חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לסכם נקודות לקראת פגישות עסקיות וכן בפגישות עצמן?

כל איש עסקים יודע שהאיש מולו ידע מראש את כל המלל של השיחה, למרות שזה נראה כאילו זה הרגע בו הגיעו לו התובנות הללו לראש. ערכנו לפניכם רשימת רעיונות שיעזרו לכם לכתוב לעצמכם רעיונות לקראת פגישות עסקיות, כך שהם יועילו ויתנו לכם את התמיכה לה אתם זקוקים. קושי נוסף בו נתקלים בעלי עסקים בפגישות, זה סיכום נקודות חשובות. הרעיונות שלפניכם יעזרו לכם להבין איך מסכמים נקודות לפני ובאמצע פגישות.  

מהי הדרך לסיכום הנקודות בפגישה עסקית? 

  • אל תשמשו בטאבלטים או בכל מכשיר טכנולוגי אחר. כאשר אתם רוצים לקרוא או לכתוב בצורה קלילה בלי שהאדם שיושב מולכם יבחין בכך, אתם חייבים לעשות זאת פשוט עם עט רגיל ודף מהמדפסת. 
  • תמצתו את המסר שאתם רוצים להעביר לעצמכם. לפני שאתם מתחילים לכתוב בנוסח ארוך ומפורט, אתם צריכים להבין שבשעת מעשה כל מה שתרצו לראות מול העינים שלכם, אלו הן מילות מפתח קצרות וברורות. 
  • תזכרו שמי שצריך להבין את המסר זה רק אתם, לא עיתון ואפילו לא אדם נוסף. לכן, אם מספיק לכם מילה אחת, אין צורך ביותר מכך. אגב, יש לכם אפשרות ללמוד את שפת הסרטוטים כך שגם אם האדם שמולכם מדבר במהירות שיא, יש לכם אפשרות לתמצת את מאמריו המהירים. אבל בהנחה שאין לכם זמן ללמוד עוד דברים כאשר אתם עסוקים עם העסק שלכם מעל לראשכם, אתם יכולים פשוט לכתוב כשרק אתם קוראים את זה אחר כך. 
פגישה_עסקית
  • סעיף זה רלוונטי רק לסיכום בשעת פגישה – מיד אחרי הפגישה קחו את הדף עם המילים הקצרות, ותרשמו דו"ח מפורט עם הדברים החשובים לכם. כי בעוד שבוע אתם לא אמורים לזכור מה היה בפגישה. 
  • היו מרוכזים – אתם לא יכולים להגיע לפגישה שאתם רוצים להוציא ממנה את המירב, כאשר אתם עייפים. נסו לעזור לעצמכם על ידי שתיית קפה. תכל'ס אתם צריכים גם להיות מרוכזים וגם לסכם. 
  • במהלך פגישה עסקית, תעלנה שאלות, תשובות, הצהרות, הצעות וכו'. כדי שתצליחו לפענח את מה שכתוב לכם בדף, חשוב מאוד שתכתבו על הצעה- הצעה, שאלה – סימן שאלה. 
  •  

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

למה אנחנו מנגישים לכם את המידע?

חברת המפתח היא חברה בעלת חמישה תחומי עיסוק עיקריים. המחלקה העיקרית שלנו היא המחלקה ללווי והקמת עסקים. ובקיצור המפתח ללווי והקמת עסקים. אנחנו מחזיקים מומחים מהמדרגה הראשונה שיש להם ניסיון עשיר בתחום ליווי העסקים עד לעלייתם לדרך המלך. הגשנו לכם כאן את המידע כטיפ להתייעלות עסקית.

מי צריך לפנות אלינו? רוצים להקים עסק? היועצים שלנו יעברו אתכם שלב אחר שלב. החל מגיוס הון בהתאם ליכולת הבסיסית שלכם, עובר בבניית תוכנית עסקית עד לשלבים המעשיים ביותר של הקמת העסק. לחברת המפתח יש גם מחלקת דיגיטל הנותנת שירותים עבור עסקים המעוניינים גם להקים אתר אינטרנט כולל שירות של כתיבת תוכן בכל בתחומים. 

הקליקו כאן לפגישת היכרות ללא עלות עם המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים.

פניה מהירה: