היעד הספציפי? מדברים בשפתם! 

קיימות חנויות צעצועים רבות. אם תהיו זכיינים של חברת משחקים מובילה, כמו פליימוביל, יש לכם סיכוי גבוה מאוד להצליח במכירות שלכם. זכרו שלא רק ההורים מחליטים איפה לבצע את רכישת המשחק, גם לילד יש דעה, אם תגלו יוקרה וילדותיות יחד, תדברו גם בשפה של ההורים וגם בשפה של הילדים. כך תצליחו להגדיל  מכירות ולהגדיל את קהל היעד שלכם. 

העולם של 2022, הוא עולם דיגיטלי. ולכן, כל משחק אפשר גם לקנות דרך המדיה. אם תצליחו ליצור חווית קניה גם אצל ההורים וגם אצל הילדים, תוכלו לנצח את המדיה ולמכור המון. כמובן שהקמת אתר חנות לעסק יכולה להיות גם היא ריווחית מאוד למקסום הרווחים שלכם. 

איך פותחים חנות משחקים?

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

כמה עולה להקים חנות משחקים? 

גובה ההוצאות בפתיחת חנות משחקים תלוי בגודל החנות ובסגנון המשחקים שאתם מעוניינים למכור. אתם יכולים להחליט שאתם מוכרים משחקים כמו פליימוביל, משחקי הרכבה ובימבות ואתם יכולים להחליט שאתם רוצים ללכת על יקר יותר ולמכור גם רחפנים יקרים, מכוניות ממונעות לילדים וכו'. ברגע שתבינו מה התקציב שלכם ומה גובה ההלוואות שאתם יכולים לקחת על עצמכם כדי להקים עסק, תוכלו להבין גם את כמות המלאי, גודל החנות הרצוי ושאר הנתונים האחרים. 

איך בונים תזרים מזומנים לחנות משחקים?

בניית תזרים מזומנים ובדיקת יכולות כלכליות, היא מקצוע. אם אתם רווקים שעדיין לא מנהלים משפחה, אולי תוכלו לקחת על עצמכם יותר התחייבויות. אבל אם אתם כבר נמצאים בעומק החיים ולא רק הולכים לנהל עסק, אלא גם יש לכם משפחה בלי עין הרע, תצטרכו לבדוק לפני כן כמה התחייבויות אתם יכולים לקחת על עצמכם. 

בסך הכל, הביקוש לחנויות משחקי ילדים, הוא גדול. אתם צריכים להיות ערניים להקים את החנות הפרונטלית באזור בו אין חנות מתחרה, כדי שיהיה לכם יותר קל להגיע ללקוחות, אבל גם אם תפתחו חנות מתחרה, יש סיכוי טוב שתצליחו. 

איך חברת המפתח מסייעת בהקת חנות?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנו מתמחים בליווי עסקים בדרך אל ההצלחה. גם אם אתם עוד לא בעלי עסק, על ידי פגישה עם היועצים העסקיים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים, תוכלו להפוך את רעיון העסק שלכם לעסק מצליח וריווחי.  

אל תשארו מאחור! הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים יתנו לכם יד.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך לבנות תוכנית עסקית לחנות משחקים?

חנויות משחקים מתמחות במכירת משחקי וידאו, משחקי לוח, משחקי קלפים וכל סחורה קשורה. חנויות אלו הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, בין היתר בשל עליית המשחקים המקוונים והפופולריות הגוברת של משחקי שולחן.

חנויות משחקים מוכרות לעתים קרובות מגוון רחב של משחקים, אותם יכולים לשחק על ידי אנשים בכל הגילאים.

 

פתיחת עסק בחנות משחקים יכולה להיות מאתגרת, שכן השוק הוא תחרותי ביותר. עם השילוב הנכון של מוצרים, שירותים ושיווק, חנות משחקים יכולה להיות מרכז לגיימרים וחובבי משחקים.

תוכנית עסקית לחנות משחקים

תקציר מנהלים: סעיף זה אמור לספק סקירה כללית של העסק, כולל שם העסק, המיקום, מטרת העסק וסיכום קצר של המוצרים והשירותים המוצעים.

 

ניתוח שוק: בחלק זה, עליכם לספק ניתוח מפורט של תעשיית המשחקים ושוק היעד שלכם. זה צריך לכלול מידע על המגמות הנוכחיות, העדפות הצרכנים והנוף התחרותי.

 

מוצרים ושירותים: סעיף זה אמור לפרט את המוצרים והשירותים המוצעים על ידי החנות, כמו משחקי וידאו, משחקי לוח ואביזרי משחקים. כדאי גם לתאר שירותים נוספים, כגון תיקונים.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות: סעיף זה אמור לפרט כיצד החנות מתכננת לשווק ולמכור את מוצריה ושירותיה. זה עשוי לכלול פרסום, שיווק במדיה חברתית, מבצעים בחנויות ועוד.

 

ניהול וארגון: סעיף זה אמור לספק מידע על מבנה הניהול של העסק, כולל התפקידים והאחריות של אנשי צוות. כמו כן, עליו לפרט את המבנה המשפטי של העסק.

 

תוכנית פיננסית: בחלק זה, עליכם לספק תוכנית פיננסית מפורטת לעסק, כולל עלויות הקמה, הוצאות תפעול, תחזיות הכנסות ושולי רווח. זה צריך לכלול גם ניתוח איזון ותוכנית למימון העסק.


נספח: סעיף זה צריך לכלול כל מידע נוסף התומך בתוכנית העסקית, כגון מחקר שוק, קורות חיים של אנשי צוות ודוחות כספיים.

דוגמא לתוכנית עסקית לחנות משחקים

תקציר מנהלים:

חנות המשחקים שלנו תמוקם ברובע קניות פופולרי במרכז העיר. המשימה שלנו היא לספק מגוון רחב של משחקי וידאו, משחקי לוח ואביזרי גיימינג. העסק שלנו שואף להפוך ליעד הרצוי עבור גיימרים בקהילה המקומית.

 

ניתוח שוק:

שוק היעד שלנו הוא גיימרים מקומיים בכל הגילאים שמחפשים מבחר רחב של משחקי וידאו, משחקי לוח ואביזרי גיימינג. אנו נפנה גם למשפחות וגיימרים צעירים יותר עם מבחר משחקים ידידותיים למשפחות.

 

מוצרים ושירותים:

החנות תציע מבחר רחב של משחקי וידאו ומשחקים למחשבים ולמכשירים ניידים. אנו נציע גם מגוון של משחקי לוח, משחקי קלפים ואביזרי משחקים, כגון בקרים, אוזניות וכבלים. בנוסף, נספק השכרת משחקים ותיקונים.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

כדי להגיע לשוק היעד שלנו, נשתמש בשילוב של פרסום, שיווק במדיה חברתית ומבצעים בחנויות. אסטרטגיית התמחור שלנו תהיה תחרותית, תוך התמקדות בהצעת מבחר רחב של מוצרים ושירותים במחירים סבירים.

 

ניהול וארגון:

העסק יהיה בבעלות של שני גיימרים מנוסים, שיטפלו בתפעול השוטף, כגון ניהול מלאי, שירות לקוחות ותכנון אירועים. כמו כן, נשכור צוות במשרה חלקית שיסייע במכירות ובשירות לקוחות.

 

תכנית פיננסית:

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

נִספָּח:

הנספח יכלול מחקרי שוק, קורות חיים של אנשי צוות ודוחות כספיים.

פניה מהירה: