חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך ממנפים את רווחי העסק? מנגיף קטן לסחר ענק

מי היה מאמין, שבעידן שנות ה 2,000 המתקדמות, ישתלט נגיף אחד קטן על העולם ויעצור את גלגלי הסחר הבין לאומיים, שמזה שנים לא עשו הפסקה אף לא קלה ביותר. 

תקופה ארוכה אנשים חששו להוציא את אפם מעבר לדלת ביתם מפחד המוות שהטיל נגיף הקורונה.

תוצאות תקופת הקורונה על עסקים:

ראינו במהלך כל ההיסטוריה, שתמיד אחרי משבר יש צמיחה. 

התוצאה הישירה של הסגר, זה עולם חדש של מסחר אונליין, דרך חנויות וירטואליות, שכתובתם נמצאת  באתרי אינטרנט שונים. בעולם זה, אין בוקר ואין לילה. אין מוקדם ואין מאוחר. 

שמו: איקומרס, זהו שוק וירטואלי המנהל מסחר אלקטרוני והוא פועל בצורה ערה, מציע לרוכשים זמינות מלאה. 

בכל שניה ושניה נרכשים עוד ועוד מוצרים המובאים למכירה בפן החדש של עידן הקורונה. 

עסקים בקורונה

לקוחות חדשים לרשתות האונליין:

לרוב, אנשים מבוגרים וטכנולוגיה, הם כמו שני קוים מקבילים שלעולם לא יפגשו. אך מה שקרה כתוצאה מהסגרים שסגרו אותנו בבתים, זה שאפילו אנשים מבוגרים החלו לעשות שימוש באמצעים הטכנולוגים המוצעים היום לקהל הרחב, על מנת לקנות לחם וחלב.

ויש גם את סוג האנשים, שאצלם המטרה בקניות, היא חווית הקניה. הם אף פעם לא עשו שימוש בחנויות האונליין. אלא, העדיפו לצאת, לבלות ולמשש את ה—– לפני שהם מחליטים אם לצרפו לסל או אם לא. אך, כאשר החנויות ננעלו על מסגר ובריח, גם להם לא היתה ברירה והם החלו לפקוד את רשתות האונליין בהמוניהם, בדילוג על חוויית הקנייה הנוסטלגית.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

בעלי עסקים, התעוררו:

יש ברשותכם חנות המשווקת מוצר כלשהו? אל תסתפקו במועט. פרגנו גם לאנשים מתאילנד ומאלסקה להתווסף לחוג לקוחותיכם. בעבר הלא כל כך רחוק,  קהל היעד של חנות ממוצעת היה מתרכז בתושבי השכונה ומתרחב מקסימום לקרובי המשפחה שלהם. 

הבשורה שלנו היום היא, שאתם יכולים לגרום לעסק שלכם להתפשט כאש בשדה קוצים, בלי לטחון מים רבים בדרך.

מחקר מעודד:

מחקר שנערך על ידי חברת מכירות. העלה את הנתונים הבאים:  

רוב העסקים הקטנים בארץ נקלעו למשבר בתקופת הקורונה. העסקים שהשכילו להיעזר באמצעים הטכנולוגים ולפתוח אתר אונליין משלהם, הצליחו ויצאו מן המשבר במצב כלכלי משופר מזה שנכנסו אליו.

איך מגדילים את המכירות?

כל מה שתצטרכו לעשות כדי להיכנס כחנות נוספת ברשת מכירות גדולה ומצליחה זה, לפתוח אתר וליהנות מקהל לקוחות רחב ומגוון שרק ילך ויוסיף עוד ועוד מעגלים של לקוחות  בלי כל מאמץ מיוחד מצידכם.

לסיכום:

לא תוכלו להתעלם מהנתונים הברורים המובילים להצלחה. כל בעל עסק שרוצה למנף את העסק שלו, צריך להרחיב את גבולותיו אל העולם הגדול. ולהצטרף למועדון מכירות האונליין המצליח.

אם עד היום התלבטתם איך למצות את הפוטנציאל הגלום בעסק שהינכם מנהלים וכיצד לקדם ולהגדיל את תפוקת הרווחים, עכשיו כבר אין התלבטות. 

אנו עוסקים בייעוץ עסקי ומעניקים מעטפת לכל מה שהעסק צריך. רוצים להגדיל את רווחיות העסק שלכם? פנו אלינו, המומחים שלנו כאן בשבילכם.

פניה מהירה: