חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מתכונן שר האוצר אביגדור ליברמן לסייע לעסקים שנפגעו מהקורונה? 

בפוסט הזה אנחנו מדברים בעיקר על עסקים קטנים ובינוניים ולא על העסקים הגדולים שקיבלו מענקי קורונה ענקיים בגודלם. אומנם כאשר הממשלה מכריזה על כמות הכסף שהיא מתכוננת לתת לבעלי עסקים, זה נשמע מרשים. אבל בפועל, כל עסק מקבל קמצוץ. והכסף לא באמת עוזר למישהו. מה חושבת הממשלה לעשות כדי לעזור לבעלי עסקים להתקדם באמת, ולא רק לכבות שריפות מקומיות? מה יכולה להיות הדרך לעודד עסקים לגדול מבלי להביא להם הרבה כסף? 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מה גורם לעסקים בישראל להגדיל רווחים? 

העסקים בישראל שפגיעתם מהקורונה הייתה מתונה, הינם עסקים שיש להם אתרי חנויות פעילים. לפני שנתיים כאשר הקורונה נעלה את כולנו בבתים, אין יוצא ואין בא, נרשמה עלייה מאוד מרשימה בכמות הרכישות שהתבצעו דרך הרשת. למה אם כן בעלי עסקים לא הקימו כולם כאחד אתרים ווירטואלים? כי לא היתה להם אפשרות כלכלית! להקים אתר עולה כסף. מי שלא יודע איך לתחזק אתר ואיך לגרום לו להתקדם בגוגל, צריך לשלם על כך לחברה לקידום אתרים, ובקיצור, הסיפור הזה הוא חתיכת השקעה. החברות שבאמת הצליחו להמשיך לנהל את העסק שלהם כרגיל, היו החברות שיש להם אמצעים לניהול אתרים איכותיים דרך הרשת. 

סיוע לעסקים שנפגעו מהקורונה

מה מאפיין את שוק הדיגיטל בישראל? 

סטארטאפים ישראלים רבים מציעים היום שירות אוטומטי של ניהול אתר מכירות. כלומר, במקום שתצטרכו להיות עירניים למה שהגולש שלכם מחפש ולהיות דרוכים כל הזמן, תוכלו לקנות תוכנה שתדע לזהות מה הגולש מחפש, מהם תחומי העניין שלו ומה כדאי להציג לו.

אם משרד האוצר ישכיל לסייע לעסקים שנפגעו בקורונה וההכנסות שלהם ירדו משמעותית, ולאפשר להם להיכנס לעולם הדיגיטלי. כלומר, תינתן עזרה דיגיטלית להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי בלי השקעה של בעל העסק, אלא על ידי תמיכה ממשלתית, זה יוביל את פיתוח העסקים והזנקתם. מה יעשו בסופו של דבר במשרד האוצר? ימים יגידו. 

מה יקרה אחרי שיותר בעלי עסקים ימכרו דרך הרשת? 

כמות הרכישות שלהם, והרווחים שלהם לא יהיו תלוים במזג האוויר, ובמצב רוח של הווריאנט התורן… אלא, לקוחות פוטנציאלים יוכלו להיכנס לאתר שלהם ולבצע רכישה מתי שנוח להם. זה בשורה גודלה מאוד לבעלי עסקים. אבל רגע, לפני שאתם מתלהבים, שום דבר עוד לא סגור. כל מה שדיברנו עד כה, בינתיים נמצא בשלב הכוח. כאשר זה יצא לפועל אנחנו כמובן נעדכן אתכם. 

מרגישים שהעסק מכביד עליכם? 

זה לא אמור להיות כך. לפני שאתם חושבים לסגור את העסק ולחזור להיות שכירים בראש שקט, תכירו את חברת המפתח שעשתה את הדרך אל הרוגע עם עשרות בעלי עסקים בתחומים שונים. אנו נעזור לכם לייצב את העסק שלכם ולהגיע לניהול עסקי נכון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבוא לפגישת ייעוץ עם המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אז קדימה, אל תחכו למחר. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם. 

פניה מהירה: