חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מקימים בית דפוס? 

האם הקמת בית דפוס היא רווחית? מהם השלבים בהקמת בית דפוס ומי קהל היעד? כל מה שרציתם לדעת על הקמת בית דפוס, נמצא כאן. אם יש פרטים נוספים בנושא שאתם רוצים לקבל עליהם מענה, השאירו לנו הודעה, נשמח לתת גם לכם שירות.  

מי קהל היעד של בית דפוס? 

עיתונים.

גופים ממשלתיים (פרסומים, לפני בחירות וכו').

סופרים.

משרדים.

אנשים פרטיים.

עצמאים.

סטודנטים.

מפיקי אירועים.

הקמת בית דפוס

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

בית דפוס זה עסק מבוקש. אבל, כדי להצליח להניב את הרווחיות המקסימלית מהעסק, עליכם לנסות להתמקד בקהל יעד ממוקד וממנו להפיק את כמות הלקוחות הגבוהה ביותר אותה אתם מסוגלים לקלוט. קחו לדוגמא עבודת הדפסה למערכת עיתונות ששולחת עבודה בימים קבועים. מדובר בעבודה רגועה וקבועה, בלי הפתעות. אבל קיים חיסרון אחד משמעותי – בעבודה עם עיתון, אתם צריכים לתת את מחיר נמוך במיוחד כדי שישארו לקוחותיכם. שורה תחתונה, לפני שאתם מתמקדים בקהל יעד מוגדר, תעשו שיעורי בית, ותבדקו מי קהל היעד המתאים לכם מכל הבחינות. 

מהם השלבים להקמת בית דפוס? 

  • בדיקת עלויות ותוכנית עסקית – מדובר בעסק המצריך השקעה גדולה מאוד בשלב ההקמה. לפני שאתם פונים לשלב המעשי, עליכם לפנות ליועץ עסקי, על מנת לבדוק שיש לכם מהיכן לממן את העלויות העצומות של הקמת בית דפוס. התוכנית העסקית תגדיר בצורה מאוד ברורה ותמציתית את עלויות ההקמה, את המצב הכלכלי שלכם, ואת היכולת בגיוס הממון ההתחלתי. אל תדלגו על שלב קריטי זה של בניית תוכנית עסקית מקצועית.
  • פתיחת תיק עוסק פטור\מורשה – ברשויות המס, המע"מ והביטוח הלאומי. 
  • יצירת קשרים – אחרי שהחלטתם מי קהל היעד שלכם, עליכם לפנות לקהל היעד או על ידי פרסומות, או על ידי איש שיווק הפונה בצורה ישירה ללקוחות ומייצג את העסק ואת התנאים האטרקטיבים שאתם מציעים. השקיעו בשיתופי פעולה, בעלי עסקים רבים טוענים שמשם הם עושים כסף גדול.
  • מיתוג ופרסום – פנו לקופירייטר מקצועי שיעשה לכם את העבודה בצורה מושלמת ויהפוך את העסק שלכם למשהו שעוד לא היה. על מנת להפיק את המירב מהפירסום ולהשאיר את הרושם שלו גם לטווח הרחוק, קיימת האפשרות של פרסום בדיגיטל. על ידי בניית אתר אינטרנט, תוכלו להישאר נוכחים בדיגיטל, גם בזמן שאתם לא מפרסמים תמורת תשלום. כדי להכיר את המומחים שלנו העוסקים בתחום, הקליקו כאן ותועברו היישר למחלקת הדיגיטל שלנו.
  • רכישת ציוד – ההשקעה העיקרית בעת הקמת בית דפוס, הינה רכישת הציוד. הציוד הנדרש עולה בין עשרות למאות אלפי שקלים, תלוי בגודל בית הדפוס אותו אתם מקימים ובכמות המכשור וההיצע שאתם מתכוונים לספק ללקוחות שלכם.
  • השכרת שטח – בתי דפוס, אינם צריכים להיות נגישים לציבור. לכן, תוכלו להשכיר מקום באזור תעשייה, או במקום בין עירוני.
  • גיוס עובדים – על מנת לתפעל בית דפוס, עליכם להחזיק כמה וכמה עובדים בשטח, פרט לגרפיקאי ומזכיר שיתנו שירות מיידי ללקוחות. 

הכירו את המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים שיתנו לכם יד בכל שלבי הקמת העסק שלכם. אתם לא צריכים להיות בעלי ניסיון בהקמת עסק, כל מה שנדרש ממכם, זה לשאוף רחוק ולהגיע איתם ליועץ עסקי תותח. היועצים העסקיים שלנו יקחו את החלום שלכם ויהפכו לכם אותו למציאות בשטח. דברו איתנו. 

פניה מהירה: