חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים חנות לחד פעמי?

מהם השלבים לפתיחת חנות חד פעמי? בואו נדבר על זה. המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים כאן בשביל לתת לכם יד בתהליך הקמת העסק שלכם. 

הקמת חנות חד פעמית דורשת השקעה ולקיחת סיכונים די משמעותיים. מדובר בסחורה מגוונת שיוצרת הרבה מאוד בלאי. הרבה מהדברים נמכרים בהתאם לעונות השנה ומה שלא הלך עכשיו, צריך לשמור עד לעונת השנה שתגיע בשנה הבאה. בקיצור, כאב ראש לא קטן. אם אתם בנויים לזה, בואו נמשיך. 

חנות חד פעמי

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מי קהל היעד? 

  • משפחות מרובות ילדים
  • מארגני אירועים
  • בתי מלון
  • מנהלי קייטרינג
  • מפעלי מזון
  • מאפיות וחנויות קיוסק.

 

עד לא מזמן כלים חד פעמיים היו מצרך חובה בכל בית. מאז שהוטל המיסוי המייקר את העניין, אנשים למדו לצמצם את השימוש באופן דרמטי. לכן, כשמקימים חנות לפתיחת חנות למכירת חד פעמי חשוב במיוחד לבדוק מי קהל היעד ולהקים בסביבתו את החנות. כדי להשאיר את הלקוחות אצלכם נצלו את שיטת ההנחה לחברי מועדון וכדומה. 

מה תשווקו בחנות לחד פעמי? 

  • צלחות וסכו"ם בשלל סוגים.
  • אביזרי נוי לעריכת שולחן.
  • מוצרי היגיינה.
  • שקיות במגוון גדלים, נייר כסף, קופסאות ועוד.
  • אביזרי עזר לאפייה.
  • מארזים חד פעמיים
  • ועוד כיד הדמיון. 

הרבה חנויות חד פעמי מציעות גם בלוני הליום למכירה. זה לא דורש מהם הרבה, הן מחזיקות עמדות לבלונים ובלון גז למילוי. בנוסף, גם מכירת מוצרי אפייה בחנות לחד פעמי הפכה לדבר מקובל. אתם תפעלו בהתאם לשיקולי הכדאיות הכלכלית של כל העניין. כי לפתוח עסק כל אחד יכול. השאלה היא איך הוא ינהל אותו כדי שהוא יניב רווחים.

 

מהם השלבים להקמת חנות לחד פעמי? 

  • פתיחת תיק עסק –  הצהרה על פתיחת עסק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
  • השכרת חנות – חשוב מאוד להשכיר חנות במקום נגיש לקהל היעד שלכם. חנות חד פעמית מכילה כמות אדירה של תכולה, ולכן חשוב מאוד לשכור חנות עם פוטנציאל לתצוגה נרחבת.
  • רכישת ציוד – מעמדים למידוף – מדפים, שולחנות, מגירות, מתלים ועוד. עמדת דלפק, קופה רושמת, מחשב, כיסא מתכוונן, ארונות לאחסון הסחורה במחסן, תאורה מתאימה לחנות.
  • מיתוג ופרסום – מיתוג הינו דבר הכרחי וחובה לכל עסק. אחרי שיש מיתוג מתחילים לעבוד על קמפיין פרסומי. אם אתם רוצים להשקיע בפרסום לטווח הרחוק, התחילו להיות נוכחים גם ברשתות הדיגיטל. כדי להיות נוכחים ברשתות הדיגיטל אתם חייבים להכיר את מחלקת הדיגיטל של חברת המפתח.
  • בניית תוכנית עסקית – חשוב שתדעו, רוב בעלי העסקים שפשטו רגל בשנים האחרונות, הקימו את העסק בפזיזות בלי הרבה מחשבה ותכנון פיננסי. תכנון פיננסי זו מילת המפתח בשלבי הקמת עסק. איך מתכננים את העתיד הפיננסי בצורה טובה? בעזרת יועץ עסקי המרכיב תוכנית עסקית מדויקת ומפורטת לבית העסק הספציפי.

מי בונה תוכנית עסקית? 

המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים.  כדי ליהנות מתוכנית עסקית מקצועית ויעילה, דברו איתנו. 

איך בונים תוכנית עסקית לחנות לחד פעמי?

חנות חד פעמית מתמחה במכירת מוצרים המיועדים לשימוש חד פעמי. מוצרים אלה עשויים בדרך כלל מחומרים כמו נייר, פלסטיק או נייר כסף והם מיועדים לשימוש פעם אחת בלבד לפני השלכתם. דוגמאות לפריטים הנמכרים בדרך כלל בחנויות חד פעמיות הן: צלחות פלסטיק, סכו"ם פלסטיק, קשיות ומפיות.

 

חנויות אלו מציעות ללקוחות מענה נוח וחסכוני לצרכי היומיום שלהם, כמו גם לאירועים מיוחדים כמו מסיבות ואירועים, בנוסף הן מציעות בדרך כלל מגוון רחב של מוצרים במחירים נוחים, מה שהופך אותם לנגישים למגוון רחב של לקוחות. בנוסף לפריטים חד פעמיים בסיסיים, חנויות חד פעמיות רבות מציעות גם מפות חד פעמיות וקישוטים חד פעמיים. כתוצאה מכך הפכו חנויות אלו לחלק בלתי נפרד מהנוף הקמעונאי, המספקות ללקוחות מענה קל ונוח לכל צרכיהם החד פעמיים.

תוכנית עסקית לחנות לחד פעמי

תקציר מנהלים: סקירה קצרה של העסק, ייעודו ומטרותיו.

 

ניתוח שוק: סקירה מקיפה של שוק המוצרים החד פעמיים, כולל מגמות, ניתוח מתחרים והערכת שוק היעד של העסק.

 

מוצרים ושירותים: תיאור מפורט של המוצרים והשירותים שהעסק יציע, כולל רשימת ספקים ויצרנים.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות: תוכנית כיצד העסק יגיע לשוק היעד שלו וייצר מכירות, כולל פירוט על פרסום, מבצעים ואסטרטגיית תמחור.

 

תכנית תפעול: תיאור הפעילות היומיומית של העסק, כולל פירוט על מיקום, ניהול מלאי ודרישות כוח אדם.

 

תוכנית פיננסית: תוכנית פיננסית מקיפה הכוללת דוחות רווחים צפויים, מאזנים ודוחות תזרים מזומנים.

 

מסקנה: סיכום קצר של נקודות המפתח בתוכנית העסקית, לרבות ייעוד העסק, מטרותיו והצעדים שינקטו להשגת יעדים אלו.

דוגמא לתוכנית עסקית לחנות לחד פעמי

תקציר מנהלים:

העסק שלנו מתמחה במכירת מוצרים חד פעמיים וגם ידידותיים לסביבה, המטרה שלנו היא להפוך לחנות המובילה של מוצרים חד פעמיים ידידותיים לסביבה בארץ.

 

ניתוח שוק:

על פי מחקרי שוק עדכניים, יש ביקוש הולך וגובר למוצרים חד פעמיים כגון צלחות נייר, סכו"ם פלסטיק וקשיות. שוק היעד שלנו הוא צרכנים שמחפשים אפשרויות נוחות, זולות ובעלות קיימא לצרכיהם היומיומיים ולאירועים מיוחדים.

 

מוצרים ושירותים:

החנות תציע מגוון רחב של מוצרים חד פעמיים ידידותיים לסביבה, כולל:

  • צלחות, קערות וכוסות 
  • ערכות סכו"ם לשימוש חוזר
  • קשיות במגוון צבעים וגדלים
  • מפיות ומפות בד רב פעמיות

אנו נציע גם מבחר של קישוטים וציוד למסיבות ידידותיים לסביבה. המוצרים שלנו יגיעו מספקים ויצרנים מובילים בתעשיית המוצרים החד פעמיים.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

כדי להגיע לשוק היעד שלנו, נשתמש באסטרטגיית שיווק הכוללת מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ופרסום מקומי. אסטרטגיית התמחור שלנו תהיה תחרותית, ותציע ללקוחות חלופות ידידותיות לסביבה במחירים נוחים ואיכותיים למוצרים חד פעמיים.

 

תוכנית מבצעים:

העסק ימוקם ברובע קניות הומה בעיר שלנו, עם גישה נוחה והרבה תנועה רגלית. אנו נשמור על מלאי קטן ומצויד היטב כדי להבטיח תפעול יעיל ולשמור על עלויות נמוכות. החנות שלנו תאויש על ידי צוות עובדים מיומן וידידותי שיעניק שירות ותמיכה יוצאי דופן ללקוחות.

 

תכנית פיננסית:

עלויות ההקמה שלנו יכללו את עלות השכרת שטח קמעונאי, רכישת מלאי ואספקה והוצאות שיווק. אנו מעריכים שהמכירות שלנו יגדלו בהתמדה במהלך שלוש השנים הבאות.

פניה מהירה: