חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים חנות איפור?

יש לכם תעודת מאפר מקצועי ואתם רוצים להיכנס לתחום בגדול? תוכלו לפתוח חנות למכירת איפור. מהם השלבים להקמת עסק של חנות איפור? כל מה שרציתם לדעת בנושא, כאן יחד עם המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים. 

מי קהל היעד לחנות איפור?

נשים בכל גיל. נערות, כלות, נשים צעירות ומבוגרות. כדי להתאים לקהל היעד הרחב הזה, עליכם להעמיד צוות של מאפרות מקצועיות שידעו להתאים את האיפור והקרמים המתאימים גם לנשים מבוגרות, ולא רק לצעירות בעלות בייבי פייס. 

הקמת חנות איפור

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים לפתיחת חנות איפור? 

  • עריכת סקר שוק – לפני שאתם מתחילים בשלבים המעשיים, חשוב לבדוק את השוק. האם יש ביקוש, מה האזור המבוקש בו תהיה תחרות קטנה לעומת מקומות אחרים, מה עושים המתחרים המצליחים בתחום, ועוד ועוד. אחרי שתטחנו את הנושא כמו שצריך, הכל יהיה לכם הרבה יותר ברור.

  • רישום העסק – פתיחת תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. חלק מהעסקים במדינת ישראל מחויבים ברישיון נוסף, על רישיון העסק המקובל. עסק של איפור אינו דורש רישיון מיוחד, אבל המוצרים כולם צריכים להיות בעלי חותמת מאשרת ממשרד הבריאות. גם מוצרים המיובאים מחו"ל עוברים בקרה של משרד הבריאות. משרד הבריאות עושה בקרות רבות על חנויות, ולכן חשוב מאוד להיצמד לכללים ולהיות צמודים אליהם.

     

  • השכרת חנות – בעסק של חנות איפור, שלב זה הינו שלב משמעותי ומרגש במיוחד. המקום בו תהיה ממוקמת החנות, הוא זה שקובע מי יהיה קהל היעד שלכם, ומה סגנון הלקוחות. חשוב לשים לב שגודל החנות מתאים למפרט עליו אתם חולמים. לדוגמא פינת התאמת איפור מפוארת ועוד.

     

  • רכישת ציוד – עוד לפני שאתם חושבים על רכישת מלאי, עליכם לרהט את החנות. מראות, כורסאות, כיסאות בר (למתאימות האיפור), שולחנות תצוגה עמודוני תצוגה + מגירות, קופה רושמת, שולחן למוכרת ועוד.

     

  • רכישת מלאי – זהו השלב המכריע לגבי סגנון המוצרים, יוקרתיות, איכות ועוד. חשוב מאוד לעמוד בקשר עם מספר ספקים כדי לוודא שאתם רוכשים את הסחורה במחיר האטרקטיבי ביותר. כחנות מתחילה, הספקים ינסו לנצל את התמימות שלכם, ולמכור לכם מוצרים יקרים, אל תתנו להם!

     

  • מיתוג ופרסום – פנו לסוכנות פרסום מקצועית שתמתג את העסק שלכם ויהפוך אותו לליגה של ממש. חנות איפור בנויה על מקצועיות דיסקרטיות ויוקרה, חשוב מאוד שהמיתוג שלכם ישדר זאת.
  • נוכחות בדיגיטל – פתחו חנות מקוונת בדיגיטל והיא תשמש כסניף נוסף לעסק שלכם. בניית אתר חנות יכולה להכפיל את רווחי העסק. 

המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים כאן בשביל לעזור גם לכם להקים את העסק עליו חלמתם. אנו מלווים עשרות בעלי עסקים בתחילת דרכם והופכים להם חלום למציאות של ממש. כדי לקבל ליווי מקצועי בהקמת העסק, דברו איתנו. 

איך בונים תוכנית עסקית לחנות איפור?

חנות איפור, הידועה גם כחנות קוסמטיקה, היא חנות קמעונאית המתמחה במכירת מוצרי יופי וטיפוח אישי, כגון איפור, טיפוח עור ופריטי טיפוח נוספים. המוצרים המוצעים על ידי חנויות אלו נועדו לעזור לשפר את המראה הפיזי ולקדם טיפוח אישי. חנויות אלו עשויות לנוע בין בוטיקים קטנים ועצמאיים לחנויות רשת גדולות ועשויות להציע מגוון מוצרים עבור גווני עור, סוגי עור וגילאים שונים. בנוסף, חנויות איפור מסוימות עשויות לספק שירותים כגון לאפר לאירוע בתשלום והתייעצויות עם מאפרים ומומחי יופי. המטרה של חנויות אלו היא לעזור ללקוחות להרגיש בטוחים ויפים, הן מבפנים והן מבחוץ.

תוכנית עסקית לחנות איפור

תקציר מנהלים: סקירה קצרה של העסק, כולל יעדיו, קהל היעד והיתרון התחרותי שלו.

 

ניתוח שוק: מחקר מקיף של תעשיית היופי, כולל מגמות שוק, התנהגות צרכנים ותחרות.

 

מוצרים ושירותים: תיאור המוצרים והשירותים המוצעים, לרבות איפור, טיפוח עור ופריטי טיפוח נוספים.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות: תוכנית למשיכת לקוחות ושימורם, לרבות פרסום, מבצעים וניהול קשרי לקוחות.

 

תוכנית תפעול: תיאור הפעילות השוטפת של העסק, לרבות מיקום, שעות פעילות ודרישות כוח אדם.

 

תוכנית פיננסית: תחזית של עלויות ההפעלה והתפעול, הכנסות המכירות והרווחיות של העסק.

 

מבנה ניהול וארגון: תיאור הבעלות, צוות הניהול והמבנה הארגוני של העסק.

 

הערכת סיכונים והפחתת סיכונים: ניתוח הסיכונים הכרוכים בהקמה ותפעול של חנות איפור ותכנית למזעור סיכונים אלו.


מסקנה: סיכום נקודות המפתח של התוכנית העסקית והפוטנציאל להצלחה.

דוגמא לתוכנית עסקית לחנות איפור

תקציר מנהלים:

החברה שלנו, היא חנות אחת לכל צרכי האיפור והטיפוח. המשימה שלנו היא לספק מוצרים באיכות גבוהה ושירות לקוחות מעולה כדי לעזור לנשים להרגיש בטוחות ויפות. אנו מציעים מגוון רחב של אביזרי איפור וטיפוח במחירים נוחים.

 

ניתוח שוק:

שוק היעד שלנו הוא נשים המעוניינות במוצרי איפור וטיפוח. התחרות העיקרית שלנו כוללת מותגי דראגסטור וחנויות קוסמטיקה יוקרתיות. עם זאת, היתרון התחרותי שלנו הוא מתן מוצרים במחירים נוחים ואיכותיים ושירות לקוחות יוצא דופן.

 

מוצרים ושירותים:

קו המוצרים שלנו כולל איפור וטיפוח של מותגים ידועים וחברות מתפתחות. המחירים שלנו תחרותיים, ואנו מציעים הנחות לרכישות בכמות גדולה. כל המוצרים נארזים בצורה מקצועית וניתן להפיץ אותם דרך החנות הפיזית והפלטפורמה המקוונת שלנו.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

אנו נפרסם באמצעות מדיה חברתית, אירועים מקומיים ופלטפורמות מקוונות. אנחנו גם מתכננים לארח הדרכות וסדנאות איפור כדי ליצור קשר עם לקוחות ולבנות קהילה חזקה. כדי לשמר לקוחות, נציע מבצעים קבועים, כמו גם שירות לקוחות יוצא דופן.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק.

פניה מהירה: